Z POHLEDU HERMIONY:
Ležím na posteli ve svém pokoji a nechce se mi vylézat,protože se mi udělala špatně a nevím jestli je to zase mou nemocí nebo něčím jiným. Super! řeknu si pro sebe,protože dneska musím do školy a nesmím jim hned první den říct,že mi je zase špatně,to ne! Věděla jsem,že to,ale není tak jednoduché,protože se mi možná udělalo blbě z toho,že uvidím Draca. Šla jsem se převléct a namalovat se a vyrazila jsem na první hodinu se Zmijozelem :(. Šla jsem do třídy s Ginny,protože bych to jinak nezvládla. Přišli jsme do třídy a všichni na mě koukali jak na zjev. Jediní "nepřekvapení" Harry a Ron byli v pohodě. Šla jsem si sednout a omylem jsem se podívala na Draca a jelikož on se koukl na mě jsem hned cukla a šla jsem si sednout.
Věděla jsem,že na mě někdo kouká,protože jsem to cítila a já věděla,kdo to je.
Z POHLEDU DRACA:
Když Hermiona přišla do třídy,nevěděl jsem,jak se chovat a tvářit,neviděl jsem jí měsíc a pořád je tak krásná. "Bože,co na ni myslíš? Vždyť máš Pansy!" řekl jsem si pro sebe a přestal na ni myslet,ale během hodiny jsem na ní pořád musel koukat a ani jsem nevěděl proč..prostě jsem jenom musel. Skončila hodina a já jsem šel na oběd,ale když jsem zaslechl mě povědomé hlasy,začal jsem poslouchat. Šel jsem blíž a viděl tu známou čtyřku. "A Hermiono jakej je ten tvůj kluk?" zeptal se Weasley a ve mě hrklo! Je zadaná! byl jsem z toho trošku překvapen a v šoku,ale žárlivost to nebyla..asi. "Skvělý,naprosto skvělý!" řekla a já věděl,že je z něj paf a že ho miluje a vážně by mě zajímalo,jaký je,ale to se nedozvím. Přestal jsem poslouchat a šel jsem na oběd,ale pořád jsem myslet na to samé.
Z POHLEDU HERMIONY:
Po tom,co jsem si dopovídala s ostatními jsem si šla něco koupit,protože jsem si něčím "byla" sakra jistá,i když ne 100%. Přišla jsem do pokoje a šla jsem si do naší koupelny. Tam jsem se vysvlékla a vzala jsem si těhotenský test a šla jsem si sednout na záchod a použít ho. Nevěděla jsem jestli se na to chci podívat a jestli chci vědět,jak to bude. *ať tam je jen jedna čárka,ať tam je jen jedna čárka* říkala jsem si a podívala jsem se. Ukazovalo to 2 čárky,což znamená jedno. Jsem v tom! Pořád jsem tomu nechtěla věřit a tam jsem začala vyšilovat a plakat.
Když jsem se malinko vzpamatovala,šla jsem zavolat Cameronovi. Jsem nervozni,jak mu to asi řeknu? Co bude říkat? Jak bude reagovat? Rozejde se se mnou?
*beru mobil*
*vyzvánění*
"Prosím?" ozve se.
"Camerone? To jsem já,Hermiona!" poví nervozně.
"Ahoj Herm,jak se máš?" zeptá e.
"Ale dobře" odpovím.
"Aha" řekne "A proč mi jen tak voláš? Potřebuješ něco?" zeptá se jen tak.
"No,víš.. já nevím,jak ti to říct" říkám.
"Co nevíš,jak mi říct?" zeptá se.
"No..víš,jak jsme.. no to" řeknu,protože se červenám.
"Jo! To bylo něco!" odpovídá.
"Came! No a stala se jedna věc!" říkám.
"Jaká?" zeptá se.
"J-já jsem těhotná!" řeknu rychle a bojím se jeho reakcel.
"Cože?" zeptá se.
"Jsem těhotná!" zařvu.
"Já slyšel,jen nevěřím. My my budeme mít miminko?" zeptá se a vpadá to,že mu to nevadí.
"No,to nevím..tohle jsem nechtěla..musíme se sejít a probrat to,Came!" říkám mu.
"D-dobře,ale jak?" zeptá se nervozne.
"Přijeď zítra,ju?" zeptám se a rozloučím se.
Po rozhovoru nemyslím na nic jiného,ale chce se mi spát,tak jdu.
Ahoj všichni! Další část je tu. Trošku na rychlo,ale alespoň něco! Jo a jinak všem,co dělají přijímačky přeji hodně štěstí,to dáme,protože jsme nejlepší! A tobě terezizsynkova nejvíc ze všech! Mám Vás Ráda!
VAŠE Š.
XOXO!
ČTEŠ
DRAMIONE
FanfictionAhoj.. Máš ráda Harryho Pottera? A vadí ti,že si Hermiona vzala Rona? Pak jsi tu správně. Dva odlišní lidé, kteří se nenáviděli,ale pak se stalo něco ,co zaskočilo nejenom je,ale i ostatní. Chceš,aby vznikla láska jménem DRAMIONE? koukej dál a uvidí...