Z POHLEDU DRACA:
Seděl jsem na židli a přemýšlel jsem nad tím,jak si získat Miu,pořád si říkám,že ke mně něco cítí,ale nevím to jistě. Po dlouhém přemýšlení jsem šel na snídaňi a neřešil jsem to.
Jím a najednou vidím vcházet tu bandu,do který počítám Pottera,Ginny,Miu a Weasleyho a přešla mě chuť k jídlu,protože pořád nechápu,co na nich Hermiona vidí..no dobře,Ginny ještě chápu,ale ty dva?? Nechápajíc jsem radši odešel a šel jsem vymýšlet plán,jak dostat Hermionu zpět,když v tom mě napadlo..
Z POHLEDU CAMERONA:
Zrovna jsem se chystal napsat sms Hermioně,ale místo toho přišla sms mě. Bylo to neznámé číslo,takže jsem úplně nevěděl,kdo to napsal.
"Chtěl jsem Ti říct,aby si nechal Miu být,kdyby nebyla s tebou,teď bych s ní byl já" bylo v té sms napsáno a já se nestačil divit a nedalo mi to,tak jsem přemýšlel,kdo to napsal..Hermiona mi říkala o nějakém bývalém příteli..Malfoy? Byl jsem si jist,že to je on,protože mě nic jiného nenapadlo. A tak jsem mu odepsal,aby věděl,že mě jen tak nezastraší.
"Za 1.děkuju za sms a za 2. Já nemůžu za to,že jsi debil,který se k Mie nechoval slušně,a proto se s ním rozešla" napsal jsem mu a čekal jsem na odpověď,které jsem se,jak jsem si myslel nedočkal.
Z POHLEDU DRACA:
Když jsem si přečetl to,co mi napsal,nevěřil jsem tomu,vždyť on mě jakože setřel,nikomu se to nikdy nepovedlo..no,tak tímhle mě teda hodně vytočil a věděl jsem,že musím válčit a Miu získat,ať se stane cokoliv.
Z POHLEDU HERMIONY:
Jen,co jsem přišla na snídaňi do velké síně,Draco hnedka odešel a já jsem za to byla ráda. Seděli jsme a jedli jsme a jak jistě víte,tak Ronald je hrozný prase,protože pořád mlaská a dělá hnusný věci a já to nesnáším,ale musela jsem to vydržet. "Hele a víte,co jsem slyšel?" zeptal se najednou a já jsem zakroutila očima,zase blbost. "Ne" odpověděli jsme všichni. "Že prej Grabe a Goyle koblihy žrali,až z toho na hajzlu srali" řekl a já přestala mít chuť k jídlu,protože to bylo nechutný a odešla jsem. "Jsi nechutnej" řekli jsem s Ginny naráz a šli jsme na první hodinu s Havraspárem.
VEČER:
Když byl večer,tak jsem si šla volat s Cameronem,protože se mi stýskalo. Chtělo se mi plakat,protože to je fakt hrozný to,že tady se mnou teď není. "Ahoj Came,chtěla jsem Ti jen napsat,že mi moc chybíš a že tě fakt miluju" napsala jsem,jenomže jsem věděla,že to není 100%,a tak jsem to přepsala.
"Ahoj Came,chci se tě jen zeptat,jak se máš a co děláš? a říct Ti,že mě chybíš" napsala jsem a šla jsem si lehnout a číst a taky přemýšlet o tom,s kým chci být, i když to teď dělám pořád. Najednou mi přijde zpráva od Cama a podívám se na ní,abych věděla,že mu na mně záleží☺. "Ahoj Mio,mám se docela dobře a momentálně se koukám na film a píšu si s tebou, a jak se máš ty??" sice mi odepsal,ale nebylo tam nic o tom,že mu chybím, a tak jsem mu zase napsala. "Mám se fajn" a to bylo všechno,asi jsem se malinko naštvala,ale nevím,proč se divím,když já sama nevím,co cítím.
Ahoj všichni! Další část je tu,dneska taková slabá a krátká,tak pardon,ale poslední dobou nic nestíhám. Snad se bude líbit. Mám Vás ráda.
VAŠE Š.
XOXO
btw: Justin se nechal ostříhat do hola♥♥
ČTEŠ
DRAMIONE
Fiksi PenggemarAhoj.. Máš ráda Harryho Pottera? A vadí ti,že si Hermiona vzala Rona? Pak jsi tu správně. Dva odlišní lidé, kteří se nenáviděli,ale pak se stalo něco ,co zaskočilo nejenom je,ale i ostatní. Chceš,aby vznikla láska jménem DRAMIONE? koukej dál a uvidí...