Sae Jin'den
Yorucu ve uzun bir konserin ardından eve dönme vakti gelmişti Bts kadar olmasada biz de yorulmuştuk. Yarın onlar için boş bir gündü daha sonra yeni comeback şarkıları için promosyonlara başlayacaklardı. Eve dönerken hepsi yorgundu ve genel olarak uyumayı tercih etmişti ama Taehyung ve Soo jung rahat durmuyor izledikleri komik videolara sürekli gülüyorlardı ve Suga Oppa sürekli sessiz olmaları için onları uyarıyordu.
Onların bu halini seviyordum çok iyi anlaşıyorlardı. Hoseok Oppa, Ji hyun önümde sohbet ediyordu. Son çare kulaklığımı takıp müzik dinlemekti. Kulaklığımı cebimden alıp takmıştım ki yanımda uyuyan Jungkook kulaklığımı alıp kulağına yerleştirdi.
"Dinlendirici bir şey açar mısın? " dediğinde müzik çalarımda dinlendirici tek müzik Butterfly gözüme çarptı Bts'in çokta ritmi az olan şarkısı yoktu çünkü rap üzerine kurulu bir grup. Geri yaslanıp gözlerimi kapattım ve kendimi şarkının ritmine bıraktım.
Eve geldiğimizde kızlarla yiyecek bir şeyler hazırlayıp tıkınmaya başladık.
"Yemek sen harika bir şeysin" demişti Ji hyun
"Bugün acıktığım kadar hiç bir gün acıkmadım yani şu an Jin-" Soo Jung bizim bakışlarımızı farkedip sustuğunda gülümsedim.
"Hadi artık açıkla hoşlanıyorsun işte" dediğimde, sinirle bana baktı
"Kızlar şu konuyu açıp durmayın onunla aramda bir şey olamaz. Hem o ünlü onun açısından zor bir durum ve böyle şeyler her zaman ilişkiyi bozar"
"Yani ünlü olmasa çıkardın? " diye sormuştu Ji Hyun onu kenara sıkıştıran bir soruydu bu.
"Ne dememi bekliyorsunuz ? Öyle bir şeyi size değil cesurca hoşlandığımda insana söylerim bu yüzden heveslenmeyin"
"Yani bunu Jin Oppaya söyleyeceksin"
Demişti Ji Hyun insanları zorlamakta üstüne yok"Iyi geceler kızlar" deyip kalkmıştı
"Gitme üstüne "
"Ne yapabilirim itiraf etmesini istiyorum, bir kere sevdiği belli"
"Hadi hadi yatmaya çok konuşma "
Ertesi gün
Soo Jung'dan
Telefonumun sesiyle uyanmıştım bugün bize tatildi ama beni bu saatte kim arıyordu?
Telefonu elime aldığımda bi numara vardı-Efendim
-Selam Soo Jung ben Taehyung uyandırdım biliyorum ama şirkete gelebilir misin? "
"Bir şey mi oldu?"
"Kötü bir şey değil sakin ol sadece gel kimseye bir şey söyleme"
Telefonu kapatıp hızla üzerime pantolon ve beyaz bir sweet geçirip banyoya koştum saçıma ve suratıma çeki düzen verip çantamı ve montumu alıp çıktım bir taksiye atlayıp adresi söyledim.
Şirkete geldiğimde oldukça sakindi.
Taehyung beni yanına çağırdığında kayıt odasına girdik koltuğa geçip oturduk"Seni dinliyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[BTS] OUR STORY ✔
FanfictionÜç iyi dost Soo Jung,Sae Jin, Ji hyun Evden atılan,işlerinde talihsizlikler yaşayan üç genç kız. Ve karşılarına gelen büyük şans Bts'le tanışma ve sonrasında olucak tatlı ilişkiler BTS fanı ARMY'nin kaleminden