4

459 61 4
                                    


 Nici nu deschid ușa bine ca mă izbește mirosul mâncării si îmi dau seama ca nu am mâncat de dimineața. Doamne nu pot sa cred cate sau întâmplat azi oare chiar ne-am despărțit, oare vreau asta? Tot ce știu e ca îl iubesc mă visam alături de el.

- Masa e aproape gata, dute si te schimba si vi in bucătărie.

Mama cea mai dulce persoana, ea știe mereu când pățim cate ceva sigur o sa își dea seama. Oare a trecut si ea prin lucrurile astea înainte sa il cunoască pe tata? Toate am trecut nu, sigur nu a scăpat nici ea. Oricum mama in tinerețe a fost o fata frumoasa. Iam moștenit parul negru si ochii numai ca ea are parul drept si eu mor de ciuda in schimb sormea seamănă cu tata leit același par si aceeași ochii albaștri in care te scufunzi. Numai picioarele alea interminabile le are de la mama.

Ambii mei părinți lucrează, mama e profesoara de economie si tata director executiv la o firma.

La cei 24 de ani ai mei încă stau cu parinti in timp ce sora mea la 21 de ani sta cu prietenul ei Marcel. Uneori sunt invidioasa pe dragostea lor, sunt împreuna încă din clasa a 9-a.

- E gata masa mai cobori azi?

- Vin imediat mama!

Încep sa rad, stau cu capul sprijinita de oglinda si mintea îmi rătăcește la dragostea surori mele. Îmi caut rapid un trening si mă schimb mă uit in oglinda si vad ca am ochii umflați, mă duc repede in baie si mă dau cu puțin anticearcan. Acum parca arat mai bine. Nu știu ce sa le spun. Intru in bucătărie cu un zâmbet tâmp pe fata.

- Ce face cea mai buna mama? Mă duc lângă ea si o pup pe obraz.

- Hmm, pe unde ai fost azi nu mai sunat deloc.

- Pe afara mam plimbat. Unde e tata?

- Pana in gradina se uita la niște flori.

- Ce face floarea mea minunata?

- Tata, am crescut nu îmi mai spune așa.

- Prințesa lu tata. Nu îmi dai o pupa? Începem sa zâmbim si mă aplec sa îl pup.

- Mulțumit taticule?

- Foarte. Ne așezam la masa si vad ca e foarte multa mâncare da nici nu termin de gândit ca se aude ușa.

- Bauu, v-a fost dor de noi? Ia te uita cine a apărut cei doi porumbei si eu nu știam de ce e atât de multa mâncare era evident nu?

- Va așteptam luați loc.

- Buna cumnii mi-a fost dor te tine.

- Si mie cumnii. Mă ridic si ii îmbrățișez pe amândoi.

- Mie de ce nu îmi zici ca ție dor de mine? Vezi ca sunt geloasa. Toata lumea începe sa rada si sormea ne arata limba, tot o copila a rămas.

Cina decurge in liniște, mâncarea este delicioasa ca altfel nu are cum sa fie. Mă gândesc sa le spun da mai întâi le dau vestea buna.

- O sa particip la un concurs de frumusețe. Toți se întorc spre mine cu ochii mari.

- Felicitări prințesă.

- Bravo sormeo știam eu ca acolo o sa ajungi.

- Tu nu știai nimic, eu credeam ca locul ala e pentru tine eu nu am picioarele tale. Si toți încep sa rada.

- Cumnii când te-ai uitat ultima oara in oglinda? Mă uit la el ce vrea sa zică cu asta sunt vreo ciudata sau ce?

- Aaa înainte sa cobor de ce?

- Pai uita-te la tine ești frumoasa ai un corp pentru care alte fete se înfometează si aceleași picioare ca ale Gabrielei.

- Hei, mai încet cu complimentele sunt si eu de fata vrei sa mănânci mâncare rece? Cu alte cuvinte Marcel are dreptate ești foarte frumoasa meritai șansa asta.

- Uite Mărie ti-am zis ca acolo va ajunge?

- Da George, da e frumoasa ce sa faci.

- Gata prea multe complimente după mă învăț. Va mulțumesc ca sunteți alături de mine si vreau sa va mai spun ca m-am certat cu Cătălin si cred ca ne-am despărțit.

- -De asta ai ochii roșii? Of mama eram sigura ca a văzut ea ceva.

- Da i-am povestit de concurs si mi-a interzis si o sa se mute la Focșani cu serviciul si nu îmi convine sa mă lase aici si nici nu vreau sa plec. Am omis partea cu „curva" nu vream sa ii supăr totuși aveau o părere buna despre el.

- Draga noastră ne pare rău da sa ști ca noi suntem aici alături de tine iar daca el nu știe sa te aprecieze si vrea sa se mute lasă-l o sa își dea seama pe urma ca a greșit.

Știu ca tata are dreptate da mă doare prea tare sa îngrop 2 ani de relație pentru o cearta.

- Va mulțumesc ca îmi sunteți alături. Joi mă duc la firma sa vorbesc cu Sergiu adică cu directorul si sa începem pregatirea. O doamne am emoții.

- Emoțiile trec ai sa vezi debea aștept sa te vad pe scena sormeo. O doamne si eu am emoții.

- Ai terminat eseu?

- Da, am ajutat-o eu, era cam împotmolita. Gabriela ii arata limba si noi radem de tachinarea lor.

- E timpul sa plecam mâine am ore si Marcel muncește dimineața. Mama mulțumim de invitație.

- Știți ca mereu sunteți bineveniți. Ne luam la revedere de la ei si ne întoarcem la bucătărie.

- De ce nu urci sus strângem noi aici, ai trecut prin multe azi.

- Da mama ta are dreptate sus cu tine. Ii pup pe amândoi si urc scările.

- Noapte buna aud strigând in urma mea.

- Noapte buna si vouă. Îmi iubesc părinți mă bucur ca mă sprijină măcar ei aaa si sa nu îl uit pe Alex. Îmi caut un maieu e prea cald pentru pijamale. Mă urc in pat da somnul refuza sa vina si pe la mine. Mă gândesc la Cătălin nu ma sunat deloc nu eu i-am greșit nu o sa îl sun, aștept sa vad cat poate sta departe de mine? Si daca nu mă mai caută deloc, daca l-am văzut pentru ultima oara. Sunt o proasta nu va renunța așa ușor la mine am trecut prin multe împreuna măcar sa își ia rămas bun. Încep sa plâng si nu mă pot opri. Aud telefonul, un mesaj. Oare cine nu are somn la ora asta totuși e miezul nopții. Deschid mesajul „noapte buna dulceața ști ca sunt alături de tine debia aștept sa te vad mâine te sărut" .Nici el nu doarme mă gândesc sa ii răspund „noapte buna si ție, si eu abia aștept ziua te mâine :*". Încep sa zâmbesc pun telefonul pe măsuța si adorm in următoarele secunde.

"\\"

Capitolul asta ti-l dedic tie sorin ca miai fost mereu alaturi si mi-ai citit prostioarele. Stiu ca nu ti-am multumit indeajuns da o fac acum si sper sa ramai alaturi de mine. Multumesc pentru sprijin si cuvintele frumoase te pup.

Va rog sa imi iertati greselile dar sunt obosita si nu am apucat sa editez cum trebuie va pup.




Alegere Vinovata vol I [ IN CURS DE EDITARE]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum