Anemone
- Nie przeszkadza ci, że mam dwóch ojców? - pytam się Skai.
- Nie, miłość to miłość. - odpowiada wzruszając ramionami.- moja mama mówi, że nie jest ważne, czy chłopak kocha dziewczynę, czy chłopaka, ważne że kocha.
- Mam takie samo zdanie. O...- mówię, ale niestety nie kończę, przerywa mi wchodząca do sali, około 45 letnia kobieta.
- Dzień dobry dziewczynki, nazywam się pani Quinn i będę was uczyć tańca. Od poprzedniego roku zyskaliśmy nową tancerkę.- mówi nauczycielka podchodząc do mnie i podając rękę, którą ściskam.
- Dzień dobry, jak masz na imię dziecko? - pyta mnie kobieta o lekko siwych włosach.
- Anemone Tomlinson Styles proszę pani.- odpowiadam kobiecie.
- W takim razie Anemone witamy cię w naszej grupie. - mówi i przyciąga mnie do uścisku. - A więc zaczynamy. Dziewczynki podejdźcie do drążka. Zaraz do was przyjdę, rozciągnijcie się w tym czasie. Anemone, dziecko podejdź do mnie, muszę sprawdzić twoje umiejętności.
- Oczywiście. - odpowiadam i podchodzę do kobiety.Harry
- Nie zwracajcie na nie uwagi, one i ich córki są tu tylko ze względu na sławę, ta szkoła może wybić cię naprawdę wysoko, a one tylko marzą o tym, aby ich córki zarabiały w przyszłości miliony. Nie o to chodzi w tańcu. - mówi Grace.
- Masz rację. - odpowiada jej Lou.
- Która z tych dziewczynek to Skai? - pytam.
- Nie jest trudno ją rozpoznać. Jej mocno kręcone włosy i ciemna karnacja rzucają się w oczy.- uśmiecha się i wskazuje nam dziewczynkę stojąca z dala od grupy. - dziewczynki nie przepadają za nią. Nie podoba im się nie tylko jej zachowanie, ale i kolor skóry, ale co się dziwić, nie daleko pada jabłko od jabłoni.
- Ane na pewno ją polubi. Jest bardzo tolerancyjnym dzieckiem- mówi Lou.
- Jeśli mogę spytać, po kim Skai ma taką urodę, kolor skóry? - pytam niepewnie.
- Po jej ojcu, nikt nie wie, kto nim jest, jej matka zmarła przy porodzie, była siostrą mojego męża, zajęliśmy się nią.
- Jesteś wspaniałą osobą. - mówię i przytulam kobietę.
- Harry! - słyszę krzyk Louisa i dźwięk zbiegania po schodach.★★★★★★★★★★★★★★★★★
Jak myślicie, co stało się Lou?
CZYTASZ
Larry's daughter. || 1D, 5SOS ff
FanfictionCzytając tą książkę dorastasz razem z jej bohaterami :(9-18 letnią) Anemone, (11- 20 letnim) Luke'iem oraz ich przyjaciółmi. Przeczytaj, a przekonasz się, jak wygląda życie adoptowanej córki dwóch sławnych piosenkarzy, jak dorasta, jak przeżywa swo...