Ahoj! Je tu po 3 dnech další část. Teď týden nebude,protože jedu do Anglie,ale jakmile se vrátím,napíšu další část.
Z POHLEDU HERMIONY:
Po dnešním nepříjemném setkání s Malfoyem,jsem přišla celá naštvaná na pokoj a nechtěla jsem s nikým mluvit! Sedla jsem si a odfrkla jsem si "ccc,blbeček jeden" řekla jsem a Ginny to zaregistrovala."Kdo je blbeček?" zeptala se . "Ale..Malfoy,zase měl nějaký kecy" odpověděla jsem. "Aha,to je celej Malfoy řekla a usmála se. "Jo,to je" odpověděla jsem a lehla jsem si. Za chvíli přišla Lenka. "Ahoj,jdete na ten souboj kouzelníků?" zeptala se. "Jo,jdeme!" řekli jsme já a Ginny najednou. "Dobře,za hodinu to začíná" řekla a odešla. "Ehm,nechtěla by jsi se připravit?" řekla Ginny. "Ale,tak jo" řekla jsem a šli jsme s Ginny do sálu trénovat,ale za chvíli tam přišel Malfoy a Blaise. "Ale,kohopak to tu máme?" řekl Malfoy a smál se a Blaise s ním. "Nazdar Malfoyi" řekla jsem. "Taky jdete trénovat?" zeptala jsem se. "Jak vidíš,tak jo,ale nejsme sami" řekl. "Ne to nejste" řekla jsem a pak jsem ho neřešila. "Expeliarmus" řekla jsem a vystřelila na Ginny. "Opugno" řekla Ginny. "Mdloby na tebe" řekla jsem a Ginny spadla. " Patrificus Totalus" řekla Ginny a já jsem spadla. Takhle jsme trénovali ještě asi hodinu..
Z POHLEDU DRACA:
Po nepříjemném rozhovoru s Grangerovou jsem celej naštvanej přišel na pokoj a sedl jsem si. "Blbka jedna!" řekl jsem si a kluci to hnedka zaregistrovali. "Copak Draco?" řekl Goyle. "Kdo tě naštval?" přidal se Grabe. "Ale Grangerová,ona je tak...tak otravná,ale vždycky mě setře,jako jediná holka" řekl jsem a kluci přikývli. Pak jsme si jen tak povídali a najednou do pokoje vlítla Pansy. "Ahoj kluci! Jdete dneska na ten souboj kouzelníků?" zeptala se. Všichni jsme odpověděli "Jo!". "Dobře" řekla "Za hodinu to začíná" řekla a odešla. V tu chvíli přišel Blaise "Co takhle jít trénovat,Draco?" řekl a já jsem přikývl a šli jsme s Blaisem do sálu,ale když jsme tam přišli,uviděli jsme Grangerovou a Weasleyovou. "Ale kohopak to tu máme?" řekl jsem a obě se otočili. "Nazdar Malfoy" řekla. "Taky jdete trénovat?" zeptala se. "Jak vidíš,tak jo,ale nejsme sami" řekl jsem. "Ne to nejste" odpověděla a pak to asi neřešila. Chvíli jsem koukal na Grangerovou a Weasleyovou,jak na sebe vysílají kouzla a začal jsem na Blaise také vysílat kouzla. "Redukto" řekl jsem. "Expeliarmus" řekl Blaise. "Mdloby na tebe" řekl jsem a on slítnul. Smál jsem se,ale pak Blaise řekl "Mdloby na tebe" a spadl jsem já. Takhle jsme trénovali skoro hodinu.
O HODINU POZDĚJI,Z POHLEDU HERMIONY:
Po tréninku jsme šli s Ginny do velké síně. Teď je ten SOUBOJ KOUZELNÍKŮ a já se strašně těším. Když jsme přišli byli tam už skoro všichni,i Ron a Harry. Šli jsme k nim "Ahoj kluci" řekli jsme s Ginny společně. "Jé ahoj holky" řekl Harry. "Kde jste byli?" zeptal se Ron. "Kde asi,cvičili jsme na ten souboj" řekla jsem. "Aha" odpověděl a otočil se. "Bože,on je tak blbej!" řekla jsem Ginny a Ginny se usmála. "Jo,to je!". Povídali jsme si a za chvíli přišel Brumbál. "Dobrý den žáci,jak jistě víte tak dneska pořádáme SOUBOJ KOUZELNÍKŮ. Budete soupeřit všichni se všema,takže Nebelvírští s Nebelvírštíma a i s dalšíma a vyhraje jen jeden člověk". Řekl Brumbál a já jsem věděla,že chci vyhrát. "Tak pojďmě na to" Já jsem stála vedle pár lidí z Nebelvíru a sestřelila jsem je,koukla jsem na Harryho,Rona a Ginny. Rona porazila nějaká holka z Mrzimoru,Harry porazil někoho ze Zmijozeli a Ginny vyrazila Parkinsonovou! Já jsem zrovna bojovala s pár lidma.
