BTS'İN YURDUNDA BİR GÜN

24.4K 933 233
                                    

Gözlerimi açtığımda yedisi karşımdaydı Ji Hyun, Jimin ile Suga'nın arasından çıkarken Sae Jin, Jungkook ve Taehyung'un arasından çıkıp bana baktı

"Neden öyle bakıyor?" diye sordu Taehyung

Nasıl bakıyordum ki?

"Bilinci yerinde değil gibi " dedi Jimin aklımı okumuştu sanki.

"Hey iyi misin?" diye sordu Jin

"Ne oldu bana?"diye sorduğumda. Hepsi derin nefes alıp verdi.

"Küçük bir kaza geçirdin sana çarptık kendini nasıl hissediyorsun?" diye sormuştu Namjoon

"Başım ağrıyor ve bacağım"

"Ya ciddi bir şeyi varsa" demişti endişeyle Taehyung

"Kalkmaya çalış " demişti Jin ve kolumdan tutup yardımcı olmuştu.

Ayağa kalktığımda hepsi benden bir yanıt bekliyordu

"Ciddi bir şeyim yok. Yani üzerine basabiliyorum. Dinlenmem gerek sanırım" demiştim ne saçmalıyordum ben de bilmiyordum ama onlarda inanıyordu.

"Haklısın dinlen biraz" demişti Namjoon beni onaylayarak.

Beni yeniden yatırıp uzaklaşırken Kızlar yanıma oturdu.

"İyi misin?" diye sordu Sae Jin

"Merak etme iyiyim sadece bir oyun" dedim sessizce

"Ne!" diye bağırmıştı Sae jin bir anda

"Bir şey mi oldu?" diye sordu Jungkook

"Hayır bir şey yok" demişti Sae Jin

Jungkook yanımızdan ayrıldığında,

"Kızım sakin ol ne bağırıyorsun?"

Sae Jin bana dönüp "İnsan bana da söyler oyun olduğunu. Nasıl endişe ettim haberin var mı senin?"

"Üzgünüm"deyip tebessüm ettiğimde gözlerini devirirken

"Kızlar biz şimdi çıkıyoruz siz burada kalın tüm gün şirkette olacağız, şirketle konuştuk size bir iş bulduk. Yarın işe başlarsınız (ardından Bts'e dönüp)gidelim hadi" demişti menajer. Hepsi onu takip edip evden çıktığında.

"Sonunda be yes!" deyip kendince seviniyordu Ji Hyun

Sae Jin, "Bu iş hiç hoşuma gitmedi arkalarından iş çevirmek. Yani böyle de baya yüzsüz olduk" dedi.

"Kızım ne var bunda. Hem böylelikle bir işimiz oldu ayrıca gerçekten araba hafif vurmadı . Ayağım cidden acıyor yine de pek tepki göstermedim" dediğimde Sae Jin peki der gibi başını salladı.

"O zaman hadi bunu kutlayalım" deyip müzik açmıştı Ji hyun, BTSin şarkılarını açıp deli gibi eğlenmeye başladık. Nefes nefese kaldığımızda kendimizi koltuğa attık.

"Kızlar aklıma bir şey geldi" dedi yine Ji Hyun şeytani bakışlarıyla

"Odalarına bakmak istiyorum" deyip kalktı . Bu fikir benim de hoşuma gitmişti ve heyecanla yerimden kalkmıştım. Sae Jin de bir şey demeden ardımızdan geliyordu. Yani sonuçta onlar ünlüydü ve merak ediyorduk.

Rastgele bir odaya girmiştim. Odaya göz attığımda komidinin üzerinde Jin'in aile fotoğrafı vardı. Birde bir sürü şarkı sözleri. Dosyanın üzerinde Suga yazıyordu, gülümsedim. Bir kaç alet daha vardı ismini pek bilmediğim.

Odaları düzenli ve güzeldi Jin'in yatağına uzandım. Müthiş bir parfüm kokusu vardı. Bir koku bir insanı bu kadar etkileyebilirdi yatağa daha da gömülüp kokuyu içime çektim. Ardından ne yaptığımı sorgularcasına gözlerimi kocaman açıp hemen yataktan kalktım.

Ji Hyun'dan

Odaya girdiğimde V ve Jimin odası olduğunu duvardaki 95 yazısından anlamıştım . Odada birlikte çekildikleri fotoğraflar ya da küçüklüklerinden oluşan fotoğraflar vardı. Fotoğraflara yaklaşıp baktığımda, küçükken de fazlasıyla tatlı olduklarını gördüm.

Diğer bir yanda oyun konsolu ve oyuncaklar vardı . Büyüyemişler hala , aynı yaşta olmamıza rağmen oyuncaklarım yoktu benim. Dolaba yönelip kapağını açtım. Çeşit çeşit rengarenk kıyafetlerle doluydu.

Bir sweet alıp üzerime geçirdim, üşümüştüm. Yani evet çekinmeliydim ama böyle bir yapıya sahip değildim.

Sae Jin'den

Odanın sol tarafındaki yatak kıyafetlerle doluydu. Jungkook'un isminin yazılı olduğu dosyayı yatağın yanında gördüğümde onun yatağı olduğunu anlamıştım. Aynı yaşta olmamız ve benimde dağınık olmamdan onu anlıyordum.Bir sürü yazılı şarkı sözleri olan kağıtlar vardı etrafta. Belli ki bunlar Namjoon Oppanındı.

"Kızlar!" diye seslenen Ji Hyun ile odadan çıktım.

"Hadi J-Hope'un odasına da bakalım " dedi Ji Hyun.

Odaya girdiğimizde temiz ve düzenliydi. Tamda J-Hope'dan beklenen bir davranıştı.

"Hey üzerindeki nerden çıktı?" diye sordu Soo Jung, Ji Hyun'a

"Ha bu üşüdümde kimin olduğunu bilmiyorum neyse benim uykum var kızlar odalarda uyusak sorun olmaz dimi? Bence de olmaz" deyip yanımızdan giderken kendi sorusuna kendinin cevap vermesine şaşırmamıştım.

Hepimiz yorgunduk daha fazla üstelemeden bende Jungkook ile Namjoon oppanın odasına girdim. Soo Jung diğer odaya gitmişti.

Soo Jungdan

Odaya girip aynı yatağa uzandım. Parfüm kokusu kafa yapmıştı sanırım . Bu bir delilikti ama nedensiz bir şekilde hoşuma gitmişti yatağın içine girmedim rahatsız olmaması için. Gözlerimi kapadığımda yorgunluktan anında uykuya dalmıştım.

Bizim için sanırım, Bts ile yeni bir hayat başlıyordu.

[BTS] OUR STORY ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin