Část 26.-Vyšetření a Bradavice.

1.4K 80 10
                                    

Z POHLEDU DRACA♥:

Sedím v nemocnici na židli,čekám až přijde Hermiona a hrozně se bojím,že to s ní bude ještě horší. Bojím se,že to nezvládne. A já taky ne."

Přemýšlím a celý se třesu,když najednou vyjde sestra. "P-paní? Mohu se zeptat jak je na tom slečna Grangerová?" zeptal jsem se. "Jste rodinný příslušník?" řekla a já věděl,že to bude problém. "Jsem její přítel" odpověděl jsem. "Ale jelikož nejste její rodinný příslušník,tak Vám nic nemohu říci" řekla a odešla. Byl jsem hrozně smutný. Copak nemůžu vědět,jak na tom je moje holka? Bál jsem se,že mi to nechtějí říct,jenom protože je to velmi vážné. Ale za chvíli Hermiona vyšla,já jsem jí hned objal a byl jsem spokojenější. Dozvěděl jsem se,že se Herm bude léčit nějakýma práškama a že do půl roku by mohla být vyléčená. Super!

Z POHLEDU HERMIONY:

Když jsem se dozvěděla,že se můžu vyléčit,byla jsem hrozně moc šťastná,protože se nebudu muset tolik trápit. Teď jsme na cestě do Bradavic a musím říct,že tenhle týden byl moc krásný,ale krátký. Budeme psát nějaké testy a taky vím,že se něco chystá. Něco velkého. A moc se na to těším.

Z POHLEDU MALFOYE:

Za dva dny přijde ten den,kdy rozdělím svého syna s tou mudlovskou šmejdkou. Jo,udělám to. Konečně! A ten malej zrzek Weasley mi pomůže. Musím to připravit a promyslet. Draco se za dva dny stane Smrtijedem a bude to.!

Z POHLEDU HERMIONY:

Přijeli jsme do Bradavic,odložili jsme si a šli jsme do pokojí. Cestou do pokojí jsme s Dracem zahlédli nějaký plakát,který stál na zdi. Šli jsme k němu blíž a začali jsme číst. "KONKURZ NA NEJLEPŠÍHO KOUZELNÍKA 2!". Když jsme si to dočetli,koukli jsme po sobě a řekli jsme si,že do toho půjdeme. Je to sice až za 3 dny,ale .. Hrozně se těším,na to,jak budeme s Dracem soupeřit a prostě na to všechno. 

Pak jsme šli na pokoje. 

O 3 DNY POZDĚJI:

Dneska se připravuji na Konkurz nejlepšího kouzelníka 2. Jdeme do toho s Dracem a já jsem zvědavá,kdo vyhraje. Přeji to samozdřejmě oboum. Pamatuji ji,jak jsme tuto soutěž měli před půl rokem a v té době jsme se s Dracem nesnášeli. A teď je tomu jinak a já jsem hrozně moc ráda,za to,že ho mám.

Stojím venku před lesem,připravuji se na soutěž,když v tom najednou něco v dáli slyším. Jsou to kroky? Nebo co? Bojím se,opravdu. Nevím co dělat,chce se mi pryč,ale moje ruce a nohy na to nemají sílu.Couvám a najednou vidím něco černého. Vypadá to hrozně strašidelně. A teď mi to dojde. Počkat. Smrtijed! Rychle utíkám pryč,ale v tom se něco stane.

.

.


POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ. 

Ahoj Všichni! Další část po 10ti dnech na světě. Důvod toho,proč teď nebyli části mám. Měla jsem docela zákeřnou angínu a ještě teď nejsem 100% vyléčená. Každopádně,proč vychází část zrovna dneska?? Má to dva důvody.

1. Leonardo DiCaprio vyhrál KONEČNĚ svýho prvního Oscara a já jsem za to ráda.

Ale věc,ze který mám větší radost a díky který je dnešek dokonalej je,že?

Dneska má totiž můj princ Justin narozeniny. Slaví krásných 22 let,je to doba..Když si vzpomenu,jakej byl v 15. Opravdu to uteklo!. Takže-Happy 22nd birthday my hero,I love you.♥

VAŠE Š.

XOXO

Jen něco na konec: snap Miley- (má veřejnou my story,napsala jsem jí a odepsala mi,zkuste to) XLOTVV

                                         snap Demi-theddlovato


DRAMIONEKde žijí příběhy. Začni objevovat