Z POHLEDU HERMIONY:
Je půl 6 odpoledne, kecáním s Ginny a Camem jsem propásla skoro celé odpoledne, ale to vůbec nevadí. Teď jsem na cestě domů, nebe se začíná mračit, vítr fouká víc a já mám pocit, že pojedu do pěkně velké bouřky.
A měla jsem pravdu.
Za chvíli začalo lít jako z konve, všude kolem blesky a teď hlavně i zácpy, všichni najednou spěcháme, ale tou frontou je to ještě pomalejší.
Když jsem se po půl hodině zácpy konečně dostala domů, bylo už skoro po dešti. Vešla jsem do bytu a pozdravila jsem svou matku, která hlídala Lisu a Lenu.
"Ahoj mami!" řekla jsem a usmála jsem se.
"Ahoj Mio..kde jsi tak dlouho byla?" zeptala se na to, co jsem čekala.
"Měla jsem přijet už před půl hodinou, ale byla velká fronta, nejspíš kvůli té bouřce a dešti." řekla jsem a ona přikývla.
"Já už budu muset jít, musím udělat tátovi ještě večeři" řekla, dala mi pusu na tvář a odešla.
"Tak ahoj" řekla jsem.
Když máma odešla, hrála jsem si se svýma holčičkama, potom jsem je dala spát a šla jsem si udělat něco k jídlu, jelikož jsem měla hlad.
Udělala jsem si vajíčka se zeleninou a toust a k tomu pomerančový džus, lehla jsem si do postele a pustila jsem si 13 Reasons Why (Určitě na to koukněte) a strávila jsem večer sama se sebou :-).
DRUHÝ DEN RÁNO:
Z POHLEDU DRACA:
Bylo asi třičtvrtě na 8 a já jsem přijel svým autem domů. Když jsem vlezl dovnitř, všude bylo zhasnuto a všichni spali, Hermiona sama v posteli v rozkošném pyžamu, byla tak sladká a já jsem měl chuť si k ní lehnout. Lisa s Lenou spinkali v postýlkách a byli také roztomilé. Svlékl jsem se a lehl jsem si pomalu vedle Mii, abych jí nevzbudil, což se mi moc nepovedlo, jelikož jsem se jí lehce dotkl a ona se začala protahovat.
"Draco?" koukla se na mě tím svým krásným pohledem.
"Joo, jsem to já" odpověděl jsem a políbil jsem jí na čelo.
"Jak bylo?" zeptala se
"Jo fajn, ale jsem docela unavený" řekl jsem.
"To chápu, tak klidně spi, já už spát nebudu a udělám něco k snědku" řekla, usmála se, přikryla mě a odešla.
Tak moc jí miluju bože.
Z POHLEDU MII:
Když jsem vstala, šla jsem si na sebe vzít nějaké letní oblečení, jelikož venku už svítilo sluníčko. Vzala jsem si květované světle růžové šaty, vlasy jsem si sčesala do drdůlku a na sebe jsem si dala akorát řasenku, upravila obočí a namalovala si rudě rty. Pustila jsem si písničky a šla jsem dělat snídani a pořád jsem přemýšlela nad tím, jak řeknu Dracovi to, že jedu pryč s Cameronem. Vracíme se týden před svatbou, takže pak budeme mít co dělat, ale věřím, že to zvládneme. Máme všechno dobře promyšlené a objednané, takže nevidím problém v tom si udělat výlet s mým kamarádem před tím, než se stanu oficiálně dospělou. Mám v plánu navštívit Brumbála a pozvat ho na svatbu, také Cho a McGonagallovou.
Dostala jsem náladu číst si, a tak jsem si vzala Milk and Honey, kterou mám hrozně ráda. (Pokud jí neznáte, přečtěte si jí, protože je fakt skvělá). Udělala jsem si jogurt s jahodama a broskví a vytočila jsem číslo Harryho.
"Ahoj Harry" řekla jsem.
"Ahoj Mio" odpověděl.. "potřebuješ něco?" zeptal se.
"Jen, jestli by jsi mi dal číslo na Cho, nevzala jsem si ho a chtěla jsem jí pozvat na svatbu" řekla jsem a on se usmál.
"Jasně, že dám. To je přece jasný" řekl a smál se.
"Díky, Harry." řekla jsem a taky jsem se smála.
"Nemáš zač"
****
Vzala jsem si číslo a napsala jsem si ho do mobilu.
"Ahoj Cho." řekla jsem a ona byla lehce překvapená.
"Jé, ahoj Mio. Už je to dlouho, co jsem se neviděli, ale potřebuješ něco?" zeptala se mile.
"No, já jen.. za měsíc máme s Dracem svatbu, a tak jsem si řekla, že by bylo fajn, kdyby jsi taky přijela.. a pokecala s náma třeba."
"Ježiš, to je ale hezký. No, pokusím se dorazit, dáš mi potom ještě vědět?" zeptala se a já jsem řekla, že jo...
Ahoj všichni! Je tady další část, trochu kratší, ale to snad nevadí, protože zítra snad vydám další, kde Hermiona bude mluvit s Brumbálem a McGonagallovou a taky hodí řeč s Dracem, takže se můžete těšit. Snad se Vám bude líbit. Mám Vás ráda!
XOXO
VAŠE Š.
btw: Jak si užíváte první týden prázdnin?
ČTEŠ
DRAMIONE
FanfictionAhoj.. Máš ráda Harryho Pottera? A vadí ti,že si Hermiona vzala Rona? Pak jsi tu správně. Dva odlišní lidé, kteří se nenáviděli,ale pak se stalo něco ,co zaskočilo nejenom je,ale i ostatní. Chceš,aby vznikla láska jménem DRAMIONE? koukej dál a uvidí...