Soo Jung'dan
Endişe ile bacağımı sallarken herkesin yüzündeki endişeyi okuyabiliyordum. Jungkook bu endişeyi dışarı vurarak.
"Ne yapıcaz ?" Diye sorduğunda sanki o an aklımız çalışmış gibiydi. Hepimiz birbirimizden yanıt bekleyerek birbirimize bakarken,
"Buldum, çantanızda kapşonlu hırkaları kızlara verin " demişti menajer sunbae
V,Jimin,Jin çantasına uzanıp aynı anda hırkaları çıkardığında V bana kapşonlusunu uzatmıştı. Alıp üzerime geçirdiğimde içine düşmüştüm ama şimdi konumuz bu değildi. Kapşonu başıma geçirirken Ji hyun, Jin'in ona verdiği hırkayı giyiyordu. Sae Jin Jimin'in verdiği hırkanın kapşonunu taktığında hepimiz hazırdık. Yüzümüzü kapatıp hızlı adımlarla ilerlemeye başladık . Kalabalık güçlüydü herkes Bts'in ismini söyleyerek fotoğraf veya video çekmek için uğraşıyordu. Önümü görmem çok zordu bir anda ayağım takıldığında kendimi sert zemine bakarken gördüm. Belimde hissettiğim büyük eller beni heyecanlandırmıştı. Ne olduğunu anlamadan hızla içeri girdim.
Eller hala belimdeydi arkama baktığımda Jin'in elleri olduğunu farkettim. Jin benimle göz göze gelince hızla ellerini çekip üzerini düzelterek diğer üyelere takılıp peşlerinden gitmeye başladı. Transa geçmiş bir şekilde öylece dururken ellerini belimde hissetme anım kafamda canlanıp duruyordu.
"Gidelim Soo Jung!"
diye bağıran Ji Hyun ile kendime gelerek zorda olsa adım atmaya başladım bu kadar kolay etkilenemezdim. Hem bu benim için çok kötü olurdu. Sonuçta o bir ünlüydü nasıl bir ünlüyle sevgili ah! ne diyorum ben. Onunla duygusal bir şey asla olamazdı değil mi?
Üst kata çıktığımızda bizi karşılayan bir kaç kadın vardı.
"Kızlar işiniz" deyip. Kadınların elindekileri temizlik malzemelerini göstermişti Menajer Sunbae.
"Bu nasıl bir saçmalık! Ne demek yani şimdi temizlikçi mi olacağız?"
Diye sordu Ji Hyun sinirle
"Ne iş olursa dediniz?" dedi menajer imalı bir şekilde. Menajer sunbae bundan sonra bizden saygı beklemese iyi olurdu !
"Tamam kızlar alın şunları" deyip önce davranarak ellerindeki kovayı ve temizlik deterjanlarını aldım.
"Provalardan sonra bu yeşil olan deterjanla prova odasını temizleyeceksiniz, sakın diğerleriyle karıştırmayın aksi takdirde zemin kaygan olur bu da sorun yaratır, ayrıca aynalar gazeteyle silinip kurulanacak, ayrıca üyelerin dinlenme odalarıda temizlenmeli her gün, onlar için temiz ortam önemli. Tabi size düşen bir kaç iş daha var öğle yemeklerini siz alıp geleceksiniz ne isterlerse o, ayrıca hayranlardan gelen hediyelerin sorumluluğuda siz de " demişti kadın
"Peki bundan önce kim yapıyordu bu işleri?" Diye sormuştu Ji Hyun ki bu çok mantıklı bir soruydu
"Sizden önceki çalışan ayrıldı şükredin ki üç kişi bu işleri yapıyorsunuz o tek başına yapıyordu" deyip gitti kadın.
Resmen ayak işleri bize kalmıştı.
Temizlik malzemelerinin olduğu odada bir yer bulup çömelmiştik ."Ne bekliyoduk ki çocukların stilisti menajeri ya da diğer önemli kişiler olmayacaktık" dedi Sae jin ki o da haklıydı böyle bir şey düşünmemiz saçmalık ötesi olurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[BTS] OUR STORY ✔
FanfictionÜç iyi dost Soo Jung,Sae Jin, Ji hyun Evden atılan,işlerinde talihsizlikler yaşayan üç genç kız. Ve karşılarına gelen büyük şans Bts'le tanışma ve sonrasında olucak tatlı ilişkiler BTS fanı ARMY'nin kaleminden