-13.Bölüm-

117K 3.1K 129
                                    

İnstagram : dilaywats
Sancağımızın instagramı : damienfrench 😝😝

Arkadaşlar oruç kafama vurdu galiba ben bölüm atmayı unutmuşum şimdide saat gece 05.20 ve şimdi paylaşıp uyuyacağım akşama doğruda diğer bölümü paylaşırım hemen kusura bakmayın lütfen 🙏🏻

•°•°•°•°•°•

Siren sesinin ne olduğunu anlamadan ayaklanırken saçlarımın ıslandığınında farkındaydım. Terlemiştim. Hem de baya. Yatakhanenin kapısı hızla açılıp duvara çarparken Burcu cadısı içeri girmişti.

Aynı anda ince sesini bağıra bağıra duyurmaya çalışırken yüzümü buşturdum.

"Kalksın herkes hemen!" Yataktan çıktığım anda terlediğim için yanan bedenim soğukla buluştuğunda titremeye başlarken yatağımın kenarındaki hırkayı üstüme geçirdim.

Ne oluyordu anlamamıştım. Hızla ayakkabılarımızı giyip toparlandık. Burcu cadısı hala bağırıyordu.

"Acele edin diyorum. Siz böyle devam ederseniz geberip gideceksiniz. Hadi hadi hadi. Ahh sizi askeri eğitime alan sistemde bir hata olmalı. Çocuksunuz siz hala."

Allah'ın manyağı oradan bakınca 20 yıllık askere mi benziyorduk ben anlam veremiyorum. Bu kadın ayrı bir şeydi cidden ya.

Sinirle ayaklanırken sıraya geç diye bağırmasıyla herkes yatakların ön tarafına dizilmeye başlamıştı. Herkes bir ağızdan 'emret komutanım' diye bağırdıktan sonra tekrar bir emriyle aşağı inmeye başlamıştık.

Şimdi anlıyordum. Sancağın eşofman diye ısrar etme sebebini...

Şortla dışarıya çıkmamı istemiyordu. Bütün o ısrarları, ikazları bu yüzdendi. Bu kadar kıskanç olması beni şaşırtıyordu. Yani onu ilk gördüğümde kıskanç bir adam diye tanımlayamazdım.

Garipti. Umursamadan sayım bittikten sora cadı Burcu bizi dışarıya yönlendirirken kimseye oyalanma izni vermemişti. Hızla aşağı inip karışım bir sıra oluştururken diğer komutanlarda yaklaşmaya başlamıştı.

Gözlerim Sancağı aradı o sırada. Üstündeki üniformasıyla gözlerimin tam önüne doğru gelirken yavaşça beni süzdü. Ardından yüzünde küçük bir sırıtma belirirken kaşlarımı çattım.

"Hazır ol asker!" aynı anda hazır ola geçerken hepimiz sessizce bekliyorduk.

"Gecenin bir vakti burada neden toplandığımızı merak ediyor olabilirsiniz. Size bunu şuan rahatlıkla söyleye bilirim ki. Çaplıca bir arama olacak." onun sesi beni benden alırken kulaklarım erkeksi sesle mest olmuştu. Tabi ardından gelen fısıdaşmalarda cabasıydı.

"Kesin sesinizi! Biliyorsunuz alaya yabancı madde, sigara, çakı, kesici ve delici alet gibi hiç bir şey sokmak yok! Ve bu gün burada birinden bile öyle şeyler yakalarsak cezanızın büyük olacağını bilin!" komutanların hepsi harekete geçip yatakhanelere ilerlerken Sancak ve Burcu cadısı kızlar yatakhanesine Ozan ve Ali komutan ise erkekler yatakhanesine ilerlemişti. Onların oraya birlikte gitmesi sinirimi bozsa da sesimi çıkarmadım. Çıkartamadım.

Gözlerim bir anda Rüya'ya giderken sinsice bakması içimde bir şeyleri körüklerken gözlerim Sancak ve Burcu'ya kaydı...

-SANCAK BALKAN-

Yatakhaneye girdiğim an Çaylağımın kokusu burnuma doluştu. O kadar güzel ve hastı ki bana aitmiş gibiydi... Aslında 'miş' gibi değildi zaten benimdi.

Aşka YabancıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin