Rozdział 38

262 28 0
                                    

Anemone

Minęło już prawie pół roku od dnia, w którym byliśmy w domu Liama. Harry i Lou pogodzili się. Cieszę się, że od tego czasu wszystko jest jak dawniej. Co do sprawy nieznanego mężczyzny, który pojawił się w domu Skai, to pozostaje ona nie wyjaśniona do dziś.
Od rana moi rodzice biegają po domu szykując wszystko na przybycie gości. Tak się składa, że przez ich krótką kłótnie oraz sprawy związane z zespołem nie poznałam jeszcze moich dziadków.
Dzisiaj mam ich pierwszy raz zobaczyć, w Święta Bożego Narodzenia.
W domu dziecka była to tylko skromna kolacja. Tutaj szykuje się wielkie przyjęcie.
Oprócz moich dziadków poznam jeszcze siostrę Harry'ego oraz rodzeństwo Louisa. Pojawić ma się także były członek zespołu oraz jego żona i córka.
Chłopaki mówili mi również o innych kilku mniej ważnych gościach. Niezbyt ich słuchałam, byłam zbyt zajęta myśleniem o tym, co powinnam założyć, w czym wypadne dobrze, czy mnie polubią, a może znienawidzą?

Harry

Jestem zestresowany do granic możliwości. Za 5 godzin mają zjawić się tutaj goście, a nic nie jest gotowe. Lou nie umie gotować, więc wszystko jest na mojej głowie. Ughhh...
To będzie pierwsza wigilia, którą ja i mój małżonek urządzamy. Mam nadzieję, że wypadnie świetnie i nie będzie sytuacji z poprzedniego roku, która miała miejsce na przyjęciu u mojej siostry. Pomagałem wtedy Gemmie nieść tace z potrawami. Dziewczyna szła za mną z misą, w której znajdowała się ryba po grecku. Naszemu kuzynowi akurat zachciało się iść do toalety, więc odsunął krzesło. Gemma zachaczyła o nie jedną nogą i bum! Całe jedzenie wylądował na mnie! Śmierdziałem niesamowicie!

Louis

Mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze.
Od razu przypomniała mi się sytuacja mająca miejsce rok wcześniej w domu siostry mojego męża. Po tym, jak impreza się skończyła i wszyscy wyszli z domu Gemmy my postanowiliśmy zostać i przenocować u niej.
- Lou, chodź na górę...- mówi seksownym głosem Hazz.
-O nie Harry! Seksu nie będzie! Śmierdzisz!- odpowiadam mu ze śmiechem.

★★★★★★★★★★★★★★★★★

38! Dziękuję za gwiazdki i komentarze! xoxo
Jeśli czytasz zostaw po sobie ślad!

Larry's daughter. || 1D, 5SOS ffOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz