Z POHLEDU HERMIONY:
Vzbudila jsem se celá nesvá a bylo to asi tím,co se stalo včera večer..jo pamatujete si to správně...vyspala jsem se s Dracem,ale to není to nejhorší,nejhorší na tom je to,že se mi to sakra líbilo..a taky jsem s nim o TO přišla..zrovna s ním. Přestala jsem o tom přemýšlet a šla jsem se ustrojit. Za pár minut jsem byla hotová,ale zjistila jsem,že je 8:03,takže příjdu pozdě. Rychle jsem vyšla z pokoje a šla jsem na hodinu lektvarů,kterou máme bohužel se Zmijozelem,což znamenalo,že uvidím Draca a to já jsem nechtěla. Přišla jsem tedy do hodiny celá udýchaná. "Ehm..dobrý den,omlouvám se,ale zaspala jsem". " No dobrý,dobrý slečno G.""A copak jste neměla včera večer čas na spaní nebo co? Zajímalo by mě co jste dělala" řekla McGonagallová. Při té představě,co jsem asi dělala včera,jsem se chtěla usmát,ale nešlo to.. když mluvila McG. o tom,co jsem asi mohla dělat večer..koukli jsme po sobě s Dracem ,on se usmál,ale já jsem mu úsměv neopětovala a radši jsem odpověděa. "Nic zvláštního paní profesorko" odpověděla jsem a Draco se pořád smál. "Inu dobře,běžte si sednout!" šla jsem si teda sednout a koukala jsem při tom na Draca. Celou hodinu jsem jenom protrpěla..nemohla jsem se soustředit,protože na mě pořád někdo koukal a ten NĚKDO byl Draco. Po zkončení hodiny,jsem rychle vypadla,abych nezastihla Draca,ale docela se to nepovedlo..
Z POHLEDU DRACA:
Vzbudil jsme se s děsně dobrým pocitem a chvíli mi trvalo než jsem si vzpoměl,proč ji mám dneska tak dobrou.. a pak mě to došlo...včerejší večer..Já a Hermiona,vyspali jsme se spolu..a bylo to božský. Když jsem přemýšlel nad tím,co jsme včera dělali,těšil jsem se až jí zase uvidím. Vstal jsem z postele a šel jsem se ustrojit. Po chvíli jsem už musel na první hodinu,na kterou jsem se výjmečně těšil,a to protože jí máme s Nebelvírem,což znamená,že uvidím Hermionu♥. Přišel jsem na hodinu,ale zarazil jsem se a to ,protože v lavicích byl Potter a Weasley,ale Hermiona nikde..bylo to divný.. "Snad není nemocná" pomyslel jsem si. Začala hodina a já se nemohl soustředit,protože jsem nevěděl co je s Hermionou a proč tu není. V tu chvíli někdo otevřel dveře a byla to Hermiona.. "Ehm dobrý den,omlouvám se,ale zaspala jsem" řekla..."No dobrý,dobrý slečno G" "A copak jste včera večer neměla dost času naspaní nebo co? Zajímalo by mě co jste dělala" řekl McGonagallová a já jsem se u toho musel smát.. "Nic zajímavého paní profesorko" řekla "Tak nic zajímavého,jo?" řekl jsem si pro sebe. A pořad jsme se smál. "Inu dobře,běžte si sednout!" řekla a Hermiona i šla sednout a při tom na mě koukala.. do konce hodiny to vypadalo takhle..Pořád jsem koukal na Hermionu a ona se nemohla soustředit.. Když byl konec hodiny,Hermiona vypadala ze třídy hned,asi abymě nezastihla..ale to má blbý..já běžel za ní.
Z POHLEDU HERMIONY:
Někdo mě totiž zastavil.. "No tak počkej přece" řekl ten dotyčný a ten dotyčný byl Draco.. "Co-Co je Malfoyi?" řekla jsem.. "Odkdy jsem pro tebe Malfoy,Grangerová?" zeptal se, "Od doby,kdy jsem tě poprvé spatřila" řekla jsem zákeřně.. "Aha, a ty si nepamatuješ na včerejší noc?" řekl "Co bylo včera?" odpověděla jsem..a on ke mě šel blíž.. "No tak Hermiono,to co se stalo včera..bylo něco dokonalýho..hrozně jsem si to užil..faktyš" řekl. "Víš Draco...já jsem si to taky užila a asi jsem se do tebe zamilovala..jen nevím jestli je to správně" řekla jsem smutně.. "Víš co? přijď večer do Komnaty nejvyšší potřeby,dobře?" řekl a odešel.. "Dobře" ještě jsem řekla.
Z POHLEDU DRACA:
Přišel jsem k ní. "No tak počkej přece" řekl jsem jí. Byla trošku zaražená.. "Co-Co je Malfoyi?" řekla. "Odkdy jsem pro tebe Malfoy,Grangerová?" zeptal jsem se, "Od doby,kdy jsem tě poprvé spatřila" řekla jsem zákeřně.."Aha,a ty si nepamatuješ na včerejší noc?" řekl "Co bylo včera?" odpověděla jsem a on šel ke mě blíž.."No tak Hermiono ,to co se stalo včera..bylo něco dokonalýho..hrozně jsem si to užil,faktyš" řekl jsem. "Víš,Draco já jsem si to taky užila a asi jsem se do tebe zamilovala..jen nevím jestli je to správně" řekla a byla docela smutná.. "Víš co? přijď večer do Komnaty nejvyšší potřeby,dobře?" řekl jsem a odešel.."Dobře" ješte řekla.
TO BE CONTINUED...
Ahoj všichni! Po delší době další část..a docela krátká..tak se omlouvám.. Nech sa Páči ♥
VAŠE Š..
BTW: užívejte 3.Adventní neděli ☺
ČTEŠ
DRAMIONE
FanfictionAhoj.. Máš ráda Harryho Pottera? A vadí ti,že si Hermiona vzala Rona? Pak jsi tu správně. Dva odlišní lidé, kteří se nenáviděli,ale pak se stalo něco ,co zaskočilo nejenom je,ale i ostatní. Chceš,aby vznikla láska jménem DRAMIONE? koukej dál a uvidí...