Soo Jung'dan
Dün kendime geldiğim sırada karşımda duran on üç kafayla şaşırmıştım ne ara bu kadar kalabalıklaştık biz?
Baygınlığımın nedeni tansiyonum düşmüş olmasıydı evet genç yaşta beni bu hale getirdiler. Yeni bir sabaha mutlu bir şekilde uyanmak isterdim ama Bang pdni karşımda oturuyordu ve hepimiz gergindik. Üyeler şirketteydi
"Bir günde... sadece bir günde bu kadar şey yaşandı. Yalnız olanlar bir çift buldu kendine ve bir anda aşklarını itiraf etti ne bu kamera şakası mı? Aşık olabilirsiniz ama Bangtan'ıriske sokmamalısınız en azından şimdilik... Jungkook'un bu kadar seveni varken medyaya nasıl derim sevgilisi var diye siz nasıl dikkat etmezsiniz cidden anlayamıyorum size izin verdim ama bunun için değil. Üzgünüm ve bana öyle bakmayın Bangtan programlarına odaklanırken siz de uzakta bir yerde onları desteklersiniz önümüzdeki ay birbirinizi görebileceğinizi sanmıyorum"
"Pdnim sadece ben gitmeliyim lütfen kızlar kalsın" demişti Sae Jin hala neden bahsediyordu
"Bunu açıklamayacağım artık Sae Jin" demişti Pdni bıkkınlıkla
"Onlarla uzun bir zaman geçirdik ve şimdi öylece çekip gideceğiz bu hiç adil değil!" demişti sert ses tonuyla Ji Hyun
"Onu arkadaşın yakalanmadan önce düşünecektiniz"
"Kızlar! Uzatmayın Bangtan için, onların bir kariyeri var yerinizi bilin" dediğimde hepsinin nutku tutulmuş gibiydi.
"Merak etmeyin daha fazla sorun olmayacağız" dediğimde Pdni ayağa kalkıp sadece tebessüm etti ve gitti.
"Cidden Soo Jung bunu yaptın da ne oldu? Ona karşı kendimizi savunmalıydık" demişti Cho Hee
"Savunacak bir şey yok durum ortada ,şunu anlayın çocuklar ünlü ve biz dünyanın en şanslı kızlarıyız"
"Bla.. bla.. bla... bunları geçin! resmen bir daha görüşemeyeceğiz anlayın" demişti Cho Hee huysuzluk yapıyordu.
"Yeter ama biraz sakin olun Soo Jung unnininde dediği gibi artık Bangtan'ın iyiliği için herşeyi yapmamız gerek" diyen Mi Kyong ile koltuğa oturup kollarımı birbirine bağladım.
"Elden bişey gelmez artık gitmeliyiz" demişti Kyung Mi. Sae Jin üzgün ve kendine kızgındı odasına giderken HaNeul henüz uyanamamış gibiydi sürdüğü rimeller akmış saçları karman çormandı.
"Bir ihtimal Taehyung sizi aradı mı? " diye sorduğunda yanına gittim
"Sen ne olduğunu bize anlatsan artık" dediğimde derin bir iç çekti.
......
"Ne! Nişanlın mı?" Diye sormuştu Mi Kyong gözleri dışarı fırlarken.
"Hayır o adam ,babamla anlaşma yapmış öyle pislik bir babam var ki beni para için sattı. Adam son zamanlarda peşimde dolanıyordu nişanlı dese de nişanlanmadık hepsi uydurma. Beni tehdit edip duruyor onla evlenmezsem Taehyung' a zarar bile verebilir"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[BTS] OUR STORY ✔
FanfictionÜç iyi dost Soo Jung,Sae Jin, Ji hyun Evden atılan,işlerinde talihsizlikler yaşayan üç genç kız. Ve karşılarına gelen büyük şans Bts'le tanışma ve sonrasında olucak tatlı ilişkiler BTS fanı ARMY'nin kaleminden