Hoseok'dan
Jin Hyung ve Soo Jung'un gitmesiyle üyeler bunu beklermiş gibi çiftler halinde takılmaya başladı. Kyung Mi Sae Jinle şirkete gelmişti şarkıyı dinledikten sonra işi olduğunu söyleyip gitmişti. Beni düşünen yoktu tabi...
Bense dolaşmaya karar vermiştim, çok geçmeden telefonum çalmıştı arayan Kyung Miydi ve yardıma ihtiyacı olduğunu söylemişti. Merak etmiştim onu dediği yerde beklemeye başladım ancak hava soğuktu ve hemen gelmesi için dua ediyordum, dakika başı telefona bakma seansları sonuç vermemişti hala gelmemişti ve üşümeye başlamıştım. Etrafa bakınırken yüzü siyah bir atkıyla kapanmış akşam vakti siyah gözlük takan biri etrafa bakına bakına bana doğru geliyordu.
"Hoseokaaa!!"
"Kii..kimsiniz?" Diye sorduğumda kolumdan tutmuştu.
"Yaaaa sasaeng fan falan mısın? Hemen bırak beni"
"Hoseokaaaa~~~" demişti sesi çıktığı kadar kısık bir sesle.
"Kimsiniz dedim?" Diye bağırdığımda.
"Ohhh!! Bu Jhope oppa!!!orada bulduk işte" Diye bağıran üç kız bizi farkedip yanımıza doğru koşmaya başladı. Nedensiz bir şekilde yanımdaki kişinin kolundan tutup koşmaya başladım. Aslında koruma iç güdüsü,onu ardımda bıraksam kızlar onu rahat bırakmazdı.
Sonunda bir araya girip durduk. Görünürde kızlar yoktu. Karşımda duran bu güneş gözlüklü garip kıza döndüm.
"Kimsin söyle? " yüzündekileri çıkardığında
"Benim "demişti.
"Sun Hee! Sen.. nerden çıktın?"dediğimde bana sarılmıştı.
"Seni özledim " demişti. Onun Kyung Mi olacağını düşünmüştüm. Ama kocaman bir hayal kırıklığıydı.
"Hoseok!!" Diye seslenen tanıdık bir sesle geri çekildim başımı sağa çevirdiğimde bize bakan Kyung Mi'nin ağladığını farketmiştim. Hiçbir şey demeden çekip giderken Sun Hee elini yüzüme koyup beni kendine çevirdi.
"Kimdi o kız? Sevgilin mi? Beni unuttun mu hemen. Benden iyi bile değil ne buldun onda?"
"Kyung Mi hakkında böyle konuşma inan senden daha değerli benim için, en azından senin yaptığın gibi beni üzmedi"
"Yaa Hoseok yapma böyle seni hala seviyorum ve beni dinlemen gerek"
"Bir daha karşıma çıkmasan iyi edersin, yoksa şuan ki gibi sana iyi davranmam"
Ellerini itip, kalbimin gitmek istediği yere doğru gitmeye başladım. Sonunda başını yere eğmiş masum Kyung Miyi görmüştüm nedensiz değildi hiçbir şey işte şimdi anlamıştım. Yanına gittiğimde beni farketmiş olucak ki hızla doğrulup gözyaşlarını sildi.
"Iyi misin?"
"Iyiyim"
"Ağlamışsın ben özür dilerim "
"Ne için? "
"Az önce olanlar bak seni kırmak istemedim ve o kızla aramda hiçbir şey yok"
"Onun için mi ağladığımı düşündün inan bana bundan daha önemli sorunlarım var. Ahh!! Seni bir ucube ile gördüğüm için ağlamam ben, sadece başımı yaslıyacak yalnız kalmak istiyeceğim birine ihtiyaç duydum ben ve seni aradım, demek ki yanlış kişiyi aradım seninde işin varmış gitsem iyi olur"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[BTS] OUR STORY ✔
FanfictionÜç iyi dost Soo Jung,Sae Jin, Ji hyun Evden atılan,işlerinde talihsizlikler yaşayan üç genç kız. Ve karşılarına gelen büyük şans Bts'le tanışma ve sonrasında olucak tatlı ilişkiler BTS fanı ARMY'nin kaleminden