5.ročník!
Z POHLEDU TŘETÍ OSOBY:
Už je to týden,co se mi Malfoy neozval..snad to nezrušil. Asi se ptáte proč tohle dělám,ale dělám to ,protože Hermionu miluju a nechci,aby milovala toho debila Malfoye. On jí akorát zkazí. A tak to musím zastavit,ale nejprve udělám něco,co chci udělat už dlouho. Jdu za Hermionou a řeknu jí jednu větu a to "Ahoj Hermiono".."Ahoj Ronalde" odpoví. Nic neřeknu a políbím jí na rty,ale ona mě zaskočí tím,že mě odstrčí. "C-co to děláš Ronalde? Já chodím s Dracem a tak to bude! a nikdo tomu nezabrání. Ani ty!" zařvala na mě a šla pryč. "To si jen myslíš Mio!" řekl jsem a šel jsem psát další dopis.
Dobrý den pane,
chtěl jsem se zeptat,jestli platí,to co jste mi psal o vašem synovi a slečně Grangerové. Chtěl bych se sejít,bylo by to možné?
Tajnůstkář.
Když jsem dopsal dopis,šel jsem si sednout a čekal jsem na odpověd.
Z POHLEDU HERMIONY:
Po tom co mě Ronald políbil jsem hnedka běžela pryč. Proč to vůbec udělal? Hráblo mu? Pořád jsem se ptala sama sebe. Nevím,proč to udělal..já to prostě nevím. Zrovna jsem chtěla jít za Dracem,když v tom jsem do někoho narazila.."Ahoj Mio" řekl a smál se..a já jsem se chtěla usmát,ale nešlo to. Cítila jsem..jako..jako bych ho podvedla a tak jsem věděla,že mu to musím říct. "Draco?" řekla jsem mile. "Ano?"zeptal se trpělivě."Potřebuju ti něco říct" řekla jsme a i on sám viděl,že něco není v pořádku.
Z POHLEDU DRACA:
"C-cože tě?" řekl jsem vykuleně. "Políbil" řekl ."Ale já jsem nechtěla a hned jsem se odtáhla,věř mi!" chtělo se jí brečet...vypadala smutně. "Věřím ti,ale nevím proč to udělal..!" řekl jsem nechápavě. "Já taky ne! a zajímá mě to...dost!" řekla. "Jdu za ním!" řekl jsem a Hermiona vypadala zmateně. "P-proč? Nemůžeme to vyřešit normálně? jako já a ty? bez Rona?" říkala,jako by se bála. "Ne! nenechám to tak Hermiono!" řekl jsem a šel jsem..
Z POHLEDU HERMIONY:
Když Draco řekl,že jde za Ronem..věděla jsem,že to není dobře. A taky,že se něco stale,ale byla jsem ráda,že se nezlobí na mě a,že za mě bojuje!
Z POHLEDU RONALDA:
Zrovna jsem odesílal dopis,když v tom za mnou přišel Malfoy! Byl docela rozčilenej. "Hej Wealey!" oslovil mě a když jsem spatřil Hermionu,věděl jsem oč jde.. Tak ona na mě žalovala? Nemohl jsem tomu uvěřit. "Co máš za problém Malfoyi?" řekl jsem jako bych nevěděl. "Ty nevíš jo? nedělej ze sebe ještě většího blbečka Wealsey..my oba víme,co myslím!" řekl až jsem poskočil. "To teda nevíme" řekl jsem. A asi jsem to neměl říkat,protože mi Malfoy jednu ubalil.. Vrátil jsem mu to,ale asi ho to moc nebolelo,protože nic neříkal. A tak vstal ze země o odešel. "Jsi svině! největší svině!" začala na mě řvát Hermiona! "Nejsem..to on je" řekl jsem. "Ne Ronalde! On je ten nejhodnější kluk na planetě..to ty jsi tady,ten kterej to nikomu nepřeje! spolu jsme skončili!" řekla celá ubrečená a já jsem věděl,že mi dva kamarádi nebudem.A tak jsem se vrátil na pokoj.
Z POHLEDU HERMIONY:
"Ne Ronalde! On je ten nejhodnější kluk na planetě..to ty jsi tady,ten kterej to nikomu nepřeje! spolu jsme skončili!" řekla jsem Ronaldovi až jsem se sama překvapovala. Tam moc mě zklamal a naštval. Nepřeje nám to a já mu to s Levandulí také přála..není to přítel..už ne. S těmito slovy jsem šla spát.
Ahoj! 19.část je tu..zase kratší,ale teď si vylepšuju známky,tak musíte počkat! Děkuju moc za 4.7K reads. Je to pro mě čest a mám radost.
VAŠE Š.
XOXO.
BTW: Tuhle část věnuju své milované spolužačce @terezizsynkova. Mám tě ráda,kámo! ☺♥
ČTEŠ
DRAMIONE
FanfictionAhoj.. Máš ráda Harryho Pottera? A vadí ti,že si Hermiona vzala Rona? Pak jsi tu správně. Dva odlišní lidé, kteří se nenáviděli,ale pak se stalo něco ,co zaskočilo nejenom je,ale i ostatní. Chceš,aby vznikla láska jménem DRAMIONE? koukej dál a uvidí...