Jin'in ani tatil planından sonra ertesi gün hemen hazırlık yapmaya başlamıştım. Kızlarla yanıma alacaklarımı hazırlıyordum. İki günlük bir tatil olsa da kızlar benden önce bavulumu doldurmuştu. Kalın kazaklar, atkı ,eldiven ,bere gibi kış için sıcak tutucak en iyi şeyleri bavuluma çoktan dizmiştik .
"Soo Jung bunu unutma!!" diyerek içeri giren Ji Hyun ile bütün bakışlar ona çevrildi .
"O ne?" diye sorduğumda arkasından kırmızı,oldukça seksi bir gecelik çıkarmıştı.
"Küçük bir kaçamak anlarsın ya" gözlerimi devirip ona kızgın kızgın baktım.
"İstemez ! Sen, Jimin'li gecelerin için kullanırsın benim niyetim yok kullanmaya" dediğimde dudaklarını uzatıp sağ sola hareket ettirerek bakışlarını Mi Kyong'a çevirdi.
"O zaman sen al Namjoon oppayı elde etmek için kullanırsın"
"Ya! Ben böyle yollarla erkek tavlayacak kız mıyım? Git kendin kullan " diyerek kötü bakışlar atan Mi Kyong ile Ji Hyun bakışlarını geceliğe çevirip
"Sanırım öyle görünüyor" demişti.
"Ne demek bu şimdi? " diye sormuştu Haneul.
"Ne! Hiçbir şey yani ne olacak ki ? Hah ! " diyerek hızla odadan çıkmıştı.
"Konuyu açan sanki bizdik" demişti Cho Hee gülerken.
Sonunda bavulum hazır olduğunda telefonum çalmıştı ve arayan Jin'di. Kapıya çıktığımizde üyelerde yanındaydı.Hepsiyle vedalaşırken kendimi evli bir çift gibi hissetmiştim. Sanki balayına çıkıyorduk.
Sonunda veda faslı bitmiş Jin yanıma gelip elini belime koymuştu.
"Kendinize dikkat edin kızlar! Namjoon oppa kızlar sana emanet" dediğimde
"Merak etme ! Sen sadece eğlenmene bak" demişti gamzesini gözler önüne serip gülümserken.
"Uzağa gitmiyoruz Soo Jung bu kadar duygusal olma." Demişti Jin,
Kızlarla yeniden vedalaştıktan sonra, Jin ile arabaya yönelip binmiştik. Sadece ikimizin olduğu herkesten uzak ve habersiz tatil bizi bekliyordu.
****
Yolculuğumuz başladığında Bts şarkılarından hakkımı kullanarak Run'ı açıp neşeyle şarkıya eşlik etmeye başladım, Jin de söylemeye başlamıştı
Yolculuk boyunca fotoğraf ve videoda çekmeyi unutmamıştık. Güzel anlar ölümsüzleştirilmeli...
Şarkılar öylece gelip geçerken ikimizde sadece dinlemeyi tercih etmiştik.Jin elimi tutup elimin üzerine bir öpücük koyduğunda ona gülümsedim.
"Heyecanlı mısın? "
"Çok! bu seninle ilk tatilimiz"
"Evet öyle, benim için en değerli tatil" demişti.
"Şu kayak işini hala düşünebiliriz" dediğimde güldü.
"Karar verildi gidilrcek" dediğinde kaderime razı olmayı tercih etmiştim artık. Beş saatlik yolculuğun ardından Jin'in ayarlamış olduğu otele gelmiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[BTS] OUR STORY ✔
FanfictionÜç iyi dost Soo Jung,Sae Jin, Ji hyun Evden atılan,işlerinde talihsizlikler yaşayan üç genç kız. Ve karşılarına gelen büyük şans Bts'le tanışma ve sonrasında olucak tatlı ilişkiler BTS fanı ARMY'nin kaleminden