Část 50: "Miluju tě"

1.2K 58 11
                                    

Z POHLEDU HERMIONY:

Některá nekonečna jsou větší než jiná nekonečna. Tímhle se teď řídím,miluju ten citát. (Já taky hh). Jsem ve 4.měsíci a v poslední době mi je fakt na nic,je mi špatně a všechno mě bolí,jo je to v mém stavu jasné,ale i tak je to občas k nevydržení. Mluvila jsem přes mobil s rodičema a říkali,že jim chybím a že už se na mě těší. Jinak za ani ne měsíc jsou prázdniny,já pojedu domů a půjdu do maturitního ročníku (tedy 8.ročník podle filmu). V září budu v 7.měsíci,teprve. Jinak plánujeme dovolenou s Ginny,Harrym a Ronem,tak snad to vyjde. 

Večer jsem se klepala zimou, a tak jsem si lehla do postele a pustila jsem si "Ten,kdo stojí v koutě". Při koukání na film jsem myslela na Draca a na to,co asi dělá,i když nerada. A tak jsem se rozhodla,že...

Z POHLEDU DRACA:

Zrovna jsem byl ve sprše a zpíval jsem si,btw: zpívám si jenom,když jsem sám,protože kdyby někdo slyšel můj zpěv,omdlel by a nebo by ohluchl. :), když v tom mi někdo zavolal. Teda spíš zavolala. Nejprve jsem to nechtěl brát,protože jsem se chtěl vysprchovat,ale pak jsem si to rozmyslel a šel jsem. Když jsem viděl,kdo mi volá,bylo mi divně. Byla to Mia,divil jsem se tomu,že mi volá zrovna ona a taky jsem nevěděl,co chce.  Nervozně jsem to vzal.

"Prosím?" řekl jsem a bylo ticho.

"Halo?" pořád jsem se ptal a nic. Dělá si srandu?

"Ano?" řekla Hermiona,jakoby nevěděla,že mi volá.

"To jsi ty Mio,potřebuješ něco?" zeptal jsem se opatrně. 

"No víš...já..já jen..chybíš mi Draco,víš? Chtěla bych se s tebou vidět" řekla mi a já jsem se usmál,protože takhle jsem to chtěl.

"Aha,no..to by šlo,kdy,kde, v kolik?" zeptal jsem a uslyšel jsem,že si oddechla.

By"Zítra, ve 3, ve Velké Síňi?" zeptala se.

"Dobře,měj se!" řekl jsem. "

"Ty taky" odpověděla.

Když jsme dotelefonovali,byl jsem šťastný. Vypadá to totiž na super den. A možná to bude zase jako dřív. Možná. Musím jít spát,abych byl na zítra fit.

Z POHLEDU DRACA:

Vstal jsem s velmi dobrou náladou a pak jsem se hned nasnídal a šel jsem se ustrojit a navonit a všechno,protože mi na dnešku záleží,jak nikdy. Ve škole byla nuda,dohánění známek,učení, a tak. Ale myslel jsem pořád na to,co se dneska bude dít.

Z POHLEDUHERMIONY:

Vstala jsem už s menšími bolestmi a když jsem mě došlo,co je dneska za den,chtělo se mi brečet, nebo nevim,protože já fakt neví,jestli jsem udělala dobře,když jsem mu řekla,že se sejdeme. Ale už se stalo,tak musím no. Škola byla pořád stejná a pak jsem šla na pokoj se připravit,vzala jsem si šaty,namalovala jsem se a vzala jsem si náušnice. Tak snad jsem ready. 

Bylo něco okolo půl 3 a já jsem byla čím dál tím víc nervoznější.  Co když se budeme hádat? A bude to to samé? Bojím se,co řekne na to,že čekám ty děti dvě. 

Šla jsem k Velké Síňi a když jsem vešla,málem mi vypadli oči. Všude lístky od růží,svíčky a v rohu nealko šampaňské s normální růží. Bylo to velmi pěkné,vždycky jsem milovala tu Dracovu romantickou stránku. A překvapil mě. "Ahoj" ozvalo se a já jsem malinko nadskočila. "Lekla ses?" zeptal se a smál se. "Možná trošku." odpověděla jsem a on ukázal,abychom si sedli,tak jsem si sedla a chvíli jsem mlčeli. "Tak jak se máš? zeptal se najednou. "Fajn" odpověděla jsem. "A dítě?" zeptal se a zaskočil mě,protože řekl "dítě". "No oni se mají skvěle,určitě!" řekla jsem a když jsem viděla jeho pohled při tom,jak jsem vyslovila "oni",usmála jsem se. Vypadal vyděšeně. "Ono jich je nějak víc?" zeptal se. "Ano..jsou dvě" řekla jsem a jemu to došlo. "Aha" "Víš chtěl bych ti říct,že tě prostě pořád miluju a nikdy jsem nepřestal víš?" řekl a zaskočil mě. Chvíli bylo ticho,když pak jsem odpověděla "Miluju tě" a on se usmál a bylo to a a byli jsme zase spolu,snad. 

Ahoj všichni! Další část je tady a mám pocit,že divná. Víte,poslední měsíc na základce s mojí třídou a bude to všechno na novo. Nový lidi,nová škola. Bojím se. Mám Vás ráda.

VAŠE Š.

XOXO

Btw: 29 máme rozlučku a já jsem v prdeli.






DRAMIONEKde žijí příběhy. Začni objevovat