Když byl konec prvního kola,sbilo nás jen 25. Já,Malfoy,Harry,Ginny a další lidi. Začalo druhé kolo a já jsem začala bojovat a snažila jsem se většinu lidí setřást. Po druhém kole nás bylo už jen 10 a pořád jsme tam byli: Já,Harry,Malfoy a Ginny. Věděla jsem,že chci bojovat s Malfoyem a tak jsem čekala až bude u mě,ale zrovna jsem viděla,jak setřásl Harryho! "A sakra!" řekla jsem si. Ginny už tam taky nebyla a já věděla,že jsem jediná z Nebelvíru a že musím vyhrát. Šla jsem tedy proti všem a všechny jsem je porazila,když pak už zbyl jen Malfoy. "Mdloby na tebe" řekla jsem,ale on kouzlo zlomil. "Expeliarmus" řekl a moje hůlka odletěla,rychle jsem si pro ní běžela,ale zakopla jsem o něčí nohu,ležela jsem na zemi a koukala na Malfoye a čekala jsem,až řekne kouzlo,ale on nic,jen tam stál a koukal a tak jsem se zvedla,řekla jsem "Mdloby na tebe!" a on spadl a nezvedl se. To znamenalo,že jsem V Y H R Á L A! Měla jsem takovou radost,všichni z Nebelvíru mě začali tleskat a Brumbál řekl něco ve smyslu: "Áno,vítězem je Hermiona Grangerová,gratuluji,Nebelvír dostává 100 bodů" a v tu chvíli začli jásat všichni.. Potom jsem šla na pokoj. Veselá,ale zmatená. Zajímalo by mě proč na mě Malfoy nevyslal kouzlo. Bál se? Nechtěl? Proč? Zajímalo mě to,ale pak jsem to už neřešila.
O HODINU POZDĚJI, Z POHLEDU DRACA:
Po tréninku jsme šli s Blaisem do velké síně na SOUBOJ KOUZELNÍKŮ a já se těšil. Když jsme přišli byli tam skoro všichni ze Zmijozelu,dokonce i Grangerová s těma tupcema. Šli jsme s Blaisem za Grabem a Goylem,ale mě zastavila něčí ruka,spíš ruka Pansy..co zase chce? "Ahoj Draco" řekla. "No ahoj Pansy,potřebuješ něco?" zeptal jsem se. "Ne,jen hodně štěstí" řekla. "Děkuju" odpověděl jsem a chtěl jsem pryč,ale ona mě ještě políbilana tvář.. no FUJ! Blaise stál vedle mě a tlemil se. "Netlem se" řekl jsem,ale v tu chvíli už Brumbál začal říkat svůj "proslov". ""Dobrý den žáci,jak jistě víte tak dneska pořádáme SOUBOJ KOUZELNÍKŮ. Budete soupeřit všichni se všema,takže Nebelvírští s Nebelvírštíma a i s dalšíma a vyhraje jen jeden člověk". Řekl Brumbál a já jsem věděl,že chci vyhrát. "Tak pojďmě na to" řekl Brumbál. Šel jsem tedy na "to" a začal jsem střílet po pár lidech. Pak jsem se koukl vedle,kde stáli ti tupci a Hemriona! Hermiona bojovala,Potter porazil nějakého kluka a Weasleyho porazila nějaká holka z Mrzimoru.." počkat! Já jsem řekl HERMIONA!?" pomyslel jsem si.
Když byl konec prvního kole zbylo nás jen 25. Já,Grangerová,Potter,Weasleyová a další. Začalo druhé koho a já jsem začal bojovat z plných plic. Po druhém kole nás bylo už 10 a pořád jsme tam byli: Já,Potter,Weasleyová a Grangerová. Věděl jsem,že chci bojovat s Grangerovou a chtěl jsem jít za ní,ale za mnou se objevil Potter a tak jsem ho srazil! "Bomba,Draco" volali všichni a Grangerová nasadila vražednej pohled..jakoby říkala " teď si mě nepřej!". Musel jsem se nad tím usmát. Pak jsem si ale všiml,že jsem jedinej ze Zmijozelu a ostatní lidi jsem rozdrtil. A pak už zbyla jen Grangerová."Mdloby na tebe!" řekla,ale já kouzlo zlomil. "Expeliarmus" řekl jsem a její hůlka odletěla. Běžela pro ní a vyhýbala se mým kouzlům,jenže za kopla o něčí nohu. Nemohla vstát a já spanikařil spíš jsem se lekl a ona čekala až řeknu to kouzlo,já nic a tak na mě vyslala kledbu. "Mdloby na tebe!" řekla a já jsem spadl a nezvedl jsem se! Vyhrála! Všichni jí tleskali a Nebelvírští zřískali. Zmijozelští spíš řvali "Draco,co je ti?"Ale to jsem neřešil,sebral jsem se a odešel a musel jsem přemýšlet,proč jsem jí sakra nesetřásl. Nechtěl jsem?.. neřešil jsem to a ani jsem nic nevěděl,jediný co jsem věděl,bylo to,že jsem začal něco cítik ke Grangerový!
Tak další část je na světě! 1202 slov! Zajímalo by mě,kolikrát jsem napsala slovo "Grangerová".Zkuste to spočítat a pak mě dejte vědět v komentářích.
ČTEŠ
DRAMIONE
FanfictionAhoj.. Máš ráda Harryho Pottera? A vadí ti,že si Hermiona vzala Rona? Pak jsi tu správně. Dva odlišní lidé, kteří se nenáviděli,ale pak se stalo něco ,co zaskočilo nejenom je,ale i ostatní. Chceš,aby vznikla láska jménem DRAMIONE? koukej dál a uvidí...