*Karos pozicija*
- Ką prisidirbai, Louis? - Sukryžiavau rankas ties krūtine ir stovėjau prieš jį, kol jis sėdėjo ant lovos.
- Kara, tiesiog užsičiaupk ir pabūk su manimi. - Pasakė Louis ir pakilo nuo lovos ir ėjo link manęs, o aš traukiausi atgal.
- Louis, atsakyk man, - su urzgiau, kai jis prirėmė mane prie sienos.
- Kara, prašau, - sumurmėjo Louis ir sulietė mūsų kaktas. Žiūrėjau į jo akis ir atsidusau.
- Aš tiesiog nenoriu tavęs prarasti, - tariau ir apglėbiau Louis liemenį savo rankomis.
- Tu manęs neprarasi, mažute, - sušnabždėjo Louis ir patraukė plaukų sruogą, kur buvo užkritusi man ant akių.
- Prižadi? - Paklausiau žiūrėdama jam į akis.
- Prižadu, - sumurmėjo Louis ir saldžiai mane pabučiavo.
Apsivijau rankomis jo kaklą ir prisitraukiau arčiau savo kūno. Louis bučiniai nusileido mano kaklu ir pradėjo jį čiulpti, todėl užlenkiau galvą į viršų taip suteikdama jam daugiau vietos.
Timptelėjau jam už marškinių ir sučiupusi jų galus, numoviau jam per galvą, todėl jam trumpam teko atsitraukti nuo mano kaklo. Trumpam mūsų žvilgsniai vėl susitiko tačiau Louis staigiai mane pabučiavo. Šiek tiek pravėriau burną ir Louis liežuvis atsirado mano burnoje. Atsitraukiau ir pabučiavau jo kaklą. Leidausi bučiniais žemyn iki jo krūtinės, kol jis mane stebėjo. Paėjau šiek tiek į priekį ir nustūmiau Louis į lovą. Ant jo veido atsirado šypsena, tačiau greitai ją pašalinau pabučiuodama jo putlias lūpas ir užsiropšdama ant jo liemens. Jo rankos kaip mat atsirado ant mano liemens ir švelniai jį glostė.
Aš prieš jį buvau tik su apatiniais, todėl norėjau atsikratyti ir jo drabužių. Rankomis švelniai glosčiau jo pilvą ir leidausi žemyn kol užčiuopiau diržą. Lėtai jį atsegiau ir mačiau kaip tai veikia Louis.
- Greičiau, Kara, - suurzgė Louis ir apvertė mus. Nusijuokiau, nes jis buvo labai susierzinęs. Jis greitai atsisegė savo kelnes, o aš nusmaukiau jas rankomis. Louis rankos atsirado prie mano liemenėlės atsegimo ir mikliai ją atsegęs kažkur numetė. Jis lėtai nusmaukė mano apatinius, o aš jo. Louis žiūrėdamas man į akis įėjo į mane. Aš stengiausi neužsimerkti ir stebėti Louis, tačiau tai buvo velniškai sunku. Louis judėsiams pagreitėjus aš pradėjau braižyti jo nugarą nagais ir apsivijau jo liemenį kojomis, kas dar labiau pagilino judesius. Garsios aimanos pasklido po kambarį ir mano kūną pasiekė orgazmo banga.
Louis gulėjo ant manęs, o jo karštas kvėpavimas atsimušo man į kaklą. Jis norėjo nulipti nuo manęs, tačiau aš jam neleidau.
- Tik pamėgink, - subariau jį.
- Tau sunku, Kara, - sumurmėjo Louis.
Aš tik apglėbiau jo liemenį savo rankomis ir stipriai prisiglaudžiau prie Louis. Jis sukikeno ir pabučiavo man į nosį. Pramerkiau akis ir pabučiavau jo skruostą, ant kurio buvo nubrozdinimas, tada pabučiavau jam į kitą skaruostą ir galiausiai į prakirstą lūpą.
- Ar tu žinai, kad aš tave be proto myliu? - Paklausė Louis žiūrėdamas į mane.
- Žinau, brangusis, - sumurmėjau ir pakštelėjau jam į lūpas, tačiau bučinys prasitęsė.
- Mamyte, aš susapnavau košmarą, - pasigirdo Majos balsas už durų. Greit pašokau iš lovos, o Louis taip pat, nes aš jį nustūmiau nuo savęs.
- Greit apsivilk apatinius, Louis, - greitai sumaliau apsirengsi apatinius ir kažkokius Louis marškinius, kurie mėtėsi ant žemės. Pažiūrėjau į Louis ir jis jau buvo su apatiniais, todėl lengviau atsidusau. Priėjau prie durų ir pravėriau jas. Už jų stovėjo apsimiegojusi Maja, o jos akys buvo paraudusios. - Eikš, mieloji, - tariau ir Maja apglėbė mane savo gležnomis rankomis. Nunešiau ją į lovą ir paguldžiau į vidurį tarp savęs ir Louis. Jis pasirėmė alkūne ir stebėjo jau miegančią Mają ir mane. Jis pakštelėjo jai į skruostą.
- Jūs esat visas mano pasaulis, - sušnabždėjo žiūrėdamas į mus.