-15. Bölüm-

120K 3.3K 171
                                    

İnstagram : dilaywats
Sancağımızın instagramı : damienfrench

Medya : Sancak

İzninizle bu bölümü canımdan çok sevdiğim arkadaşıma, çocukluğuma armağan etmek istiyorum çünkü dün hem doğum günüydü hem de hayatında ki en önemli adımı attı evlenme teklifi aldı çok duygulandım (hatta birazcık ağladım) neredeyse 10 yıldır benim kara kuzum olarak kaldın ve ne kadar büyüsekte öyle kalacaksın seni çok seviyorum Allah hem yeni yaşını hem de geleceğini, verdiğin kararı mutlu mesut eylesin Rabişim ❤️

✴✴✴✴✴

Aradan iki gün geçmiş fakat Sancakla konuşamıyordum bile. Zaten yakınlaştığımız süre bile azdı. Resmen koca alay içinde benden kaçıyordu. Yemekhanenin ortasında yanına gidip ona aynen şunu demiştim. "Komutanım müsaitseniz bana bir kaç dakikanızı ayırabilir misiniz?" ama sadece bir kaç saniye baktı ve önemli olmayan şeylerle ilgilenmediğini söylemişti. Ne kadar kırılıp berbat hissettiğimin bir haddi hesabı yoktu. Burcu cadısının bakışlarında beni öldürüştü zaten.

Şuan ise alaya gelen yeni bir tim ile bir eğitime gideceğimiz duyurulmuştu. Bana doğru gelen Korkutu gördüğümde bedenimi ona çevirdim.

"Nasılsın bakalım?"

Omuz silkerek cevap verdiğimde kaşlarını çatarak bana bakmıştı.

"Sende yine bir şeyler var Nefes? Bir sorun yok değil mi?" Sorusu karşısında gözlerim Sancağa dönerken yutkundum sadece. Öyle bir bakmıştı ki sanki öldürecek gibi.

"Yok bir şey. Sadece yorgunum."

"Geçen gün ki konu mu yoksa canını sıkan?" sakince kafamı salladım. Şuan ne konuşmak ne de bir şeyler açıklamak istiyordum. Öyle olduğunu bilse daha iyiydi bence. Gökçe'de yanımıza yaklaşırken bir anda koluma girmesi beni gülümsetmişti. Sıcak kanlı bir kızdı. Ayrıca Asude'den sonra en iyi anlaştığım kişiydi.

İki askeri araba alaydan girerken Sancak komutanın 'dikkat' diye bağırmasıyla hepimiz hazır ola geçerek selam durmuştuk. Arabadan inen bir kaç asker ver üst rütbeli komutanların rütbelerini anlamak için üniformalarına bakarken iki albayın olduğunu gördüm ama dikkat çeken diğer şey ise inen askerlerin bordo bereli olması idi. Özel timin burada olması pek şaşırdığım bir şey değildi fakat hangi nedenle burada olduğunu bilmiyordum tabi.

Albaylar, Sancağa selam verirken konuşmaya da başlamışlardı. Sancak ve Ali komutanın onlarla uzaklaşmasıyla Ozan komutan rahat komutunu vermiş ve çalışmaya geçmemizi söylemişti. Sabah antrenmanı bitmişti. Öğlen yemeğine girip çıkmıştık ve şimdi ise atış antrenmanı ardından diğer timle olacak eğitimimiz vardı. Büyük ihtimal onlarda şuan o tarafta bir antrenmana başlayacaklardı. Havalı tiplerdi. Bunu görmüş ve yadırgamıştım.

Daha doğrusu mükemmeliyetçi tipler olduğunu fark etmiştim.

Gökçe'yle birlikte kızların olduğu alana geçerken Korkut'ta uzaklaşarak erkeklerin yanına gitmişti. Atış için bu sefer hareketli hedefler ve taramalı tüfek kullanacağımızı duyduğumda mutlu olmuştum. Taramalı tüfeklere ayrı bir ilgim vardı. Ayrıca sürekli atması sevdiğim bir özellikti. Uzun menzilli atış yapabiliyor ayrıca sürekli atış yaptığı içinde kullanması zor olmuyordu.

Bunun için alayın alt kısmına inerken bodrumda ayrı bir bölüme girmiştik. Burayı fark etmemek aptallıktı bence. Nasıl olurdu bu kadar süre boyunca hiç fark etmemiştim anlamıyordum. Burcu komutan başımızda yerini alırken erkeklerin yan taraftaki bölmeye girdikleri de gözümden kaçmamıştı. Ayrı eğitim alacaktık demek ki.

Aşka YabancıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin