*Karos pozicija*
Žiūrėjau kaip Louis paplūdimyje stato smėlio pilį su Maja. Nusišypsojau ir pasitvarkiau skrybėlę, kuri ketino nuo manęs pabėgti.
- Louis! - Sušukau, tačiau jis mane ignoravo. Vėl. - Louis! - Surėkiau ir man buvo nesvarbu, kad visi žmonės žiūrėjo į mane kaip į beprotę. Pastebėjau, kad Louis pagaliau atkreipė dėmesį į mane ir palikęs Mają, ėjo link manęs.
- Taip, mieloji? - Švelniai tarė.
- Aš noriu gerti, - nusišypsojau.
- Dieve, Kara, - pavartė akis Louis ir padavė gėrimą, kuris buvo ant stalo. - Jaučiuosi kaip koks kalinys.
- O aš jaučiuosi kaip kalėjimas, - prunkštelėjau. - Pažvelk į mane. - Parodžiau į pilvą, kuris atrodė kaip arbūzas. - Ir dar stora.
- Kara, tu nestora, - tarė Louis ir pakštelėjo man į lūpas. - Tai mažasis Conchobar buvo ištroškęs?
- Louis, kiek kartų tau sakiau nejuokauti man su šituo vardu?! Juk žinai kaip jis man nepatinka! - Jau garsiau pasakiau ir Louis lūpas paliko juokas. Man tai buvo visiškai nejuokinga, juk vaiko vardu juokauti negalima!
- Nepyk, mieloji, - nusišypsojo ir vėl bandė mane pabučiuoti, tačiau aš nusisukau.
- Tu mane nervini, Louis.
- O tu mane, ponia Tomlinson. O tai reiškia, kad mes atsilyginę.
- O tu čia tai klysti, - nusišypsojau. - Aš tave nervinsiu dar tris mėnesius, - mirktelėjau.
- Tebūnie, - nusišypsojo Louis ir pakštelėjo man į nuogą pilvą. Nusišypsojau ir stebėjau Louis, kuris atsisėdo į kėdę, esančią šalia manęs. Stebėjau Mają ir nusišypsojau, kai prie jos priėjo kažkoks berniukas ir jie kartu pradėjo žaisti.
- Kaip miela, - nusišypsojau ir atsisukau į Louis, kuris sėdėjo susiraukęs. - Ar kas nutiko?
- Man tas berniukas atrodo įtartinas, - sumurmėjo Louis ir aš prapliupau juoktis. - Ką, ar tau atrodo kitaip?
- Jis tik paprastas berniukas, - vis dar juokiausi.
- Taip nebebus po dešimties metų, - burbtelėjo.
- Nesi jaudink, Louis, - nusišypsojau ir pagriebusi jo ranką, supyniau mūsų rankų pirštus. - Tu esi geras tėvas ir neabejoju, kad toks būsi visada.
- Tikrai tuo neabejoju, kai šalia turiu tave, - sušnabždėjo Louis ir pabučiavo man į krumplius.
Nusišypsojau ir tą akimirką supypsėjo mano mobilusis. Atleidau Louis ranką ir pasikėlusi į sėdėjimo pozą, pasiėmiau mobilųjį. Man žinutę parašė Sara.
- Kas rašo? - Smalsavo Louis.
- Daktaras Bleikas, - erzinau jį.
- Tu persirašysi pas kitą daktarą, - urgztelėjo jis.
- Aš juokauju, - nusijuokiau, tačiau Louis tai atrodė nejuokinga. - Man žinutę parašė Sara. Ji pasakė, kad Etanas jai pasipiršo. Labai džiaugiuosi dėl jų.
- Aš taip pat, - sumurmėjo Louis ir žinau, kad jam ši žinia tikrai neatrodė maloni.
- Zayn pats kaltas, - liūdnai nusišypsojau ir pasisukau link Louis. Pakėliau jo galvą, kad mūsų akys būtų priešais. - Jis susitaikys su tuo.
- Tikiuosi, - sumurmėjo ir aš jam pakštelėjau į lūpas. Nusišypsojau per bučinį suprasdama kokia aš laiminga, kad turiu Louis. Aš taip jį myliu.
- Myliu tave, - sumurmėjau atsitraukusi.
- Myliu tave labiau, - sušnabždėjo Louis ir staiga pakilo iš sėdėjimo pozicijos. - Aš užmušiu tą vaikį.
Atsisukau link Majos ir pamačiau, jog tas berniukas pabučiavo jai į skruostą. Nusijuokiau iš Louis reakcijos, tačiau taip pat pakilau, nes Louis norėjo eiti link Majos.
- Ei, riteri, ramink arklius! - Suriko jis ir Maja susiraukusi atsisuko į mus.
- Louis, jei dar net aštuonerių nėra, - nusijuokiau.
- Būtent, - sumurmėjo Louis ir vėl norėjo eiti, tačiau aš sulaikiau jį ir atsukau į save.
- Kaip aš tave myliu, - nusijuokiau iš jo perdėto rūpestingumo.
- Tu nenukreipsi mano dėmesio. Aš vis vien įkrėsiu tam vaikui velnių.
- Dėl to tave ir myliu, - vėl nusijuokiau, kol, tuo tarpu, Louis suraukė antakius.
- Dėl to, jog įkrėsiu jam velnių?
- Ne, kvailuti, - nusijuokiau ir surimtėjau. - Aš tave myliu dėl to, jog tu esi Louis, mano Louis William Tomlinson.
Po mano žodžių Louis man įsisiurbė į lūpas ir stipriai apsikabino.
- Myliu tave, mano Kara Chloe Tomlinson.
Labai Jums visiems dėkoju! Aš labai džiaugiuosi, kad ši istorija sulaukė tiek daug skaitytojų! Ir ech, tai pirmoji mano istorija su laiminga pabaiga... Tikiuosi, kad nenuvyliau Jūsų, nors paskutinės dalys tikrai buvo neįdomios, tačiau pabaigti istoriją vis tiek kažkaip turėjau. :D
Dar kartą dėkoju Jums! Jūs patys geriausi!