Část 42: "Jdu na ultrazvuk"

1.2K 60 10
                                    

Z POHLEDU HERMIONY:

Znáte ten pocit nejistoty? Tak ten mám dneska přesně já,cítím se nejistá☺. Dneska mám jít na svůj první ultrazvuk a docela se bojím,našla jsem si totiž gynekoložku poblíž Bradavic,protože domu nemohu. Sedím na posteli,popíjím čaj a koukám na sérii 2 Broke Girls a cítím se po těch dnech i docela fajn-nejistě,ale fajn. Do pokoje zrovna přišla Ginny a řekla "Ahoj Mio". "Ahoj" odpověděla jsem nejistě. "Co děláš?" zeptala se mě😶. "Čtu si a přemýšlím" řekla jsem. "A o čem přemýšlíš?" zeptala se a já neveděla,co odpovědět. "Noo tak víš ne,o všem" řekla jsem ,i když ne 100% a doufala jsem,že už se na nic nezeptá a tak jsem nahodila jiný téma. "A co si dělala ty?" zeptala jsem se ji. "Co asi,zase jsme s Harrym pařili šachy." řekla a já se začala smát,protože to zní divně. "Včera mi psal Draco" řekla jsem ji a čekala jsem na její názor. "Cože? A co psal?" zeptala se udiveně. "Jen,že na mě pořád myslí a že mě miluje a taky chtěl,abych s nim šla na večeři." řekla jsem a viděla jsem,že se diví. "Ježíši a šla jsi tam?" zeptala se. "Ne,ale dneska jdu na ultrazvuk a docela se bojím" řekla jsem ji a ona mě objala. "To bude dobrý,chceš,abych tam šla s tebou?" optala se. "Mohla bys? ,já bych chtěla s Camem,ale nemůžu,když tu není😨" chtělo se mi plakat,nemám tu Cama a ani rodiče,takže jsem byla ráda,že jde de mnou.

Šli jsme se připravit a já byla nervózní,protože jsem to ještě nikdy nezažila (tak to je asi jasný,ne?) a taky protože tam nebudou ti nejdůležitější. Btw: Harrymu jsem řekla,že kdyby se někdo ptal,kde jsem,at řekne,že se mi udělalo špatně kvůli nemoci.

Z POHLEDU DRACA:

Přemýšlím,co bych tak mohl udělat,abych Miu získal. Pořád mě ale nic nenapadá,ale nakonec si řeknu,že nám udělám takovej vzpomínkovej kalendář,kde budu já a ona ,všechny naše fotky a tak. Šel jsem si to připravit: připravil jsem si něco jako blok nebo kalendář a šel jsem si vytisknout fotky,které se mi líbili a šel jsem je nalepit. Když jsem se na ně podíval,chtělo se mi brečet,protože těch vzpomínek a tak je prostě hodně a já jsem to nemohl vyřešit,chybí mi,neskutečně moc a nevím,co a jak,ale zkusím to.

Z POHLEDU HERMIONY:

Byli jsme u doktorky a já jsem čekala na to,až mě pustí dál. "Slečna Grangerová?" řekla sestra a já jsem šla nervózně. "Dobrý den" řekla a já jsem odpověděla. "Tak vy jste ve 3. týdnu těhotenství a přišla jste si pro těhotenský průkaz" zeptala se a já kývla."Tak dobrá,ale nejprve se podíváme na vaše děťátko,ano?" zeptala se a já kývla. Lehla jsem si a koukala jsem se,co tam dělá. "Tak tady ta kulička je vaše miminko" řekla a já jsem se usmála,protože to je tak krásné a já byla ráda,že tam jsem.

Pak jsme odešli a já byla šťastná.

Ahoj všichni! Další část je tu,tak snad se bude líbit. Mám Vás ráda.

VAŠE.Š

XOXO

DRAMIONEKde žijí příběhy. Začni objevovat