Soo Jung'danBang Pdni ve menajer sunbaenin bizi saatlerce taklit edip gülme seanslarından sonra Hoseok oppayı uyandırıp kendine getirdikten sonra
Bang Pdni uzun zamandır ilişkimizin olabileceğini düşünüyormuş ve böyle plan yaparak üyelere ders vermek istediğini söyledi. Her şey baştan beri oyundu o dört kız , Jin odada soyunurken içeri dalması tabi bu plan benim hoşuma gitmesede yapılmıştı, lavabodaki olay bile planlanmıştı kızdan özür dilemiştim daha sonra , o gece yaşanan olaydaki adam da menajer sunbaeymiş nasılda tanıyamamıştım, ki daha sonra canımı yaktığı için özür dilemişti. Jin ise ona tatlı bir dille sitem etmişti ve bugün yaşananlar,Bang Pdni gerçekten her şeyi eksiksiz planlamıştı. Sonunda hepimiz derin bir nefes alıp rahatladık.
"Benim tehditimden sonra üyelere ne dedin? Seni öyle bir ikileme soktum ki zor olmuştur yani biri size bangtan mı en yakın dostların mı diye sorsa herhalde kafayı yerdiniz"menajer sunbae dediğinde, tüm üyeler bana döndü.
"Bize gerçeği söylememişsin" diyen Ji Hyun bana bir yastık fırlattı yastığı yakaladıktan sonra arkama koyup söze başladım
"Öyle bir ikilemdi ki sanırım biraz daha devam etseydi bu oyun, kafayı yiyebilirdim. Kendi canım umrumda bile değildi bana Bts ya da kendi canın deseydi belkide bu kadar zor durumda kalmazdım. Bir yanda hayatımda her zaman olan sonsuz dostlarım bir yanda yeni tanıştığım ve hayatımın diğer parçası olanlar, sizi daha fazla üzemezdim."
"Bir daha sakın saklamayı düşünme bile ciddiyim seni döverim" demişti Jin,
"Kimi dövüyorsun sen burda ben varım" deyip beni kolunun altına almıştı Namjoon oppa ikimizde Jin'e havalı bakışlar atarken Jin gülümsedi.
"Her zaman yanımızda olduğunu biliyoruz ve sana her zaman güveneceğimizi " demişti Jin minnettar bir tavırla hepimizin yüzünde tebessüm oluşmuştu.
"Yeter duygulandırmayın insanı ben gidiyorum ama şu görüşme işlerinizi daha çok azaltıp yakalanmamaya bakın ve siz kızlar üyeler gerçekten çok şanslı " demişti Bang pdni
"Peki o gün hastanede olan olay ve Jimin'e olanların bir açıklaması yok mu?" Diye sormuştu Suga oppa bir anda ve hepimiz onu onaylayarak Pdniye döndük
"O konuya gelince siz kafanıza takmayın o konu başka yani onlar bizim planımız değildi ama bulmama az kaldı siz canınızı sıkmadan yaşantınıza devam edin şirket güvenliği artırıldı ve siz farketmesenizde sizi izleyen korumalar var " deyip kalktı
"Ve her dakika evlerinize gidip durmayın zaten şirkette görüşüyorsunuz her dakika yılışık olmanıza gerek yok" diye devam etti.
"Haklısınız diyorum ama beni dinlemiyorlar " demişti mızmız Suga Oppa
"Ya serseri kıskanma!" Demişti bang pdni, hepimiz kahkaha atarken Suga oppa gayet ciddi bir tavırla öylece kalmıştı.
Bang Pdni ve menajer sunbae gittikten sonra tanımak istediğimiz dört kız kalmıştı onlarla uzunca sohbet etmiştik isimleri Mi Kyong,Kyung Mi,Cho hee, Ha Neul 'du
1 hafta sonra
Jin
Her şey artık eskisinden daha güzeldi. Jungkook artık iyileşmiş ve yeniden iyi olmak için daha çok çalışmaya başlamıştı. Bugün Soo Jung için güzel bir süpriz hazırlamak istemiştim her şey bir şaka olsada Soo Jung yinede üzülmüştü ben de onu mutlu etmek istemiştim . Bugün ki boş günümüzde Namjoon ve Suga dışardaydı. Jungkook Jimin ve Taehyung evdeydi. Hoseok ise şirkette yeni coverlayacağı şarkı için çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[BTS] OUR STORY ✔
FanfictionÜç iyi dost Soo Jung,Sae Jin, Ji hyun Evden atılan,işlerinde talihsizlikler yaşayan üç genç kız. Ve karşılarına gelen büyük şans Bts'le tanışma ve sonrasında olucak tatlı ilişkiler BTS fanı ARMY'nin kaleminden