Část 46: "Narozeniny"

1.1K 47 17
                                    

12.5.2016-Hermiona slaví 18. narozeniny

Z POHLEDU HERMIONY:

Vzbudila jsem se s velmi divnou náladou a nevěděla jsem proč,ale po chvíli mi to došlo.. je 12 května,je mi 18,jsem dospělá..když mi to došlo,cítila jsem se špatně,protože už jsem dospělá a taky mě trápilo to,že to Cameron asi neví. Šla jsem se převléknout a spěchala jsem dolů. (Jen tak btw: Hermionino břicho je už docela velké,a tak si za chvíli ostatní všimnou,že je těhotná,ale nevím ještě kdy.)

Když jsem přišla dolů, nikdo tam nebyl,a tak jsem se bála,že jsem zaspala,ale když jsem se podívala na hodiny,viděla jsem,že je teprve 7,takže jsem zaspat nemohla,ale nevím,co se dělo,protože tam nikdo nebyl. Chvíli jsem tam stála,jak tvrdé Y a najednou se jen tak zhaslo a já jsem se lekla a čekala jsem,co se stane. Nic se nedělo,a tak jsem chtěla odejít,ale neodešla jsem,protože v tuto chvíli se otevřeli dveře,rozsvítilo se světlo a u dveří stál Harry,Ginny,Ron a další lidi a začali křičet "Někdo má narozeniny,my máme přání jediný,štěstí,zdraví,štěstí,zdraví a hlavně to zdraví" zpívali všichni a já jsem se smála a ještě k tomu mi začali téct slzy,protože jsem byla s těma,které mám nejradši,i když mi tam někdo chyběl. "Ježiš vy jste" řekla jsem a plakala jsem,Ginny mě viděla a šla mě obejmout. A pak přišli všichni a začali mi přát a dávat dárky. Ginny mi dala nějaký parfém a naši společnou fotku,Ron mi dal knihu a Harry mi dal krásné náušnice. "Děkuju Vám všem" řekla jsem a všichni mě objali a nakonec mi Harry donesl dort,který vypadal nádherně.. a pak přišel Harry s ještě s něčím. Všichni se začali koukat,protože je zajímalo,co to je a mě také. "Tohle byla přede dveřma a je to pro tebe Hermiono" řekl a já jsem se usmála a vzala jsem si to. Všichni čekali,až to otevřu,a tak jsem se do toho pustila,když jsem to otevřela,byla jsem celá v šoku. Byl tam krásný méďa,18 červených růží a ještě dopis. Začala jsem ho číst "Ahoj Mio,jelikož ti je dneska 18 let (ano vím to),tak jsem si pro tebe připravil dárky,snad se Ti budou líbit☺!" četla jsem to a chtělo se mi plakat. "Kdo Ti to napsal? Od koho to je Mio?" zeptala se Ginny. "Je to od Camerona♥" řekla jsem a všichni se smáli a já jsem byla vážně šťastná.

Z POHLEDU DRACA:

Sedím v pokoji a nevím,kam bych měl dát ty dárky pro Hermionu.. chvíli jsem přemýšlel a pak mě napadlo,že jí to dám před pokoj,tam si toho hned všimne. Dal jsem to tam a šel jsem zpátky do pokoje. ZÍSKÁM SI TĚ!

Z POHLEDU HERMIONY:

Po oslavě s těmi nejlepšími jsem byla vyčerpaná a chtěla jsem si jít lehnout,ale musela jsem ještě něco vyhodit,a tak jsem šla ven z pokoje,jenže jsem na něco málem šlápla,podívala jsem se a viděla jsem nějakou bílou krabici,na které bylo moje jméno. Divila jsem se a vzala jsem si to do pokoje. Otevřela jsem to a divila jsem se ještě víc..uvnitř byli nějaké malé oblečky,zřejmě pro moje děti,ale pak tam byl ještě papír a ten jsem otevřela a začala jsem ho číst.

"Jsi jako růže snová a já Kasanova,jsi lékořicová supernova. Never say Never Mio.. Jsi tak krásná a tak moc milá a já bez tebe už nechci být,a tak nevím,jak bez tebe mám žít. Snape ten mastné vlasy má,až se z toho usmívá. Tak mi pověz,co mám udělati,jak odpustíš mi mé hříchy "

Draco

Byla tam nějaká báseň od Draca a já jsem byla v šoku..nečekala jsem,že dostanu dárek i od něj,ten dárek je opravdu moc krásný,ale cítila jsem se naštvaně..protože nevím jaký dárek se mi líbil víc.

Cameron byl více romantický a dal mi krásného méďu a růže,ale Draco mi napsal,co pro něj znamenám a dal mi věci pro děti,i když nejsou jeho.. Usoudila jsem,že jsem asi radši za dárek od Draca,ale nechtěla jsem to řešit a šla jsem spát.

Ahoj všichni💕! Další část je tu,tak snad se bude líbit. Upřímně mi je líto,že se Mie více líbili Dracovi dárky,ale vy jste to tak chtěli🎉.
Mám Vás ráda.

VAŠE Š.

XOXO

btw: splnila jsem si další sen,mám tetování.😊


DRAMIONEKde žijí příběhy. Začni objevovat