PART4:TAEHYUNG&HA NEUL

4.6K 267 16
                                    

HaNeul'dan

Eve geldiğimde Ji Hyun yoktu onu en son koltukta pineklerken bırakmıştım. Kızların hiçbiri olmadığı için umursamadım. Biraz kestirmeliydim gerçekten yorgundum.

Odama girip üzerimdeki fazlalıklardan kurtuldum. Kendimi yatağa bırakıp huzurla gözlerimi kapattım.

Taehyung'dan

Soo Jung gitmeden bize bir anahtar bırakmıştı önemli bir şey olursa diye işte bu işime yaramıştı. Elimdeki poşetleri mutfağa bıraktım ev sessizdi ve kimse yoktu . Tam da istediğim gibi HaNeul'la en son konuşmamız da bana işinin olduğunu söyledi muhtemelen henüz işi bitmedi. Poşettekileri bir bir çıkarıp yapacağım yemekleri internetten açtıktan sonra işe koyuldum.

Önlüğümü takıp ilk olarak sebzelerden başladım sebzeli bir çorba ve et yapacaktım. Et en iyisi! Haneul'un ne sevdiğini bilmesem de bunları hazırlamam benim için büyük bir başarı olacaktı zaten.

İnternette tarifleri okudum ama hiçbir şey anlamadım tabiki aishh!Ne zor bu iş. En iyi fikir Jin Hyung olurdu telefonumu çıkarıp numarasını tuşladıktan sonra aradım.

"Hyung!! Benim Tae müsait misin?"

"Söyle Tae!"

"Hyung yemek yapmaya çalışıyorum ama hiçbir şey anlamadım anlatılanlardan. "

"Ne hazırlıyacaksın?"

"Sebzeli bir çorba ve et ama eti lezzetli bir şekilde soslarla yapmak istiyorum"

"Senin için uygulamalı bir video çekeceğim böylelikle benim yaptıklarımı takip edip yapabilirsin hem anlatsam da pek anlamazsın zaten"

"Sağol Hyung! Ama laf sokmadan olmuyor değil mi"

"Ya Taehyunga! Benim Soo Jung , demek yemek ha hem de HaNeul için"

"Evet , ben düşünceli bir erkek arkadaşım"

"Aigoo! Her şey yolunda mı? "

"Merak etme her şey iyi siz tatilin tadını çıkarın bir yaramazlık yaptınız mı ?"

"Ya! o ne biçim soru işine bak sen biz videonu çekip atacağız biraz bekle" deyip kapatmıştı utandığını burdan hissetmiştim. Onunla uğraşmak- Ha Neul'dan sonra- hoşuma gidiyordu.

Ha Neul'dan

Bir şeyin kırılma sesiyle korkuyla uykudan uyandım. Yoksa? Hırsız! Olamaz şimdi ne yapacağım?

Bir dakika Haneul sakin ol hırsız olsa ses çıkarmaz değil mi yani sakar değilse..

Sonunda kendimi korkutmaya son verip ayaklanıp odadan çıktım. Mutfakta kırmızı önlüğüyle Taehyungu gördüğümde derin bir nefes aldım.

"Yaaa Taehyunga napıyorsun orda?" Beni gördüğüne oldukça şaşırıp hızla yanıma geldi

"Sen evde miydin?"

"Evet uyuyordum sen napıyorsun?"

"Senin için yemek hazırlıyordum"

"Sen? Güldürme beni Taehyung"

[BTS] OUR STORY ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin