Sae Jin'denBugün Namjoon oppa , Mi kyong ve beni şirkete çağırmıştı. Namjoon oppada bir şeyler olduğu belliydi . Mi kyong da oldukça heyecanlıydı, sanırım açıklamaları gerekiyordu birbilerine bazı şeyleri.
Sirkete geldiğimizde bizi karşılamışlardı.
"Hoşgeldiniz kızlar" demişti Namjoon oppa.
"Ne oldu? Kötü bir şey yok değil mi?" Diye sormuştu Mi Kyong. Cidden bir anda bizi neden çağırmışlardı.
"Korkulucak bir şey yok , hadi kayıt odasına gidelim" demişti
Jungkook peşlerine takılıp odaya girdiğimizde camlı bölümün arka tarafına geçtiler biz ise odadaydık.
Kulaklıklarını yerleştirdikten sonra yardımcı sunbae kaydı başlatmıştı. Demek Namjoon oppa ve Jungkook ortaklığı bir şarkı , can kulağıyla dinlemeye başladım.
(Şarkı medyada)
Ağzım açık kalmıştı dinlerken, Namjoon oppanın sesi çok güzel ve dokunaklıydı. Jungkook'un ki zaten benim için hep öyleydi. Sesinde huzur buluyordum..
Kayıt odasından çıkıp yanımıza geldiklerinde , "Çok güzeldi" demişti Mi Kyong büyülenmiş gibiydi.
"Evet harikaydınız" demiştim onu destekleyerek, ikiside tebessüm edip teşekkür ettikten sonra.
Namjoon oops ve Mi Kyong' u şirkette bırakıp Jungkook ile dışarı çıkmaya karar verdik.
Biz el ele yürürken Jungkook, Kooksoo'nun ipini tutuyordu. Hayal edilmesi zor bir andı bu, aklımdan Jungkook ile böyle olacağımız geçmesede artık onunla çıkıyordum. Düşündükçe gülümsememe neden oluyordu bu düşünceler.
"Ne düşünüyorsun?" diye soran Jungkook'a döndüm
"Sadece her şeyin ne kadar da güzel olduğunu , seninleyim yanımdasın"
"Bazen ben de düşününce değişik hissediyorum, birini sevmek ve o kişinin de seni sevmesi.. aşka pek inanmazdım ama sanırım şimdi inanmaya başladım. "
"Ben olduğum için mutlu musun?"
"Biraz mutluyum işte"
"Ya! Biraz mı? "
"Şaka yapıyorum hemen sinirlenme"
"Senin bu şakaların sınırı aştı artık!" diye çıkıştığımda Jungkook şaşkınlıkla bana bakıyordu.
"Asıl şaka böyle olur" dediğimde afallamıştı.
"Seninle uğraşamayacağım anlaşılan"
"Yani uğraşmasan iyi edersin"
"Ne güzel konuşuyorduk ne oldu şimdi bir anda"
"Sen başlattın"
"Tatlı bir şaka yapayım demiştim. Tamam yapmayacağım artık"
"Ya tamam yap yap, sesimi çıkarmayacağım "
"Hayır uğraşmayacağım artık seninle"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[BTS] OUR STORY ✔
FanfictionÜç iyi dost Soo Jung,Sae Jin, Ji hyun Evden atılan,işlerinde talihsizlikler yaşayan üç genç kız. Ve karşılarına gelen büyük şans Bts'le tanışma ve sonrasında olucak tatlı ilişkiler BTS fanı ARMY'nin kaleminden