PART3 JIMIN& JI HYUN

4.8K 291 32
                                    

Soo Jung ve Jin gittikten sonra her birimiz ayrı ayrı takılmaya başladık. Önceden yine bir araya geliyorduk şimdi ise hiçbirimizin birbirinden haberi yoktu. Kızlar yoktu ve evdeydim, gribin etkisi hala geçmiş sayılmazdı. Boş boş televizyona bakarken gerçekten sıkılmıştım artık. Kapı çaldığında, gözlerimi devirdim.

"Kim açacak şimdi bu kapıyı..ah tabiki ben" kendi kendime saçmaladıktan sonra kapıyı açtım. Karşımda kocaman beyaz bir ayıcık vardı tabi arkasındaki kişi malum kişiydi.

"Beni özledin mi?" Diye sormuştu ayıcığın arkasından.

"Yooo hiç özlemedim"

"Nasıl özlemezsin? İnsan yakışıklı, çekici , karizmatik sevgilisini nasıl özlemez"

"Aaa hiç olmazsa yeni bir buluşma stili bulduk" demiştim onu duymamazlıktan gelerek

"Yatak odasına gidelim istersen ne dersin hani klasik olarak" dedim sitem ederek. Ayıcığı indirip gözlerini devirdikten sonra ,

"Niye böyle yapıyorsun?" Diye sordu

"İlişkimizin monotonluğundan sıkıldım, farkında mısın bugün evdeydim tüm gün! şimdi mi geldim aklına? "

"Hayır aklımdaydın ve tüm gün bunu aradım bu yüzden geç geldim"

"Sence bu ayıcığa gerek var mı? Ben sadece seni yanımda istedim bak Jimin normalde sevgililerine trip atan kızlardan nefret ederim ama sana kızmaya biraz hakkım var"

Aslında sana kendimi affettirmek için bir şeyler düşündüm ama yanında olmam yetiyorsa yapmayız hiçbir şey"

"Ya! Hemen hazırlanıp geliyorum çok konuşma" deyip hızla odama girdim. Dolaptan mavi kotumu kırmızı tonlu oduncu gömleğimi alıp hızla ikisini giydikten sonra saçlarımı tepeden toplayıp basit bir göz makyajı yaptıktan sonra , yüzüme renk gelmesi için hafif bir allık ve kırmızı tonda bir ruj sürdüm. Üzerime deri siyah ceketimi ve siyah çantamı alıp çıktım. Dağıttığım oda umrumda değildi şu an. Odadan çıkmam 5 dk bile sürmemişti.

"Gidelim" deyip Jiminin elini tuttum.

"Aslında hiçbir şey hazırlamamıştım. Evde otururuz diye düşündüm"

"Yatak odası diye düşündün değil mi, kesin yine fesat fesat düşündün"

"Şakaaaa yaptımmmm"

"O şakalarını alır....."diye bağırdığımda

Jimin korkuyla bana baktı.

"Şakaaaaa yaptımmmmm" deyip gülmeye başladığımda. Yalandan gülümsedi

"Hadi gidelim" deyip onu dışarıya çekiştirip kapıyı kilitledim.

"Nereye gidiyoruz" diye heyecanla sordum bir elimle elini tutup bir elimle kolunu tutarken.

"Düşünmedim"

"Hani hazırlamıştın bir şeyler bak yalan konuşma kötü olacak"

"Gidince görürsün artık ama ondan önce bir yere uğrayacağız"

****
Bir mağazanın önünde durduk peruklar , kostümler ve komik gözlükler vardı.

"Şimdi bugün ne istersek onu yapacağız ama tanınmamak için yapmamız gereken yüzümüzü gizlemek"

"Bunu sen yapmalısın ünlü olan sensin"

"Evet ama birlikte yaparsak daha eğlenceli olur hem, ya her türlü beni tanırlarsa ve senin yüzünü görürlerse dedikodu çıkarsa ve sonra seni üzerlerse ya ayrılmak zorunda kalırsak!"

[BTS] OUR STORY ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin