Z POHLEDU HERMIONY:
Zvláštní bylo, že jsme už druhý den ráno žádné hlasy neslyšeli. Nevím, co to den předtím bylo, ale byla jsem ráda, že už jsme to neslyšeli.
S Dracem jsme vylezli z postele, dali jsme si snídani a měli jsme super ráno, protože nás nikde nikdo nerušil. Jenomže to přestalo v tu chvíli, když jsem si všimla, že na nás někdo přes okno kouká. Mělo to černou kapucu, takže tomu nebylo vidět do obličeje, ale vypadalo to, že se to tváří naštvaně. Vůbec nevím, co to bylo.. a začala jsem se bát ještě víc.
"Zlato?" zavolala jsem na Draca
"Ano?" přiběhl, co nejrychleji
"Za oknem byla postava! Koukala se k nám do pokoje!" řekla jsem a on se smutně podíval.
"Vylezu ven, a pokusím se tu osobu dohonit a zjistit, kdo to je!" řekl
"Ne, Draco!" Co když ti to něco udělá?" zeptala jsem se a nechtěla jsem, aby tam šel, ale stejně to udělal.
"Neudělá, neboj" řekl a šel pryč.
Jestli se vrátí a něco mu bude, tak přísahám, že ho vlastnoručně zabiju.
Z POHLEDU DRACA:
Vyběhl jsem ven, abych zkusil dohonit tu osobu. Když jsem vylezl, nikoho jsem nikde neviděl, a tak jsem se šel podívat dál. Doufal jsem, že se mi nic nestane, protože jsem se bál, i když jsem u sebe měl hůlku. Vím jistě, že by mě Mia zabila, kdyby zjistila, že se mi něco stalo..
Po pár minutách jsem byl docela daleko v lese a doufal jsem, že to něco je někde tam. Ale nikde jsem nic neviděl, do té doby, než se za jedním stromem něco hnulo. Lekl jsem se tak moc, že jsem nadskočil. "Jde to po mě!" říkal jsem si. "Ví to, že jsem tu!" běhalo mi hlavou.
Chtěl jsem se rozeběhnout pryč, ale zastavil mě něčí hlas.
"Draco?" říkalo to, bál jsem se otočit, protože jsem si myslel, že to je ta osoba.
"Draco! To jsem jenom já, Harry!" řekl Harry a já jsem si oddychl a otočil jsem se.
"Co tady děláš?" zeptal jsem se ho
"Běžel jsem sem myslím že ze stejného důvodu, jako ty" řekl a usmál se
"Taky se to na Vás koukalo?" zeptal jsem se ho a on přikývl.
"Co kdybych se po té osobě šli kouknout spolu, bylo to by lepší" řekl Harry a já jsem přikývl.
Z POHLEDU HERMIONY:
Draco odešel asi před hodinou a půl a furt se nevrátil. Bála jsem se o něho a o to, že už se ani nevrátí a nemohla jsem myslet na nic jiného. Najednou někdo zaklepal na dveře a já nadskočila.
"Ano?" řekla jsem
"Tady Ginny. Můžu dál?" řekla Ginny a já byla šťastná, že je za těmi dveřmi ona.
"Jasně" řekla jsem a ona vešla a taky nevypadala moc vesele.
"Co se děje?" zeptala jsem se jí
"Harry už je pryč asi hodinu, šel hledat někoho, koho viděl za oknem" řekla a já jsem nemohla uvěřit tomu, co slyším
"No, Draco taky. Viděla jsem to a rozhodl se, že tam půjde" řekla jsem jí. Musím říct, že se mi ulevilo, že tam Draco není sám, ale s Harrym, protože spolu jsou silnější.
"Doufám, že se jim nic nestale" řekla Ginny
"Já jsem se sem tak tešila a měla jsem radost, že jedeme sem, jenže dva dny jsem nechtěla jít ven z pokoje, protože jsem se fakt bála" řekla jsem Ginny a ona přikývla.
"Fakt by mě zajímalo, kdo to je!" řekla Ginny
"Mě taky" řekla jsem
O hodinu později:
Najednou do pokoje vletěli Draco a Harry s tou osobou a my s Ginny jsme odešli trochu dál, protože jsme se dost báli.
"K-kdo to je?" vykoktala jsem ze sebe
"Ronald měl pravdu! Jenom nějakej namindrákovanej blbeček z téhle školy!" řekl Draco a lehce ho praštil
"Cože? a kdo?" zeptala se Ginny
"To nevím, neznám ho." řekl Draco
"Sundej mu tu kapucu, prosím" řekla jsem a všichni tři se na mě koukali a říkali si, jestli jsem se náhodou nezbláznila.
"Neboj se, chci se ho jen zeptat, proč to udělal" řekla jsem
"Ale, Mio.." Draco chtěl mít námitky, ale já jsem ho umlčela, a tak mu sundal tu kapucu
"Ahoj" řekla jsem..¨
"Vážně Mio? Vždyť nás tady strašil a báli jsme se a ty mu řekneš AHOJ?" řekl naštvaně Draco
"Draco, uklidni se" řekla jsem
"Proč si nás sledoval?" zeptala jsem se ho a on nic neříkal
"Když mi řekneš proč, tak to neřeknu paní McGonagallový" řekla jsem a on se rozhodl, že teda řekne, proč.
"Nechtěl jsem Vás vystrašit nebo tak něco, ale když jste sem přijeli, tak mě jedni kluci přinutili Vás strašit v této masce.. a já to nechtěl dělat, ale musel jsem, protože říkali, že mě něco udělají" říkal a chtělo se mu brečet. Koukla jsem se na kluky a ti se tvářili tak, že tomu asi taky věří. Nevím, proč mě napadlo, že by to třeba nedělal, protože chtěl, ale měla jsem pocit, že se ho na to musím zeptat a jsem ráda, že jsem to udělala.
"Dobře, já ti věřím. A jací kluci?" zeptala jsem se
"Když Vám to řeknu, půjdou po mě" řekl a Harry ho zastavil.
"Ale nepůjdou, protože my to řekneme profesorce McGonagallový a ta je už potrestá. A ty musíš jít s náma a říct to, protože jinak tomu nemusí věřit" řekl Harry a on na něj koukal
"Fakt mně nic neudělají, když to řeknu?" zeptal a my všichni jsme hned kývli na náznak, že ne.. i Draco, takže mu to taky věřil.
"Tak dobře" řekl a my se usmáli.
"Tak jo, tak jdeme" řekla jsem a zvedla jsem ho.
"A jak se jmenuješ?" zeptala se Ginny
"Travis" řekl a já jsem se usmála.
"Ahoj, já jsem Hermiona" představila jsem se mu
"Ginny"
"Harry"
"Draco"
Řekli jsme mu svá jména a dovedli jsme ho do ředitelny. Nakonec se všechno vyřešilo a my jsme si už mohli užívat posledních dvou dní v Bradavicích bez problému. A já jsem byla ráda, že to takhle dopadlo a našli jsme si všichni nového kamaráda.
Ahoj všichni! Druhá část je venku, doufám, že se Vám bude líbit a zase někdy! Mám Vás ráda!
XOXO
VAŠE Š.
BTW: Máte nějakou oblíbenou písničku za poslední dobu? Pokud ano, tak jakou?
ČTEŠ
DRAMIONE
Fiksi PenggemarAhoj.. Máš ráda Harryho Pottera? A vadí ti,že si Hermiona vzala Rona? Pak jsi tu správně. Dva odlišní lidé, kteří se nenáviděli,ale pak se stalo něco ,co zaskočilo nejenom je,ale i ostatní. Chceš,aby vznikla láska jménem DRAMIONE? koukej dál a uvidí...