Luke
Idę ze spokojem ulicą jak co dzień do parku. Ja i moja rodzina mieszkamy w bogatej dzielnicy Londynu. Mój tata jest Prawnikiem, a matka chirurgiem. Odkąd pamiętam wychowywałem się w luksusach i z mnóstwem pieniędzy. Na początku było mi to obojętne, byłem mały, później nastał okres, podczas którego było to już ważniejsze, ale nie dla mnie. Teraz, gdy inne dzieci w szkole chwalą się nowymi telefonami, laptopami, butami i Bóg wie czym mam ochotę zwymiotować na środku korytarza. Nie robie tego jednak, ponieważ stracił bym przez to pozycję w szkole, muszę najzwyczajniej w świecie udawać dupka, dla którego liczy się tylko kasa. Teraz już nawet 11- letnie dzieci myślą o kasie.
- Harry! Lou! Chodźcie! - moje przemyślenia przerwał dziewczęcy głos.
Co u nich robi jakieś dziecko? Nie mam pojęcia. Może je adoptowali. Wkładam słuchawki do uszu i idę dalej słuchając mojego ulubionego zespołu- All time low.
Idę dalej nie patrząc na drogę, tylko w ekran telefonu i to jest mój błąd. Zderzam się z dziewczynką, na oko 9 letnią. Ma długie ciemno bląd włosy i opaloną skórę.
- Przepraszam- mówię i podaje jej rękę, żeby pomóc jej wstać. Dziewczyna łapie ją i wstaje. Jest ode mnie o wiele niższa.
- Nie twoja wina- mówi z uśmiechem- powinnam bardziej uważać.
- Moja, Luke jestem, a ty? - przedstawiam się.
Tak właśnie zachowuje się gdy nie widzą mnie moi "przyjaciele". To jest prawdziwy Luke.
- Anemone. - odpowiada.
- Ane! Chodź! Zaraz obiad! -krzyczy ktoś z wnętrza domu.
- Musze już iść. Tata mnie woła.
- Jasne, to część! - mówię kiwając do niej na pożegnanie.
- Pa!- mówi biegnąc w stronę domu.
Wydawała się naprawdę fajna. Czułem się przy niej swobodnie, nie tak jak w szkole.
Całą drogę do parku myślałem o Anemone. Ciekawe czy jeszcze ją spotkam?Anemone
- Z kim rozmawiałaś? - pyta się Harry wystawiając głowę z kuchni.
- Z jakimś chłopcem. Wpadł na mnie, ale to nie ważne, kiedy obiad? - Daj mi 5 minut! - mówi z uśmiechem, a ja biegnę do salonu.
Ciekawe, czy jeszcze spotkam tego chłopaka?★★★★★★★★★★★★★★★★★
14!
CZYTASZ
Larry's daughter. || 1D, 5SOS ff
FanfictionCzytając tą książkę dorastasz razem z jej bohaterami :(9-18 letnią) Anemone, (11- 20 letnim) Luke'iem oraz ich przyjaciółmi. Przeczytaj, a przekonasz się, jak wygląda życie adoptowanej córki dwóch sławnych piosenkarzy, jak dorasta, jak przeżywa swo...