Z POHLEDU HERMIONY:
Už 8 měsíců nosím v bříšku ty dvě krásná stvoření, bylo to fajn, ale už to chci mít za sebou. Věčně se teď stresuju s tím, jak to bude. Chtěla bych se ještě vrátit do školy, ale vím, že to nejde. Ne teď. Dneska jsme se s Drace rozhodli, že půjdeme nakoupit nějaké věci: vaničku a nějaké oblečení, abychom to nemuseli shánět na poslední chvíli. Cameron mi řekl, že mi dá 1000, aby také přispěl. Jsem za to ráda, protože jsou i kluci, kteří by se na nás vyprdli, ale on takovej není, to už vím.
"Ahoj lásko", slyšela jsem, jak na mě volá Draco z ložnice.
"Ahoj" odpověděla jsem mu .
"Copak to děláš?", zeptal se, když se objevil kousek ode mě.
"Oběd" řekla jsem a viděla jsem jeho překvapený výraz, musela jsem se pousmát.
"To už je tolik hodin?" zeptal se a já přikývla.
"Aha" řekl, otočil se a šel zpátky do ložnice.
"Po obědě jedeme pro tu vaničku, ano?" zeptala jsem se a on přikývl.
"Kolik si myslíš, že bude stát?" zeptal se.
"Nevím, ale mám ještě nějaké peníze od Cama, teda, řekl, že si pro ně mám zajít.." řekla jsem a viděla jsem, jak se napnul.
"Já od něj žádný peníze nepotřebuju, umím si to zaplatit sám!" řekl víc nahlas.
"Já vím, ale on mě ty peníze prostě chce dát a já si myslím, že to je fajn, aspoň se na nás nevyprdne." řekla jsem.
"Hm, tak fajn." odpověděl..
Z POHLEDU DRACA:
Nevím, proč nám musí dávat peníze. Já se nedokážu smířit s tím, že se o ně bude starat, že JEMU budou říkat tati, že on je jejich otec. Ano, je to mojí vinou, vím to, ale nechci si to připustit.
"Kdy si pro ně jdeš?" zeptal jsem se.
"Za půl hodiny" odpověděla..
"Aha" řekl jsem. "Nechceš se pak stavit za Harrym a Ginny?" zeptal jsem se, vypadala překvapeně.
"Ale jo, proč ne" odpověděla
"Myslíš si, že se vrátí zpátky do školy?" zeptala se..
"Já nevím, to by museli ale až v září..a to bude až za dlouho" odpověděl jsem.
"Jo, to jo..víš, já bych se chtěla vrátit" řekla najednou a mě to velmi překvapilo.
"Nojo, ale kdo se bude starat o děti?" zeptal jsem se.
"Byli by tam s námi a nebo bych je nechala na týden u Cama".. řekla, zase..
"Aha, ale ten chodí taky do školy, ne?" zeptal jsem se.
"Ne, za dva měsíce maturuje.." odpověděla. A jo, já zapomněl, že on chodí do normální školy.
"Aha" odpověděl jsem.
Z POHLEDU HERMIONY:
"Draco?" zavolala jsem na něho..
"Ano?" odpověděl.
"Já jdu pro ty peníze, tak abys mě nehledal!" řekla jsem a viděla jsem, jak zatnul pěstí. Nechápu proč.
"Dobře" odpověděl.
***
Stojím u Camových dveří a zvoním, hned slyším kroky, takže vím, že tu hned bude.
"Ahoj!" řekne a usměje se.
"Ahoj!" odpovím a úsměv mu oplatím.
"Jak se máš?" zeptám se.
"Docela fajn a ty?"
"Jde to.." řekla jsem.
"A jak se má Draco?" zeptal se.. on se aspoň zeptá, za to Draco ne..
"Myslím, že fajn." odpovím, i když nejistě.
"To je hlavní!" Tady máš ty peníze" řekl a podal mi je.
"Děkuju, Came.." řeknu a dám mu pusu na tvář, zaskočilo ho to, ale ani se nedivím, protože mě to zaskočilo taky.
"Za málo Mio" řekl a koukal se mi do očí. To není dobrý.
"T-tak já už musím!" řekla jsem.
"Jo, tak ahoj." řekl a zavřel dveře.
Co to bylo?
Z POHLEDU CAMERONA:
Bože, tak moc jsem jí chtěl opět políbit, ale musím se držet. Vím, že miluje Draca..ale někdy to nejde, myslím a ní a chtěl bych si najít někoho jiného, ale nejde to. Moje láska k ní je tak velká.
Z POHLEDU HERMIONY:
Když jsem přijela domů, byla jsem mírně ve stresu..bála jsem, se že Draco něco pozná.
***
Bylo kolem 3. hodiny odpoledne a my jsme sedli do auta a jeli jsme k nejbližšímu obchodu, kde jsme něco nakoupili.
Ahoj všichni, nová část je tu! Snad se Vám bude líbit. Jak jste si užili jarní prázdniny? Těšíte se na jaro? Mám Vás ráda!
VAŠE Š.
XOXO••
ČTEŠ
DRAMIONE
FanfictionAhoj.. Máš ráda Harryho Pottera? A vadí ti,že si Hermiona vzala Rona? Pak jsi tu správně. Dva odlišní lidé, kteří se nenáviděli,ale pak se stalo něco ,co zaskočilo nejenom je,ale i ostatní. Chceš,aby vznikla láska jménem DRAMIONE? koukej dál a uvidí...