Soo Jung- Jin mesajlaşma
So:"Ji Hyun bizi Seul dışında bir yere getirdi burası ona büyükannesinden kalmış o da yeni öğrenmiş burası bildiğin köy, kızlarla şimdi yerleşiyoruz sen neler yaptın?
J:"Seni özlemekle meşgulüm ;("
So:"Ya Jin böyle diyince kötü oluyorum"
J:"Kısa süreli bir ayrılık üzülme sakın, şirket bildiğin gibi ama yeni çalışanlar geldi"
So:"Kimmiş onlar? "
J:" Dört tane kız geldi kim oldukları hakkında bilgim yok pekte umrumda değil"
So:" Dört kız mı? Ah.. bizden sonra hemen birini bulmuşlar kız olmak zorunda mıydı? "
J:"Hiçbiri senin gibi olamaz biliyorsun hem beceriksizlerde, sen mesaj atmadan bir saat kadar önce üzerime kahve döktü bir tanesi"
So:Neeeee! Canın yandı mı? "
J:"Merak etme sıcak değildi "
So:" Ve o kız elime geçmesin şuan uçarak yanına gelmek istiyorum o kızı- ahh neyse kötü fikirlerim bana kalsın benden korkmanı istemem"
J:" ㅋㅋ Sakin ol sevgilim"
So:" Sevgilim ?"
J:" Buna alışsan iyi edersin sevgilim. Ah..şimdi gitmem gerek seni eve dönünce arayacağım"
So:"Pekala görüşürüz"
Telefonumu cebime atıp kızların yanına gittim. Temizlik kısmı oldukça sıkıcıydı.
"Ne diyor?" diye sordu Sae Jin
"Bizden sonra dört kız almışlar işe ve bir tanesi Jin'in üzerine kahve dökmüş"
"Ve sonra Jin Oppa, yanmamak için üzerindekini çıkarmış ve kızlar ona hayran hayran bakmış" demişti Ji Hyun
"Dayak mı istiyorsun sen!"
"Hahaha tamam sakin ol, şimdi al şu bezi devam et işine" demişti Ji Hyun
"Demek dört kız? Bizden güzeller mi acaba?" Diye sormuştu kendi kendine Sae jin
"Merak etme, sen Jungkook için başkasın" dediğimde gülümsedi.
İşime dönerken bazı şeyler içimi kemirmiyor değildi.
Jin'den
Telefonumu bir kenara bırakıp prova odasına girdiğimde o dört kız oturup üyeleri izliyordu.
"Sizin işiniz yok mu ?" Diye sorduğumda tüm bakışlar bana döndü
"Var ama sizi izlemek istemiştik" demişti siyah saçlı kız.
"Sizden önceki çalışanlarımız çok iyiydi, çalışmassanız memnun kalmayız böylelikle işinizden olursunuz, bunu istemezsiniz değil mi?"
Hepsi birden başını olumsuz bir şekilde sallayıp odadan çıktı. Onlardan nefret etmiyordum ama bakışları hoşuma gitmiyordu nedense.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[BTS] OUR STORY ✔
FanficÜç iyi dost Soo Jung,Sae Jin, Ji hyun Evden atılan,işlerinde talihsizlikler yaşayan üç genç kız. Ve karşılarına gelen büyük şans Bts'le tanışma ve sonrasında olucak tatlı ilişkiler BTS fanı ARMY'nin kaleminden