PART6 YOONGI & CHO HEE

4.3K 282 87
                                    

Son gelişen olaylardan sonra aramız iyiydi artık en azından o beni anlıyor ve bende onu anlıyordum.

Soo Jung ve Jin gittikten sonra bu vıcık vıcık ilişkilerden sıkılıp şirkette kendime bir köşe aradım ama sonra en iyi yöntem eve gitmekmiş gibi gelmişti . Şirketteki işleri bitirip eve gitmiştim ama Taehyung beni geri çevirmişti HaNeul'a sürpriz yapacakmış ah.. Cidden hayattan soğma nedenim bunlar. Sonunda başka seçeneğimin kalmadığını düşünüp Yoongi'yi aramıştım . Neden o diye sormayın nedenini ben de bilmiyordum. Bana evde olduğunu söylemişti ama sesi uykulu geliyordu sanırım onu uyandırmıştım yani aslında hep uyuduğunu düşünürsek uyandırmamıştım.

Eve geldiğimde yorgun bir suratla karşılaşmıştım.

"Iyi misin?"

"Sanırım değilim" demişti karnını tutarken içeri geçerken kapıyı kapattım ve yanına gittim.

"Neyin var?"

"Karnım ağrıyor ve başım ağrıyor"

"Tuvalete gittin mi?"

"Ne demek bu şimdi tuvalete gitsem ne olcak?"

"Tamam ünlü olabilirsin ama sen de insansın Yoongi hani rahatlarsın"

Yoongi yüzünü ekşitip başını geri yasladı.

"Onunla ilgisi yok "

"Peki" deyip oturduğumda bakışları üzerimdeydi.

"Çocuklardan haberin var mı? " Diyerek kafasını kaldırıp bana baktı.

"Hayır kızlarla konuşmadım hiç, şirkette Hoseok vardı sonra çıktı benim de canım sıkıldı ondan seni aradım. Yani sıkılmışsındır diye düşündüm"

"Uyuyordum sıkılmıyordum o yüzden"

"Uyumaktan sıkıl bari"

"Bak bir tek ondan sıkılmam" deyip gülümsemişti. Gözlerimi devirip koltuğa yayıldım.

"Kardeşin nasıl? "

"Toparlanmaya çalışıyor en azından artık daha özgür yaşıyor"

"Sevindim"

İkimizdede bir durgunluk vardı ya gergindik ya da yorgunluk.

Yoongi kalkmaya yeltendiği sırada çıkardığı gaz sesiyle gözlerimiz buluşmuştu. Bir kaç saniye öyle dururken.

"Ben...git..aishh! Bak kimseye bundan bahsetmek yok" demişti.

  Uzun süredir tuttuğum kahkahayı dışarı saldığımda bana kızgın kızgın bakıyordu.
Hızla koşarak yanımdan ayrılırken kendimi sakinleştirmeye çalışıyordum

***
Yeniden yanıma geri döndüğünde hiç yaşanmamış gibi ciddileşmiştik ikimizde.

"Sana yeni çalıştığım şarkıyı dinleteyim" dediğinde gidip yanına oturdum, kulaklığı leptopa taktıktan sonra iki yanından tutup başıma geçirdiğinde istemsizce yüzüne bakmıştım kusursuzluk kelimesinin vücut bulmuş şekliydi adeta.

Bir anda kulaklarıma dolan ritimle irkildiğimde Yoongi gülmeye başladı

"Wow ~~ seni yerinden zıplatacak kadar iyi bir şarkı olmuş anlaşılan" diyerek daha çok kahkaha atarken

[BTS] OUR STORY ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin