Část 5.

4.6K 185 32
                                    

3. Ročník

Z POHLEDU HERMIONY:

Dneska je tu zase den D.. jedu po dvou měsících do Bradavic.. teď si připravuji věci do kufru,protože za dvě hodiny mám být na nástupišti devět a třičtvrtě. Co bych vám ještě řekla..? Jo,našla jsem si kamarádku,koupila jsem si kočku,říkám jí KŘIVONOŽKA,mám jí moc ráda..:)

O DVĚ HODINY POZDĚJI:

Stojím na nástupišti devět a třičtvrtě a jsem nervozní a ani nevím proč. Vidím malé děti,které jedou do Bradavic poprvé a vzpomenu si na sebe,na ten den,kdy jsem poprvé jela já do Bradavic..z mého přemýšlení mě přeruší jeden chlapeček,která za mnou přiběhl,byl bezradný a nevěděl kde je. "Ahoj,koho hledáš?".. "Ahoj,hledám brášku". "Aha a kde jsi ho viděl naposledy?". Byl udýchaný a koukal se někam do neznáma a já viděla Draca jak se za náma blíží.. a pak mě došlo kdo je oneho chlapce bratr. "Tome, co tady děláš?" řekl tím svým tonem a přitom se díval zhnuseně.."Já,hledal jsem tě" řekl Tom."AHA, tak už pojď..jo a děkuju Grangerová" řekl a já jen kývla..BYLA jsem zmatená..nevěděla,jsem,že Malfoy má mladšího bráchu,jeho brácha je..roztomilý a Dracovi hodně podobný..vypadá dobře..dál jsem to neřešila a čekala jsem na kluky a Ginny.:)

Z POHLEDU DRACA:

Dneska jedeme zase do Bradavic,ach jo,vůbec se mě tam nechce,ale má to dva plusy..první je,že konečně nebudu s otcem a druhý je,že uvidím Grangerovou..jo asi je to divné,ale těším se až jí zase spatřím.. jo a ještě,proč jsem napsal? "že jedeme do Bradavic?". No takhle, mám bratra.. jmenuje se Tom. A Dneska semnou jede do Bradavic,bude v prvním ročníku,doufám,že ho dají do Zmijozelu,chci aby byl po mě. Ze začatku jsem ho neměl rád,ale teď mě na něm opravdu záleží. Vím,že nikdo neví,že mám bratra a tak se bojím toho,jak se budou tvářit.:).Balil jsem nám věci,protože za dvě hodiny už budeme muset jet..¨

O DVĚ HODINY POZDĚJI:

Čekali jsem na vlak,když já jsem se v tu dobu zamyslel.. myslel jsem na Grangerovou? zase?..ale myslel a myslel jsem tak dlouho až jsem zjistil,že jsem ztratil svého bratra.. byl jsem v šoku a hnedka jsem se ho vydal hledal..Hledal jsem dlouho a nikde nebyl,ale pak jsem viděl v dáli blonďaté vlasy a hned jsem se za nimi rozběhl.. viděl jsem,že můj bratr stál u Grangerové a něco jí povídal."O sakra,proč zrovna ona Tome?" pomyslel jsem si a šel jsem dál.. když v tu chvíli se oba otočili a uviděli mě. "Tome,co tady děláš?"řekl jsem a nasadil svůj pohled..Grangerová byla mimo,ani se jí nedivím.. "Já,hledal jsem tě" řekl Tom."Aha,tak už pojď" řekl jsem a pak jsem řekl ještě jednu věc "Jo a děkuju Grangerová". Měl jsem pocit,že jí musím poděkovat..pak jsem to neřešil a šel jsem pryč..:)

V BRADAVICÍCH,Z POHLEDU HERMIONY:

Jsme už asi dvě hodiny v Bradavicích a já pořád přemýšlím nad Tomem..z přemýšlení mě vyruší Ginny.."Na co myslíš?" zeptá se.. "Na nic,jdem na oběd?"nechtěla jsem ji vysvětlovat na co myslím a tak jsem radši řekla tohle."Ok,jdeme" šli jsem tedy na oběd a byli jsme skoro v sále,ale kousek před náma stáli Tom a Draco,když mě Tom spatřil,smál se a mával mi,ale Draco z toho moc nadšený nebyl a tak ho vzal pryč,ješte jsem mu stihla zamávat.."Kdo to byl?" zeptala se Ginny.."To je Dracův mladší bratr,Tom"řekla jsem.. "Aha a odkud ho znáš?"zeptala se "Přišel ke mě,protože se mu stratil" řekla jsem. "Aha,nevěděla jsem,že má bratra" řekla Ginny. "Já taky ne" odpověděla jsem a pak jsem už konečně vyšli do sálu. Když jsme tam vešli,viděla jsem Draca a Toma jak na mě koukají,pousmála jsem se nad tím a šla jsem si sednout.. po jídle jsem si to namířila do knihovny,kde jsem si....ČETLA!

Z POHLEDU DRACA:

Jsme už s Tomem dvě hodiny v Bradavicích a já jsem nesvý, a jsem nesvý,protože tu mám bráchu.. Mám ho rád a tak se o něj budu muset starat a vím,že to nebude jednoduché. Tom je ve Zmijozelu a je jen dva pokoje ode mě..:D. Dostal jsem docela hlad a tak jsem zašel pro Toma šli jsme na oběd. Byli jsme skoro u sálu,ale kousek od nás stála Grangerová a taky Weasleyová..Tom na Grnagerovou začal mávat a já jsem se tváril jak kakabus a rychle jsem ho odtáhl,ale ona mu ještě stihla zamávat zpět. Šli jsme se posadil a začali jsem jíst,za chvíli přišla i Grangerová a uviděla nás. Oba jsme na ni koukali..jedl jsem a pak jsem si všiml,že Grangerová už jde pryč. Zeptal jsem se Pansy jestli by mě nepohlídala Toma a šel jsem za ní. Věděl jsem,kam šla.. :)

Z POHLEDU HERMIONY:

Četla jsem si a najednou jsem měla pocit,že na mě někdo kouká,byl to Draco.."Kde se tu vzal? Odkdy Malfoy čte?" pomyslela jsem si a on šel za mnou. "Ale,ale Grangerová,jak jinak." Řekl a já jsem se ušklíbla. "Nazdar Malfoyi,odkdy čteš?" zeptala jsem se a on si sedl vedle mě na židli.."Nečtu,přišel jsem ti jen ještě jednou poděkovat" řekl. " A za co?" nechápala jsem. "Za to,že jsi mého bratra pohlídala" řekl. "Nehlídala jsem ho,jen jsem se ho zeptala co hledá" řekla jsem. "No,ale i tak děkuju" řekl a odešel. Divila jsem se a šla jsem dál číst.

Z POHLEDU DRACA:

Šel jsem za Hermionou a uviděl jsem jí jak čte,vypadala roztomile. Koukala se na mě a divila se,musel jsem se v duchu pousmát a šel jsem za ní. "Ale,ale Grangerová,jak jinak" musel jsem jí provokovat. "Nazdar Malfoyi,odkdy čteš?" řekla a já jsem si sedl na židli. "Nečtu,přišel jsem ti jen poděkovat" řekl jsem a ani nevím proč bych jí měl děkovat,ale říkat jí,že jsem jí chtěl jen vidět mě přišlo blbé.."A za co?" řekla. "Za to,že jsi mého bratra pohlídala" řekl jsem. "Nehlídala jsem ho,jen jsem se ho zeptala co hledá" řekla.."No,ale i tak děkuju" řekl jsem a odešel jsem. Pak jsem jí už neviděl. :)

Ahoj..další část je na světě..dneska je tam hodně z pohledu.. omluvte mojí gramatiku,hlavně z a s,docela se mě to plete.. :) Dneska 950 slov.. WOOW.Docela jsem se do toho vžila.. díky :D






DRAMIONEKde žijí příběhy. Začni objevovat