13

306 45 8
                                    


Cobor din taxi si ii las șoferului un bacșiș gras pentru ca ma adus la timp. Intru in firma si vad o mare schimbare , holurile sunt liniștite, nu se vede nici o zare de om decât recepționera si ce sa vezi se ocupa tot de unghii. Trec pe lângă ea o salut si in schimb primesc niște mormăieli. Urc pana la etajul 10 si bat la ușa lui Sergiu apoi intru si rămân pe loc. Cred ca toata lumea era adunata in biroul lui. Peste tot numai haine, materiale...si oameni. Oare am greșit biroul? In sfârșit îl zăresc pe Sergiu si mă duc la el.

- Buna, dar ce se întâmpla aici?

- In sfârșit ai ajuns, ști ca concursul e sâmbătă viitoare si cum astăzi este joi si noi nu avem încă nimic făcut suntem in pana de timp.

- Cu ce pot sa te ajut?

- Pai vreau sa probezi mai întâi niște costume de baie apoi vom exersa mersul.

- Ok...unde sa probez?

- Aici unde vrei?

A înnebunit Sergiu? In marea asta de oameni vrea sa mă dezbrac, nici vorba.

- Glumeam draga, o sa te duci cu Iulia in camera alăturata doar nu sunt nebun sa te pun sa te dezbraci cu atâta lume de fata. Si ii face un semn Iuliei.

- Buna domnișoara.

- Buna ziua.

- Iulia o pui sa probeze mai multe culori si mai multe modele si faci poze.

- Am înțeles domnule, haideți cu mine domnișoara.

Perfect Sergiu mă da pe mana babei nebune, totuși vreau sa ajung întreaga acasă si sper ca deseară nu după ce se termina concursul. Intram in camera si vad o mulțime de costume...doar nu mă pune sa le probez pe toate?

- Bun, cu ce vrei sa începem cu seturile întregi sau cu cele din doua piese?

- Aaa...pai...cu cele întregi daca se poate.

- Am înțeles.

Se duce in muntele de haine si scoate cinci piese de culori diferite. Mă îmbrac cu toate dar unul singur îmi atrage atenția, e in dungi ceva gen marinăresc si se mulează perfect pe formele mele iar spatele gol ii da aspectul sexy de care are nevoie. Așa ceva chiar mi-aș cumpăra. Apoi îmi aduce mult mai multe costume formate din doua piese. Sunt superbe, iar culorile minunate, țipătoare, striga a vara. Chicotesc de fericire si le probez cu drag.

- Costumele astea sunt puse si in vânzare cumva?

- Nu încă, abia e terminata colecția, după concurs o sa le prezinte.

- Le ador pe toate, mai ales costumul marinăresc.

- Îți stătea foarte bine dar sa știi ca si rosul te prinde foarte bine, iar costumul asta galben îți face pielea sa lucească.

Mai continuam încă o jumătate de ora cu probatul iar Iulia încă face poze. Mă uit la ceas si vad ca e cinci jumătate. Ușa se deschide si intra Sergiu.

- Hei, e timpul sa îți vad mersul.

- Bine , deci ce trebuie sa fac?

- Doar sa mergi, ști sa fi feminina si sa dai din solduri cam asta e secretul si bineînțeles sa mergi drept. Deci sa te vad.

Îmi iau postura, îmi îndrept spatele si încep sa merg, privesc înainte si îmi unduiesc soldurile.

- Perfect parca te-ai născut pe podium acum uite pune-ti cartea asta pe cap si vezi sa nu cada.

- Bine e puțin ciudat dar daca trebuie.

Îmi pun cartea si din doi pași cade jos. Nu e așa ușor. Încerc iar si reușesc, tot ce trebuie sa fac e sa nu îmi mișc capul. Apoi Iulia îmi aduce o pereche de pantofi înalți si eu trebuie sa fac același lucru. Îmi iese din prima daca am descoperit secretul.

- Doamne ești minunata am crezut ca o sa iți ia ceva timp sa înveți lucrurile astea dar vad ca mam înșelat. Pai asta e tot pe ziua de azi, nu o sa mai am nevoie de tine săptămâna asta sunt ocupat cu creațiile. Luni o sa facem probe pentru make-up si marți pentru coafuri. O sa te întâlnești si cu restul fetelor care sunt reprezentate de anumite case de moda.

- Toate sunt din oraș?

- Da toate, dar eu având singura firma de modelling din oraș tu ești mai importanta. Pana si primăria pregătește o fata.

- De ce credeți ca sunt așa buna.

- Pentru ca cunosc toate fetele, doar sunt ale mele?

- Nu înțeleg? De ce eu?

- Pentru ca am vrut ceva nou. Iar celelalte case de moda au vrut fete cu experiența așa ca le-am dat eu.

- Bine, ok, acum pot sa plec ca mă dor picioarele?

- Da eu nu pot veni dar șoferul meu e jos si te așteaptă.

- Mulțumesc îl pup pe obraji si îmi iau la revedere. Cobor jos, si mă duc la mașina, unde se pare ca șoferul mă recunoaște.

- Buna seara domnișoara.

- Buna si ție. Urc si îmi închide portiera. Tot drumul merg cu ochii închiși, nu îmi vine sa cred ca toate fetele sunt ale lui iar el va merge cu mine, dar trebuie sa fiu încrezătoare, o sa dau tot ce pot si o sa îl fac mândru de mine. Poate chiar o sa câștig dar sa nu mă gândesc atât de departe. Mă dau jos din mașina si mă saluta politicos apoi mă îndrept spre ușa, o deschid iar scena din fata mea mă lasă masca.

Gabriela îl strânge de gat pe Cătălin, iar Marcel încearcă sa ii despartă. Mama si tata stau si se uitau mirați la cei trei si mai ca ar începe sa rada. Sormea tipa cat o ținea plămâni iar Cătălin e roșu la fata, scena e foarte amuzanta si îmi pare rău ca trebuie sa o întrerup.

- Oameni buni asta nu e casa de nebuni. Toți se întorc către mine si rămân înmărmuriți.

- Iar tu Gabriela da-i drumul săracului băiat nu vezi ca nu se poate apară. Ce înseamnă asta?

- Bine ca ai venit, sora ta asta nebuna vrea sa mă omoare.

- Meriți schilodit pentru ce i-ai făcut.

- Femeie da sunt deja schilodit sau ai orbit?

- Iți arat eu cine e orb când ti-oi scoate ochii.

- Gata încetați! Toata lumea sa ia loc ca de nu va arat eu cine pe cine bate . Mama mie foame si sunt obosita.

- Bine toata lumea jos am făcut un pui la cuptor si gata cu circul.

- Mersi mama.

Ne punem la masa si doamne mâncam fără incidente, in schimbul unor priviri „ucigașe" dintre sormea si Cătălin e multa liniște. Mai stăm puțin de vorba apoi Cătălin urca sus si nebuna de sormea pleacă cu Marcel. Ii sărut pe ai mei de noapte buna si urc la mine in camera. Mă duc direct in baie si fac un dus îmi iau un maieu si o pereche de boxeri si asta îmi amintește de Alex când i-am răspuns la ușă îmbrăcata la fel. Îmi iau telefonul si ii dau un mesaj. „ noapte buna dragule :*" nu trec cinci minute ca primesc răspunsul „somn ușor si ție. Ce zici daca te invit in oraș mâine seara?". Ii trimit înapoi răspunsul „ s-a făcut, am nevoie de o ieșire, ne vedem mâine te pup". Abia apuc sa trimit mesajul ca adorm din cauza oboseli.




Alegere Vinovata vol I [ IN CURS DE EDITARE]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum