7

369 48 2
                                    


Stau întinsa in pat si mă uit pe tavan, îmi număr steluțele. Le am de când eram mica si nu mi-am lăsat părinți sa le de-a jos. Îmi place sa le privesc noaptea când nu pot adormi îmi provoacă o stare de liniște si visare.

Oare sa îl sun pe Sergiu? E doar cinci e posibil sa îl găsesc încă la firma. Dar oare ce va crede oricum am început sa fiu cam nerăbdătoare si abia aștept sa accept oferta. Îmi iau portofelul si ii caut cartea de vizita. Mă uit peste ea si încep sa zâmbesc. Telefonul îl am in mana si tastez numărul cu puțin curaj apelez. O doamne suna, dar la ce altceva sa mă aștept doar nu a fost o farsa.

- Alo? Sergiu Avram, cu cine am onoarea?

- Buna ziua, numele meu este Andreea Mărculescu, ne-am întâlnit zilele trecute si mi-ați făcut o oferta.

- Cum as putea sa uit fata cu cel mai frumos chip.

- Nu știu ce vedeți așa senzațional la mine, eu nu mă consider frumoasa.

- Crede-mă eu am ochiul format si știu ce vad. Ai potențial ești frumoasa eu vad o învingătoare.

- Ați uitat ca m-ați adunat de pe jos?

- Ei, aia a fost o întâmplare nefericita dintre doi oameni neatenți. Deci ia sa vedem m-ai sunat pentru a accepta oferta?

- Aaa...da de asta v-am sunat, m-am gândit mai bine si cred ca e o oportunitate pentru mine așa ca vreau sa accept.

- Mă încânta acceptul tău. Ce zici daca te invit la cina in seara asta sa discutam despre asta?

- Da accept cu mare plăcere invitația.

- Ce zici de ora opt la restaurant Corso?

- Sigur, atunci ne vedem la opt.

- La revedere draga mea.

Si eu care credeam ca o sa stau sa mă plictisesc in fata televizorului. Îmi suna telefonul, oare o fi Sergiu care anulează întâlnirea? Mă uit pe ecran si îmi zâmbește poza lui Alex.

- Ce faci frumoaso?

- Bine tocmai ce am vorbit cu directorul de la companie.

- Super, ce zici de filmul ala si așa îmi povestești discuția voastră?

- Alex îmi pare rău dar tocmai am acceptat invitația la cina a lui Sergiu.

- Ahh...ce păcat atunci ce zici de mâine seara?

- Da e perfect atunci.

- Bine ai grija si daca se da la tine sa îmi spui nu de alta dar sunt gelos.

- Alex...te rog domnul are o vârsta nu e de nasul meu si abia am ieșit dintr-o relație nu vreau alta.

- Auu...mi-ai frânt inima.

- Lasă ca te recuperezi tu, te ajut eu promit știi ca sunt...un drăcușor.

- Tu? Drăcușor? Mai bine un înger căzut din cer.

- Mai bine sa nu exageram. Te superi daca vorbim mâine trebuie sa mă pregătesc...sunt emoționata.

- Lasă emoțiile dulceața ,du-te si te fa frumoasa da nu prea ca devin gelos si nu e bine.

- Doamne Alex de când ai devenit așa de gelos?

- De când te-am cunoscut pe tine.

- Aaa...mă lași fără cuvinte...pisoiaș...miauuu.

- Pentru asta o sa îți iei o cafteala.

- Hai sa te vad...cat tupeu ai...da o lăsăm pe alta data, ok?

- Bine mult succes, si ne vedem mâine seara. Sa ști ca nu accept un refuz sau o amânare ești toata seara a mea.

- Bine...bine promit acum închid te pup.

Of doamne ce îmi face Alex, când sunt cu el uit de tot si nu îmi pasa de nimic. Oare mă îndrăgostesc? Sau m-am îndrăgostit deja? Acum nu am timp de gândire trebuie sa fac o baie si sa vad cu ce mă îmbrac. Mă duc in baie, si mă bag sub dus, apa fierbinte începe sa îmi relaxeze muschii,ma spăl si pe cap si sper sa am si timp sa îl îndrept. Ies rapid, mă șterg repede cu prosopul si îmi caut crema de corp trebuie sa arat bine ce naiba. Când mă uit in oglinda mă sperii parul meu stătea in toate direcțiile.

-La naiba! Mă pieptăn si după ce îmi smulg jumătate de par din cap îl descurc. Mă usuc rapid si bag placa in priza. Mă duc fuga la dulap si încep sa caut ceva de îmbrăcat.

- Ce faci? Pleci undeva?

Mama, nici nu am auzit ușa de concentrata ce sunt.

- Da mama, ma invitat domnul de la agenție in oraș sa discutam anumite lucruri, si apropo am acceptat.

- Draga mea sunt mandra de tine. Înseamnă ca tu mănânci in oraș deci gătesc pentru mine si tati.

- Scuze, am uitat sa te anunț dar sunt cam grăbita e 6 jumătate si eu nici nu știu cu ce sa mă îmbrac si uitate ce par am.

- Îl îndrepți cu placa?

- Da, de ce?

- Ai uitat sa o pornești scumpo.

- Ce? Mă uit la placa si avea dreptate am băgat-o in priza da am uitat sa o aprind. Gata problema rezolvata acum îmi mai lipsesc doar hainele.

- Mulțumesc mama ce m-as face fără tine.

- Te-ai descurca tu. Acum te las mă duc sa ii pregătesc tatălui tău ceva.

Nu găsesc nimic acceptabil mai bine îmi fac parul si pe urma mai caut. Îmi ia jumătate de ora sa îl îndrept măcar sa se aranjeze pe spate. Doamne e 7 si eu nu sunt îmbrăcata. Mai trag un ochii prin haine si găsesc o rochie neagra pe care am îmbrăcat-o la aniversarea surori mele, e numai buna. Mă machiez discret cu puțin fond de ten, rimel si un ruj nude, apoi puțin parfum si sunt gata. Am uitat de pantofi...dar...am o pereche pe care nu i-am purtat niciodată...negri cu toc cui si înalți. Mă încalț cu iei iar efectul e uimitor, picioare lungi si sexi. Ies din camera nu înainte sa sun la taxi si sa fac comanda de unul.

- Mami, tati eu o sa plec acum. S-a întâmplat ceva?

- Vrei sa omori pe cineva de inima in seara asta?

- Tata! Cum poți sa spui asta? Si mă prefac supărata.

- Tatăl tău are dreptate arați minunat, iți sta bine in rochia aia.

- Mulțumesc. Trebuie sa plec a venit taxiul.

- Mult succes.

Deschid ușa dar in locul taxiului vad o limuzina neagra care mă aștepta.

- Buna seara. Domnișoara Andreea?

- Da eu sunt.

- Vin din partea domnului Sergiu, va rog sa va urcați. Îmi deschide portiera ii mulțumesc frumos, apoi se urca la volan si intra in traficul aglomerat. Doamne nu mă așteptam la o limuzina, oare ce s-o fi întâmplat cu taxiul meu si de unde știe unde stau, eu nu i-am zis. Mașina arata superb si pe dinăuntru numai piele neagra. O sa fie o seara interesanta. Daca nu ar avea vârsta asta as crede ca concurează pentru inima mea si nu sa particip la concursul ala. Gândul asta îmi aduce un zâmbet pe fata abia aștept sa ii povestesc lui Alex.

"\\"

Cole capitolul asta e pentru tine, multumesc ca miai citit tot ce ti-am dat si ca m-ai sustinut. Tu ai fost prima care mi-ai citit prostiile mele si ti-a si placut. Sa sti ca o sa te sa frec la cap si de acum incolo. Da astept sa te intorci inapoi la munca sa nu te inveti acasa. Te pup fato❤❤❤💋💋💋






Alegere Vinovata vol I [ IN CURS DE EDITARE]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum