Gali būti, kad nuvilsiu Jus šia dalimi, tačiau taip ji rašėsi, nieko negaliu padaryti.
*Karos pozicija*
Prabudau nuo bučinių bei kikenimo. Sunkiai pramerkiau savo akis ir iš karto jas užmerkiau, nes saulės spinduliai akinamai švietė man į akis.
- Pabusk, miegale, - nusijuokė Louis ir vėl pabučiavo mano nuogą petį. Vėl išgirdau kikenimą ir tai juokėsi ne kas kitas, o Maja.
- Nelįskit prie manęs, - sumurmėjau ir nusisukau nuo jo, tačiau jis buvo atkaklus ir vėl mane erzino.
- Kara, - sumurmėjo jis ir pirštų galiukai perbėgo per mano nuogą šoną. Mano kūnu nuėjo malonūs šiurpuliukai, - nebūk tokia nuoboda, mieloji, - šis žodis taip gražiai skamba iš jo lūpų.
- Mama! - Sušuko Maja ir pradėjo šokinėti ant lovos. Pramerkiau savo akis ir sutikau Louis veidą. Švelniai pakštelėjau jam į lūpas ir atsitraukiau.
- Tik tiek aš vertas? - Patempė lūpą kaip mažas vaikas.
- Louis, - nusijuokiau ir pakilau iš lovos. Pasitvarkiau marškinius, kol Louis nenuleido akių nuo manęs. Mano žandai nuraudo, tačiau nekreipiau į tai dėmesio ir priėjusi prie Majos, pakštelėjau jai į skruostą.
- Labas rytas, mieloji. - Nusišypsojau ir ji nusišypsojo kerinčia šypsena. Dieve, kokia ji panaši į Louis.
- Einu į savo kambarį, - greitai sumurmėjo ir išlėkė iš kambario.
Atsisukau į Louis, kuris kvailai šypsojosi. Pavarčiau akis ir nusisukau link spintos. Plačiau pravėriau dureles ir į jas atsirėmiau. Greitai išsitraukiau džinsus, kurie buvo plėšyti per kelius. Šiek tiek pasilenkiau siekdama bliuskutės ant petnešų, tačiau pajaučiau dvi rankas sau prie klubų ir karštą kvėpavimą, kuris atsimušo į mano kaklą.
- Kaip aš dabar tavęs noriu, - sušnabždėjo man į kaklą Louis ir specialiai papūtė karšto oro. Mano kūnas akimirksniu sustingo.
Jo rankos palindo po mano palaidine ir pradėjo švelniai, sukamaisiais judesiais glostyti mano liemenį. Jaučiau jo erekciją rementis man į užpakalį ir tai dar labiau kaitino atmosferą. Louis rankos pradėjo kilti aukščiau, link mano krūtinės, tačiau aš sugriebiau jo rankas savosiomis ir ištraukiau iš savo palaidinės.
- Pirmiausia pusryčiai, - nusišypsojau ir atsisukusi pakštelėjau jam į nosį. Jis šiek tiek susiraukė. Atsitraukiau nuo jo ir eidama pagriebiau liemenėlę, kuri mėtėsi ant žemės. Atsisukau į Louis ir nusivilkau marškinius. Louis prikando lūpą ir stebėjo mane.
Man patinka, kad Louis manęs geidžia. Aš dievinu šį jausmą, kad tik aš galiu jam suteikti tokį malonumą, kurio kita nesuteiktu. Kartais pagalvoju, jog tai tik sapnas, iš kurio pabudusi ašaročiau, tačiau nuveju blogas mintis ir mėgaujuosi gyvenimu, mėgaujuosi Louis.
Greit užsisegiau liemenėlę ir apsivilkau bliuskutę bei džinsus. Louis vis dar stovėjo prie manęs ir stebėjo mane.
- Eime pusryčių? - Išblaškiau jo mintis ir manau, jog jos nebuvo iš maloniausių. Nes jis vis žvilgčiojo pro langą bei nuleidęs galvą kažką įtemptai mąstė. - Ar tau viskas gerai? - Priėjusi paklausiau ir paglosčiau jo skruostą.
- Taip, man viskas gerai, - nusišypsojo jis. - Tu eik į apačią, aš palysiu po dušu ir grįšiu. - Pakštelėjęs į skruostą sumurmėjo.
Apsisukau ir išėjau iš kambario. Nulipau laiptais į apačią ir pamačiau svetainėje sėdinčią Mają, kuri žiūrėjo animacinius filmukus. Nusišypsojau pamačiusi ją ir prisiminiau, jog tik dėl jos mes su Louis suartėjome, tik jos dėka mes vėl kartu.