Soo Jung'dan
Bugün şirkette başka bir hava vardı. Herkes heyecanlı bir o kadar da endişeliydi Bts'in geri dönüşleri için kısa bir ön gösterim yayınlanmıştı.
Suga twitter'da fotoğrafının üzerine "Albümü dinledim gerçekten çok seviceksiniz" yazıp paylaşmıştı. Bts söz konusuysa kötü olmasına ihtimal yoktu tabiki .
Şarkının adı "Nevermind"
Bts kendilerini ifade eden bir şarkıyı hayranlarına sunmuştu. Heyecan dinmek bilmiyordu bugünlerde sıkı çalışıyorlardı.Jhope'da bir twit atmıştı sıkı çalıştıklarına dair, yorgunlukları gözlerinden okunuyordu ama yılmıyorlardı Armyleri için. Onların fanı olmak sanırım dünyadaki en iyi şey çünkü fanlarına çok fazla değer veriyorlardı.
Kızlarla işlerimizi halledip Bts'in provalarını izliyorduk. Ji Hyun fotoğraflarını çekerken onlar dans provalarına tam gaz devam ediyordu.4 saatlik çalışmanın ardından kendilerini yere bıraktılar nefes nefese kalmış yüzlerinden terler akıyordu. V ve Jungkook yere uzanmış gözlerini kapamıştı, oldukça masum oldukları için fotoğraflarını çekmek istemiştim.
Tam çekme tuşuna basıyordum ki Jin bir anda kadraja girdi ve fotoğrafta o çıkmıştı.
Bana sırıtırken onu görmezden gelip V ile Jungkookun bu halini çekmeye yeniden çalıştığımda Jin kameranın önünü eliyle kapattı. Gözlerimi sabırla kapatıp açtıktan sonra
"Ne istiyorsun?" Diye sordum.
"Beni çek" diyerek poz verirken
"İstemiyorum" diyerek tekrar V ile Jungkook'a döndüm. Yine kameranın önünü kapatıp
"Ben istiyorum" dediğinde
"Yaa Kim Seok Jin!" diyerek sesimi yükselttiğimde hepsi bana döndü. Duvarın yanına çömelip kapşonumu kapatıp gözlerimi kapattım amacı neydi çok merak ediyordum ?
Ji Hyun Rapmon ve Suga ile sohbet ederken Jimin bakışlarıyla onu yiyordu, Ji Hyun rahattı bu konularda bu yüzden onlarla eğlenip temas kurmaktan çekinmiyordu,Sae Jin ise Jungkook ve V ile konuşuyordu ve yaşlarının yakınlığı arkadaş olmalarını kolaylaştırıyorlardı. Canım sıkılmıştı ben de Jhope ile Jimin'in yanına gittim
"Bir sorun mu var?" diye sormuştu Hoseok oppa
"Sorun hyungunuz! Beni sinir etmek için uğraşıyor ayrıca ukala kendini yükseklerde görüyor,bana laf sokuyor, şimdi de bana şirinlik yapıyor, amacı ne anlamıyorum" diye isyan etmiştim sonunda.
"Benim hakkımda böyle düşünüyorsun demek" demişti arkamdaki ses gözlerimi devirip ona döndüm bana bu kadar yakın olduğunu tahmin edememiştim omuzlarına ulaşamıyordum bile kafamı kaldırdım ciddi anlamda kusursuzdu bu sinir bozucuydu.
"Böyle düşünmeme sen neden oldun ne yapabilirim?"
"Ne oluyor" diye sordu Namjoon oppa
Daha fazla bir şey söylemeden yanından geçip gittim . Bts toplantı yaptıktan sonra gitme vakti gelmişti. Arabaya bindik ve ben hemen kulaklıklığımı taktım.Herkes yorgundu yol boyunca konuşmamıştık.
Eve geldiğimizde onlara veda edip eve girdik. Zaten iki sokak sonra onların yurdu vardı.Kendimi koltuğa bıraktım bir yanıma Ji Hyun diğer yanıma Sae jin oturdu bana imalı bakışlar atıyorlardı
"Ne bakıyorsunuz?"
Ji Hyun elini çenesine koydu "Evet evet bence de" diyip Sae Jin'e baktı "Bence de haklısın" diye cevap verdi Sae Jin
"Ne tür bir dil bu?" diye sorduğumda
"Senin Jin oppadan hoşlandığına dair bir dil" dedi Ji Hyun
"Saçmalık hoşlanmıyorum bir kere beni sinir etmekten başka yaptığı hiçbir şey yok"
"Peki sen öyle diyosan " dedi Sae Jin imalı bi şekilde"Dayak mı istiyor canınız? Ben yatıyorum "
Kalkıp odama girdim kendimi yatağa attım cebimde beni rahatsız eden telefonu elime aldım. Kilidi mi açtığımda Jin'in fotoğrafı önüme çıktı ve ben sakince fotoğrafa uzun uzun bakmaya başladım.
-----
Sabah şirkete geldiğimizde yine bir telaş mevcuttu,kulaklıklarımı takıp odaklanmış işimi yaparken ileriye doğru savruldum arkamı döndüğümde Jin yanımdan geçip gitti elimdeki sapı kaldırıp ona vurmak için hazırlanıyordum ki bir şey buna engel olmuştu.
"Ups hey sakin ol! " demişti V
"Pardon.."
"Jin hyung bize lazım öfkene hakim ol"Tebessüm ettim sadece. Ahh! Taehyung içimden onu bıçaklamak geçiyordu ama yapmayacağım yani yapmamalıyım değil mi?
Prova aralarına girmeden gidip yemeklerini almıştım. Masaya yemekleri dizdim kızlar da yanıma gelmişti "Kızlar ben çok sıkıldım bu böyle olmaz vazgeçelim" dedi Ji hyun
"Dayanın 1 ay sonra buradan çekip gideceğiz zaten " dedim Hepimiz memnun olmasak da bu işi yapıyorduk işte, Bts gelip yemeğini yerken biz de işlerimize devam ettik.
V'den
Yemek yemekle meşgulken aklıma takılan şeyi diğerleriylede paylaşmak istedim
"Kızlar 1 ay sonra gidiceklermiş konuşurlarken duydum"
"Nasıl yani?" diye sordu Namjoon hyung
"Tam bilmiyorum Soo Jung biraz daha dayanın 1 ay sonra biticek diye bir şey söyledi"
"Bu demek oluyor ki 1 ay kadar çalışacaklar hem zaten paralara ihtiyaçları vardı demek ki yetecek parayı o süre zarfında toplayabilecekler" demişti Suga Hyung
Jin hyung elindeki çubuğu bıraktığında bakışlarımız ona dönmüştü. Geri yaslanıp düşüncelere daldı yemek yemeği ilk kez bırakmıştı.
"Ben sanırım gitmelerini istemiyorum" demişti Jungkook onun da iştahı kaçmış gibiydi
"Neden gidecekler ki ben çoktan alıştım" demişti Jimin
Sanırım biz onlara çoktan alışmıştık giderlerse bu boşluk nasıl dolardı ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[BTS] OUR STORY ✔
FanfictionÜç iyi dost Soo Jung,Sae Jin, Ji hyun Evden atılan,işlerinde talihsizlikler yaşayan üç genç kız. Ve karşılarına gelen büyük şans Bts'le tanışma ve sonrasında olucak tatlı ilişkiler BTS fanı ARMY'nin kaleminden