Şirkete bugün Soo jung olmadan gelmiştik, dinlenmesi için onu evde bıraktık. Bts deli gibi bağıra bağıra dans ediyordu bir kişi hariç o ise koltukta oturmuş öylece boşluğa bakıyordu içeri dalıp onlara katıldık .
"Neden bunu yapıyoruz?" diye sordum bağırarak ortamda fazla ses vardı çünkü
"Strest atmak için" demişti Jimin. Hoseok oppa harika dansını bize sunuyordu daha sonra ortaya Jimin geçip kıvrak hareketlerle dans ediyordu. Jungkook ortaya çıkıp en şebek haliyle dans ederken biz gülüyorduk. Namjoon oppa ortaya geçtiğinde ise kahkaha atmıştık.Bir anda dans etmeyi bırakan Bts ciddileşip kapıya baktı Sae Jin'le arkamızı döndüğümüzde iri yarı bir adam bize doğru geliyordu.
"Kızlar!" deyip bize baktığında irkildim.
"Beni tanıyor musunuz?"
Olumsuz bir şekilde başımızı salladık
"Ben BigHit'in sahibi yani sizin de dahil hepinizin başkanı oluyorum"
"Oh.. özür dileriz bilmediğimiz için" dediğimde adam tebessüm etti.
"Bilmediğinizi tahmin etmiştim. Gerilmenize gerek yok.
"Biz çıksak iyi olur" demişti Sae Jin.
Dışarı çıkıp işimize döndük onlarsa geri dönüşleri için toplantı yapıyordu.
Sae JindenJungkook ortalıkta telaşlı bir şekilde geziyordu. Bir yandan söyleniyordu dayanamayıp ne olduğunu sormak istedim.
"Bir sorun mu var?"
Derin bir nefes alıp verdi
"Uğurumu kaybettim küçük bir anahtarlık ama benim için önemli"
"Pekala nerelerde olabilir sakince dur ve düşün"
"Şimdi ben lavaboya gittiğimde cebimdeydi...."
"Orda düşürmüş olamazsın yani olmamalısın"
"Yok o zaman cebindeydi sonra ....kıyafet odası" deyip hızla gitti peşinden gittim. Jungkook kıyafetlerin arasına dalmış arıyordu ben de boş durmayıp aramaya başladım.
"Yok işte çıldıracağım"
"Sakin sakin ara!"
"Pekala"
İyice aradığımızda
"Buldum" elimde olan anahtarlığa baktım.
"Ahbşükürler olsun çok sağol"
"Önemli değil" kapıya döndüğümüzde kapalıydı. Jungkook gidip kolu çevirdiğinde açılmamıştı. Bir kaç defa daha denediğinde kapı kolu elinde kaldı
"Olamaz!"
"Aish!Kapı sıkışmış olmalı"
"Nasıl çıkacağız?"
"Telefonun yanında mı?"
"Ahh hayır çantamda kaldı"
"Benimki de yok"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[BTS] OUR STORY ✔
FanfictionÜç iyi dost Soo Jung,Sae Jin, Ji hyun Evden atılan,işlerinde talihsizlikler yaşayan üç genç kız. Ve karşılarına gelen büyük şans Bts'le tanışma ve sonrasında olucak tatlı ilişkiler BTS fanı ARMY'nin kaleminden