Chapter 74: Preparing for a wedding.

441 17 2
                                    

Z POHLEDU HERMIONY: 

Ráno jsem vstávala brzo, protože jsem měla v plánu jít na kafe s Ginny, vyzkoušet si svatební šaty a líčení, které budu mít na svatbu a večer jdeme s Dracem na večeři k Malfoyům. 

Vzala jsem si na sebe své oblíbené béžové šaty, udělala jsem si copánek na bok a namalovala jsem se. Vzala jsem si fialovou rtěnku, namalovala jsem si linky a dala jsem si řasenku. Ke snídani jsem si dala tousty se zeleninou a slaninou a rychle jsem vyjela. 

První zastávka byla v jednom butiku se svatebními šaty. Bylo jich tam hodně a já jsem si jich zkusila co nejvíc. Nejvíce se mi líbily šaty, které byly jakoby hodně vyfouklé  a ty jsem si nakonec vybrala. Poté jsem šla  k jedné moc milé paní se nalíčit. Budu mít tmavě vínové rty, protože se mi to moc líbí a je to originální, světlé stíny a linky. Vlasy budu mít v drdůlku a nějaké stříbrné náušnice a náramky. Doufám, že se Dracovi budu líbit..

Když jsem dořešila věci okolo svatby, zbývalo mi zařídit to, co bude k jídlu a k pití. Všechny chody. Svatba je za 9 dní a já jsem pěkně nervózní z toho, že to nevyjde podle mých představ. Chci, aby to byl nejkouzelnější den v mém životě a doufám v to, že bude. 

Z POHLEDU DRACA:

Hermiona dneska celý den řešila věci okolo svatby a já jsem relaxoval. Musím si užívat posledních pár dní, kdy nemám ještě manželské závazky. Na svatbě bude Dallas (Cameron), a tak se musím psychicky připravit. Jediný, co vím je to, že si ho nechce vzít, a tak jsem trochu klidnější. Včera jsem byl vybrat prstýnky, které mi přišli nejkrásnější + jsem na ně nechal vyrobit datum, kdy jsme spolu s Miou začali chodit, nejlepší datum na světě. 

Dneska večer jdeme na večeři k nám do Malfoy Manoru a i když se mi tam moc nechce, musím jít, protože vím, že je to jak pro mámu, tak pro Miu důležité. Musím to překousnout, stejně tak i s Dallasem, kvůli Mie. 

Z POHLEDU HERMIONY:

Zrovna jsem na cestě za Ginny a Harrym do jejich krásného domečku, přijede tam i Lenka, protože mi jdou s Ginny za družičky a musíme se domluvit na tom, co budou mít na sobě. Harry mi jde za svědka a Harrymu jde Grabe, z čehož nejsem zrovna nadšená, ale budiž. 

Přijela jsem k nim a hned jakmile jsem uviděla Ginny, běžela jsem se s ní obejmout, protože jsme se dlouho neviděli. A to samé s Harrym, je to můj nejlepší kamarád. Přemýšlela jsem jakej je rozdíl v tom, že Harry a Cam jsou mí nejlepší kamarádi, ale každej je vlastně něčím trochu jinej. Harry je pro mě fakt kamarád a nikdy nebyl víc, ale Cam je pro mě kluk s kterým jsem měla vztah a mám s ním děti a to je ten největší rozdíl. 

Cam je hodný, milý, hodně se obětuje, má Lisu a Lenu vážně rád, ale někdy je až moc tvrdohlavý. Harry je úplně stejnej, ale více si věří a dokáže se rozhodnout. Mají toho dost společného a to i to, že ani jednoho Draco nemůže vystát.

***

"Tak co si teda vezmeme na sebe?" zeptala se Ginny Lenky. 

"No, mohli bychom světle růžové šaty s květinou na límečku. Viděla jsem je na internetu a jsou vážně pěkné." řekla Lenka, ukázala nám je a já a myslím si že i Ginny jsme měli jasno. 

Celý den jsme si povídali a byla sranda.. a já jsem se už těšila, i když na druhou stranu hrozně bála svatby. 


Ahoj všichni! Další část po dlouhé době. Doufám, že se Vám bude líbit, i když je krátká. Mám Vás ráda a děkuju za komentáře. 

VAŠE Š.

XOXO

btw: Ty prázdniny utekly hrozně rychle, protože za dva týdny (už ani ne) jdeme do školy :(

DRAMIONEKde žijí příběhy. Začni objevovat