Jimin spor yaparken Ji Hyun oturmuş onu izliyordu ve tabi bir yandan ona bakan kızları bakışlarıyla uzaklaştırıyordu. Sonunda dayanamayıp kalktı."Yeter hadi gidelim" demişti Jimin'in yanına yaklaşırken.
"Niye gidiyoruz? "
"Sence ? Katil olmama ramak kaldı hadi"
"Seninle yapalım sporu" deyip Ji Hyun'u çekip önüne oturttu.
"Emin misin bu şekilde ?" diye sormuştu Ji Hyun. Jimin şeytani bir bakış atıp
"Eve mi gitsek? " diye sorduğunda Ji Hyun gözlerini devirip
"Bıktım adam senden, senin bu hormonlar söz dinlemez mi? "
Sòylenerek ayağa kalkan Ji Hyun ağırlık aletine yerleşip ellerini kaldırıp aleti tutup kaldırmaya başlarken tüm erkeklerin bakışları ona dönmüştü bunu farkeden Jimin kalkıp Ji Hyunun yanına gitti
"Ne yapıyorsun sevgilim? "
"Belli olmuyo mu Jiminee!"
"Hemen çık ordan herkes sana bakarken buna izin veremem. Hadi gidiyoruz"
"Ya demek öyle oluyor. Planım işe yaradığına göre...(ağırlığın altından kalkıp ayağa kalktıktan sonra ) gidebiliriz" deyip Jimin'in yanağından makas alıp gitti.
"Her defasında bunu bana nasıl yapıyor. Park Jimin ne oldu sana böyle" kendi kendine konuşurken.
"Hadi Jimin!" Sesi yükselmişti.
"Geliyorum" deyip gözlerini devirip Ji Hyun'un peşinden gitti.
****
Alışveriş sepetini iten NamJoon durup Mi kyong'a döndü."Neden hep ayak işleri bize kalıyor?" Diye sordu bıkkınlıkla
"Seni teselli edebileceğim güzel bir cümlem olmasa da alışverişin tadını çıkarmayı deneyelim " deyip NamJoonun yanağına bir öpücük koydu.
"Sence de bu işleri bırakıp yaramazlık yapmamız gerekmez mi?"
"Ya ! Namjoon"
"Ne! Haksız mıyım? "
"Bu konuyu kapatalım artık"
"Neden bence iyi bir konu, üzerinde bol bol tartışabiliriz"
"Of! Ben alışverişi yaparım beni rahat bırak yeter. "
"Jin hyung listeyi de baya abartmış. Anlamadığım neden onların evinin alışverişini de biz yapıyoruz"
"Şu çenene verdiğin enerjiyi alışverişe verseydin çoktan bitmişti" Mi Kyong alışveriş sepetini tutup itiklerken Nam Joon uflayıp peşinden gitti.
Alışverişi oldukça hızla bitirmeye çalışan Mi Kyong. Bir süreliğine Nam Joon'un söylediklerine kulak asmamıştı. Ho Seok ve Kyung Mi onları evde bekliyordu Ho Seok'un ailesiyle tanışcaktı Kyung Mi ve bu yüzden güzel bir masa hazırlamaya karar vermişlerdi.
**
Ha Neul giydiği gelinlikle kabinden çıkarken Taehyung büyülenmiş gibi oturduğu yerden kalkarken, HaNeul gülümsedi."Melek gibi inanılmaz" deyip HaNeul'a yaklaştı. O sırada onları izleyen Yoongi ve Cho Hee çifti gözlerini devirip kusacak gibi bakarken.
"Gerçekten güzel oldum mu?" Diye sormuştu HaNeul
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[BTS] OUR STORY ✔
FanfictionÜç iyi dost Soo Jung,Sae Jin, Ji hyun Evden atılan,işlerinde talihsizlikler yaşayan üç genç kız. Ve karşılarına gelen büyük şans Bts'le tanışma ve sonrasında olucak tatlı ilişkiler BTS fanı ARMY'nin kaleminden