BÖLÜM 15

8.1K 467 34
                                    

Soo Jung

Şirkete gitmek bugün yapacağım en zor şeydi. Neyse ki Bts bugün şirkette olmayacaktı erken saatte müzik programına çıkacaklardı. Kızlarla bugün farklı olarak taksiye binmiştik.Şirkete geldiğimizde Ha Yeon unnie bizi durdurmuştu

"Soo Jung sen bu dosyalara düzenlemelisin Ji Hyun sen benimle gel seninle Bts programlarını ayarlayıp siparişlerimle ilgilenmen gerek Sae Jin senin gelecek yeni kıyafetlerle ilgilenmen gerek ilgilenen Sunbae hasta tüm işler bana kaldığı için bugün siz bana yardım edeceksiniz. "

İş bölümünü yapıp beni dört duvar arasında bırakmıştı bunca dosyanın ne işe yaradığını pek bilmesemde tarihlerine göre ayarlamam gerektiğini söylemişti. İşime bakarken bir yandan canlı yayınlanan Bts'in geri dönüşleri için çıkacağı yayını izliyordum.

Ji Hyun

Zevkli iş bana kalmıştı, üyeler için en iyi olacak programı hazırlıyorduk. Siparişler, makyaj,bakım ve aksesuarlarıyla ilgiliydi.
Anlaşmalı markaların biten ürünlerinden arayıp sipariş etmiştim sonrasında ise bakım ürünleri için gereken yerleri aramıştım aksesuarlar içinde bir kaç düşünceden sonra stilistin istediklerini sipariş etmiştik. Geriye programı düzenlemek kalıyordu ve bu zor bir görev baya kafa patlatılmalı bir hata he rşeye neden olabilir.

Sae Jin'den

Gelecek siparişi beklerken bir kaç fan dışarıda bekliyordu. Muhtemelen oradan dönüşlerini bekliyorlardı,bir kaçı telefonunda canlı yayını izliyordu yanlarına yaklaşıp ben de izlemeye başladım Bts henüz çıkmamıştı bekliyorduk.

"Hey sen!" Deyip bana döndü bir kız

"Ne..ben mi ?"

"Sen burada çalışan mısın?"

"Evet öyle neden?"

"Bizimle yaşıt gibisin nasıl oldu da buraya kabul edildin"

"Şey.."

"Çıktılar" diye çığlık atmıştı bir diğer kız bakışlarımı telefona döndürüp izlemeye başladım. Oldukça havalıydılar kızlar çoğunlukla çığlık atıp izlerken kulak zarımın patlamasını istemeyerek yanlarından ayrıldım.

Gelecek araç kapıda durmuştu üzerinde markanın ismi yazıyordu. Yanlarına gidip gelen kolileri bir diğer çalışanın yardımıyla almıştık. Şirkete girip giyinme odasına kıyafetleri yerleştirmeye başladık.

"Siz o kızlar olmalısınız "

"Hangi kızlar?"

"Bts ile mucizevi bir şekilde tanışan kızlar"

"Abartılacak bir durum değil, ayrıca bir ayrıcalığımız yok sadece çalışanız sonuçta"

"Evet ama yinede onlara yakınsınız "

"Bu kötü bir şey mi?"

"Sadece bunu fanların duymasından korkun"

"Sen söylemezsen bence korkulacak bir şey olmaz" dediğimde karşımdaki adamın gülen suratı somurtmuştu. İşimi hızla halledip odadan çıktım ve pratik odasını Bts gelmeden temizlemeye karar verdim.

Soo Jung'dan

Bts şovunu bitirmişti Taehyung bugün özel sunucu olduğu için uzunca bir süre orada kalacaklardı. Neyse ki Jin erkenden burada olmayacaktı, ondan kaçıyorum çünkü ona ne diyeceğimi bilmiyordum. Neden mi?

[BTS] OUR STORY ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin