*Karos pozicija*
Išgirdau įkyrų kikenimą, todėl pramerkiau savo akis. Truputį sujudėjau, tačiau Louis rankos neleido man pasitraukti nuo jo. Pakėliau galvą kikenimo link ir pamačiau tarpduryje stovinčią Mają.
-Maja?- klausiamai pažiūrėjau į ją ir lyg elektros nutrenkta pakilau iš lovos.- Po velnių.- sumurmėjau.
-Negražu keiktis, mamyte.- sukikeno ji.
Pažiūrėjau į Louis, tačiau jis vis dar miegojo.
-Kodėl nemiegi?- paklausiau nustebusi Majos.
-Jau pirma dienos.- nusijuokė ji.- Ką tėvelis čia veikia?
-Miega.- sumurmėjau ir praėjau pro Mają, tačiau ji kikendama išsekė iš paskos.
-Tėtis gyvens pas mus?- paklausė lipdama laiptais.
-Ne, Maja.- sustojusi pasakiau.- Tėtis neturėjo kur pernakvoti, todėl miegojo mūsų namuose.- paaiškinau jai paimdama ją į rankas.
-Bet, mamyte, mes turime ir svečių kambarį.- žaisminga subambėjo.
-Baigiam šią temą.- sumurmėjau ir pasodinau ją ant kėdės virtuvėje.
Ji nulipo nuo kėdės ir nubėgusi prie televizoriaus pajungė muzikos kanalą. Nuėjau prie spintelės ir pasiėmusi indus bei produktus pradėjau maišyti tešlą blynams. Judėjau pagal muziką ir dainavau tuo pačiu metu. Maja juokėsi iš manęs, tačiau aš negalėjau sustoti, mano nuotaika buvo pakilėta. Aš jaučiausi laiminga? Šį žodį jau seniai vartojau, aš buvau jį net pamiršusi.
Judėjau pagal muziką, kol pajutau dvi rankas sau ant liemens. Apsisukau ir išvydau besišypsantį Louis.
-Labas rytas.- pasakė pakštelėjęs man į skruostą.
-Labas.- sumurmėjau ir toliau nusisukusi maišiau tešlą tik nejudinau klubų, nes Louis vis dar neatsitraukė nuo manęs.
Baigusi tešlą, pradėjau kepti blynus, kol Maja su Louis kažką veikė svetainėje. Baigusi kepti blynus, padėjau juos ant stalo kaip ir lėkštes.
-Pusryčiai paruošti!- sušukau ir Louis su Maja priėjo prie stalo ir atsisėdo. Paruošusi sau ir Louis kavos, o Majai kakavos, prisėdau prie stalo. Aš sėdėjau prieš Louis, o Maja man iš dešinės. Valgiau blynus, kol Maja nepaklausė klausimo, kuris privertė mane užspringti.
-Ar jūs vėl būsit kartu?
Pažiūrėjau į Mają, o po to į Louis, kuris taip pat laukė mano atsakymo. Giliai atsidusau ir pagaliau pratariau:
-Ne, Maja, tėvelis pas mus tik nakvojo. Mes nesam ir nebūsim kartu.- pasakiau ir pamačiau, kaip Louis veidas persikreipė. Tačiau aš pasakiau tiesą, mes nebūsim kartu. Aš suprantu, kad jis stengiasi ir panašiai, tačiau aš bijau, jog jis ir vėl gali su manimi pasielgti bjauriai. pripažįstu, jog jam vėl pradėjau jausti šiltus jausmus, tačiau žinau, kad jeigu įžiebsiu bent šiokią tokią meilę jam, aš nukentėsi kaip ir visada...
-Man dingo apetitas.- sumurmėjo Louis ir pakilo nuo stalo.
Baigusios valgyti, mes su Maja sutvarkėme stalą ir išplovėme indus. Palikau Mają vieną svetainėje žiūrėti filmukus, o pati užlipau į viršų pažiūrėti kaip laikosi Louis.
-Louis?- paklausiau įėjusi į miegamąjį.
Jis stovėjo prie lango ir žvelgė į tolį.
-Tu man suteikei viltį, Kara.- sušnabždėjo jis.
-Louis, atsiprašau, tiesiog...- murmėjau, nes nežinojau ką jam pasakyti.
-Kodėl taip su manimi elgiesi, Kara!- garsiau pasakė ir aš truputį išsigandau.- Tu sakei, kad nori, jog kiekviena diena būtų tokia kaip vakar!