Sae Jin'den
Doktor odadan çıktığında hepimiz ayağa kalktık, "Durumu nasıl?" Diye sormuştu Namjoon Oppa.
"Ciddi bir durum değil kırık yok incinmiş ama bir süre ayağını yormaması gerek. Bir kaç gün sonra tekrar kontrole gelirseniz iyi olur."
"Peki ileriye dönük bi sorun olur mu?" Diye sordu menajer Sunbae
"Hayır güzelce dinlenirse bir sorun olmaz"
"Peki Teşekkürler" demişti menajer Sunbae, onlar içeri girerken Jungkook'un yüzüne bakamayacak kadar utanıyordum. Kapının önünden uzaklaşıp rahatça ağlayacağım bir köşe aradım kendime.
Yazar'dan
Jungkook'un yanına gidip onu neşelendirmek için türlü şebeklikler yapmışlardı."Durum ne Namjoon hyung?" Diye sormuştu Jungkook
"Korkma iyisin sadece dinlenmen gerek"
"Ama tam promosyon dönemindeyiz ne olucak?" Diye sormuştu endişeyle
"Sorun yok Jungkook sen iyi ol yeter" demişti Jhope elini Jungkook'un omzuna koyup , Jungkook bir süre etrafa bakınmıştı
"Peki Sae jin nerede?" Diye sorduğunda
"O daha sonra seni görücek" demişti Soo Jung
Jungkook başını peki anlamında salladı. Bir türlü yüzü gülmüyordu hyunglarının türlü şebekliklerine rağmen,sahnede olmak dans etmek onun her şeyiydi bu durum onu fazlasıyla üzüyordu.
Soo Jung ,Sae Jin'i merak edip, onlar konuşurken odadan çıkıp onu aramaya başlamıştı. Sonunda bulduğunda odadan uzak bir yerde oturmuş öylece duruyordu. Yanına gittiğinde ağlamış olduğunu anladı çünkü gözyaşlarını siliyordu.
"Hey deli neden ağlıyorsun?" Deyip yanına oturarak kolunu omzuna atıp ona sarıldı.
"Sanki bilmiyorsun neden ağladığımı"
"Sil şu sümüklerini Jungkook seni görmek istiyor"
"Ne! Olmaz gidemem yanına"
"Saçmalama seni görmek istiyor , hem onunla konuşmak sana da iyi gelecek ve olayın aslını bizlere de anlatmalısın"
"Pekala sanırım onlara bir özür borçluyum"
Birlikte odaya girdiklerinde Sae Jin, Jungkook'un gülümseyen yüzünü görmüştü. Soo Jung, Jin'e dönüp baktığında
"Hadi biz çıkalım" demişti Jin bir bakışından onu anlamıştı ya da o da durumun farkındaydı. Diğerleri anlayışla karşılayıp çıkarken Jin ile Soo Jung peşlerinden çıkmıştı.
Jungkook'dan
Bana öyle mahçup bakıyordu ki vicdan azabı çektiğine emindim bir de ağlamıştı kızaran burnu ve gözlerinden anlamıştım.
"Özür dilerim benim hatam"
"Senin hatan değil ben de dikkatli olsaydım böyle olmazdı"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[BTS] OUR STORY ✔
FanfictionÜç iyi dost Soo Jung,Sae Jin, Ji hyun Evden atılan,işlerinde talihsizlikler yaşayan üç genç kız. Ve karşılarına gelen büyük şans Bts'le tanışma ve sonrasında olucak tatlı ilişkiler BTS fanı ARMY'nin kaleminden