Soo jung
Sabahın erken saatlerinde uyandığımda üzerimde bir ağırlık vardı. Gözlerimi araladığımda Jin göbeğimin üzerine başını koymuş uyurken, her bir köşede biri uyuyordu. Akşam içkiyi fazlasıyla kaçırmış olmalıydık acaba bize ne olduğunu bilen biri var mıdır?
" Uykucular kalkın artık" Cho Hee'nin sesi evde yankılanırken herkes kıpırdamaya başlamıştı. Saçlar dağılmış yüzler ve gözler şişmiş bu görüntüde neydi böyle? Jin küçük bir çocuk edasıyla göbeğimin üzerinde genleşirken gözlerimi ona dikmiş bakıyordum.
"Günaydın" demişti o sabahın vermiş oldu tatlı ses tonu ve o tatlı gülümsemesiyle
"Bir gün senin yüzünden öleceğim diye korkuyorum" dediğimde Jin gülüp kalktıktan sonra beni koca bedenine sarmıştı. Onun kokusuyla kafa yapmak harikaydı.
"Yaaaaaa! Diye cırlayan bir adet Cho Hee ile ona hücum eden yastıkları gördüğümde Jin ile kahkahalara boğulmuştuk.
"Kapa çeneni ve defol!" Diye bağıran Suga Oppa ile
"Senin gibi birini dikkate almayacağım. Sen kalkana kadar bunu yapacağım maksat kötülük olsun." demişti iğneleyici ses tonuyla
"Biz bu kaosun ortasından kaçsak iyi olur" deyip Ha Neul'un kolundan tutmuştu Taehyung,odadan çıkışlarını izlerken umursamaz bir tavırla yeniden olduğumuz yere uzanmıştık.
"Hala dün kü mesele mi ?" diye sormuştu Suga Oppa
"Evet o çünkü tam bir terbiyesizsin ve bugün şirketten istifa ediyorum. Paramı da sana bırakıyorum istediğin gibi kullabilirsin." deyip ayak seslerinden anladığım kadarıyla odayı terketmişti.
"Hyung git ve sustur onu artık" diye isyan eden Jungkook ile herkes homurdanmıştı. Suga Oppa söylenerek odadan çıkarken hepimiz yeniden uykuya daldık.
Cho Hee'den
Montumu almış evden çıkarken
"Ya bekle!" Diyen Suga'nın sesini duyduktan sonra beni kolumdan yakalayıp durdurdu.
Ona dönüp, "Ne istiyorsun!" Diye şiddetle sordum.
"Sakin ol tamam mı? O gün sadece şaka yapmak istedim ciddi değildim "
"Şaka!" Dedim alay ederek.
"Senin şaka anlayışın bu sanırım. Özür dilemen gerekirken şaka yaptım mı diyorsun yani ? Pekala cidden bitti artık sizinle çalışmayacağım" deyip giderken,
Kolumdan yeniden tuttu."Özür dilersem ne olucak ki senin için bir değerim mi var?"
"Özür dilemek değerle mi ilgili sen tamamen yanlış anlamışsın. Bir insana yolda yürürken yanlışlıkla çarpıp ondan özür dilemek ona verdiğin değerle mi ilgili, tanımadığın birine özür dilerim diyebiliyorsun da bana mı diyemiyorsun"
"Seni ne kadar tanıyorum ki!" Diyerek sesini yükselttiğinde sinirim daha çok arttı.
"Haklısın! Sen beni tanıyamazsın, benim ailemin durumunu bilemezsin, hasta kardeşim için çalıştığımı da bilemezsin. Haklısın! çoooookkkkk haklısın!" Ardı ardına bağırarak konuşurken Suga'nın şok olduğu yüzünden okunuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[BTS] OUR STORY ✔
FanfictionÜç iyi dost Soo Jung,Sae Jin, Ji hyun Evden atılan,işlerinde talihsizlikler yaşayan üç genç kız. Ve karşılarına gelen büyük şans Bts'le tanışma ve sonrasında olucak tatlı ilişkiler BTS fanı ARMY'nin kaleminden