Část 20.- Co s ní je?

2K 106 12
                                    

Z POHLEDU HERMIONY:

Probudila jsem se a moje nohy byli celé zkoprnělé. Všechno mě bolelo a já jsem se nemohla hýbat..nešlo to. A ani jsem nevěděla proč..prostě jsem se nemohla postavit. Zavolala jsem Ginny,aby mi pomohla a Ginny hnedka přišla. "Je ti něco Herm?" zeptala se starostlivě. "Já..probudila jsem se a všechno mě bolí,nemůžu se postavit na nohy. Nevím co mi je a proč mě to bolí,ale nejde to,nejde Ginn!" odpověděla jsem jí celá uplakaná. "Víš co? Půjdeme na ošetřovnu..tam si s tím poradí :)" řekla a usmála se. "Ale jak,když nemůžů chodit?" odpověděla jsem napnutě. "No jak asi..pomůže nám Harry" řekla a šla pro Harryho.

O půl hodiny později sedím na ošetřovně,zatímco Pomfreyová zjišťuje co se mnou je. Jsem tu s Ginny a Harrym,ale chybí mi tu Draco,kterej o tom ani neví a já chci,aby se to nedozvěděl..dělal by si zbytečně starosti. Za chvíli přijde Pomfreyová a když vidím,jak se tváří..bojím se a nejsem jediná.

Z POHLEDU DRACA:

Sedím ve velké síňi a snažím se něco sníst,ale nemůžu..protože tu není Hermiona,Ginny a ani Potter..jediný,kdo tu je,je Wesley. Je mi to podezřelé,protože všichni jsou vždycky spolu..všude! Už nemůžu dál a tak se jdu zeptat Brumbála,Brumbál mi neodpoví,protože sám neví. Povzdychnu si a chystám se jít zpátky na židli,když v tom se přiřítí Ginny a Potter..jsem překvapený a zaskočený,protože nevidím Hermionu. "P-pane p-profesore,omlouváme se,že jsme přišli pozdě,ale jde o to,že..že" nedořekne Ginny a já jsem napjatý. "Byli jsme s Hermionou..ona je vážně nemocná a je na ošetřovně." dořekl Potter a já zkameněl. Hermiona a nemocná? vždyť jí nic nebylo. Myslím,že nejsem jediný překvapený,protože se všichni koukají a mají pusu do tvaru :O. I Zmijozelští,i Severus i další kantoři a hlavně Nebelvírští a Weasley. Nemůžu to dál poslouchat a jdu pryč. "Pane Malfoyi" slyším říkat Severuse,ale já ho neposlouchám. :(

Z POHLEDU HERMIONY:

 "Slečno Grangerová trpíte vážnou nemocí,ve které Vám postupem času nebudou sloužit nohy,ruce a taky máte málo energie. Je to vážné"Když jsem se dozvěděla,co se mnou je,málem jsem přestala dýchat! A Harry s Ginny na tom nebyli o moc lépe. "A-a dá se to vyléčit?" ptám se. "Dá,ale trvá to dlouho!" odpověděla. "A jak moc dlouho?" zeptám se napjatě. "Minimálně rok"řekne a já se rozbrečím. Ginny mě uklidňuje a Harry taky. Harry mi řekl,že už radši půjdou a že se pak stavěj. Potřebuj Draca..hrozně moc..hned teď! 

Z POHLEDU NEZNÁMÉ OSOBY:

Když Harry s Ginny řekli,že Herm je vážně nemocná..chtělo se mi brečet.. a zjistil jsme,že ona Malfoye teď bude moc potřebovat...a já s tím bud muset udělat.

Z POHLEDU DRACA:

Přiběhl jsem na ošetřovnu a viděl Hermionu,jak leží na posteli a pláče. Přišel jsem k ní,chytil jí za ruku,políbil jí jí..ona se na mě podívala uplakanýma očima a já chtěl taky brečet,ale věděl jsem,že musím být statečný! "Draco!" řekne Hermiona."Herm" odpovím. "C-coje ti?" zeptám se starostlivě. "Mám chorobu,která je sice vyléčitelná,ale bude se léčit rok. A znamená,že mi nebudou sloužit nohy ani ruce a nemám moc energie. A já nechci..nechci to mít. Proč já? Zrovna já? Draco!" řekla a opřela se o mě celá smutná." Tohle musíme zvládnout. Spolu. A zvládneme to!" řekl jsem a ona usla. A tak jsem jí nechal spát a odešel jsem.

Další část je na světě! Mám novej režim,nová část po 5.dnech. Jinak. Jdete někdo na Ellie do Prahy? Užijte si to! Já můžu být ráda,že jdu na Jusse♥. A jinak RIP Alan Rickmann,hrozně mě to mrzí. Zajímalo by mě,jak na tom je Emma,Daniel a Rupert a prostě vlastně všichni.

Vaše Š.

XOXO

Btw: Za 2.dny nám končí škola a pak 10 dní doma..woop woop! ☺

DRAMIONEKde žijí příběhy. Začni objevovat