6

391 53 4
                                    


  In momentul asta vreau sa mă pun in pat si sa dorm, încerc sa deschid ușa dar nu merge. Off doamne mi-am uitat telefonul si portofelul cu cheile in mașina lui Alex perfect sunt deșteapta acum ce fac. Nu pot sa intru in casa si nici nu știu cat e ceasul da sigur mai e mult pana vine mama si nici bani pentru taxi nu am.

Stai puțin mama mai uita uneori geamul de la bucătărie întredeschis poate am noroc. Fug repede in spatele casei si vad ca geamul e închis, împing de el si ce noroc se deschide acum am nevoie de ceva sa mă pot cătara. Găsesc un scaun vechi aruncat, mă urc pe el si mă arunc peste geam cazând pe jos. Perfect, vânătăi îmi trebuie mie acum ca si așa nu am destule pe cap. Mă ridic si mă analizez si observ ca nu mia apărut nici o vânătaie. Trei căzături in ultimele zile si nici măcar o zgârietura încep sa cred ca am si puțin noroc.

Urc in camera, mă duc in baie si îmi dau drumul la cada pun puțin spumant si aștept sa se umple. Intre timp mă dezbrac si îmi caut alte haine lejere. Ce pot sa mai fac azi, afara deja e foarte cald cred ca o sa îl sun pe Sergiu sa vad daca putem sa ne vedem azi nu de altceva da am devenit nerăbdătoare si pana joi mai e o grămadă de timp. Mă întorc in baie si mă scufund in cada plina si gândurile mi se întorc la Cătălin oare de ce nu ma căutat pana acum, chiar renunță atât de ușor la tot.

Gândurile îmi sunt întrerupte pentru ca ușa de la baie se deschide si apare Cătălin. Se uita la mine si rămâne înmărmurit.

- Aaa... Nu știam ca ești acasă am găsit ușa închisa si am zis ca ești plecata.

- Da ce cauți tu aici in lipsa mea?

- Am venit sa îmi iau lucrurile si ai uitat ca mi-ai dat si mie o cheie?

- Ieși din baie si lasă-mă sa mă îmbrac avem de discutat. Iese si închide ușa, mă ridic din cada si încep sa mă șterg cu prosopul, ce naiba caută aici dar daca ma sunat, telefonul meu e la Alex. Mă îmbrac rapid si ies din baie. Îl vad sta cu spatele la mine si se uita pe fereastra, bagajul îl avea făcut pe pat.

- Deci, vrei sa renunți la noi?

- Nu spune asta, eu nu sunt de acord cu prostia aia de concurs si tu nu mă asculți, plus ca am acceptat postul si sâmbătă mă mut.

Deci acceptat speram sa nu o facă sa ne mai dam o șansa sa reparam ce am stricat.

- Da te-ai gândit ca nici eu nu sunt de acord cu postul tău si cu mutarea?

- La mine e altceva, se cheamă munca la tine e prosteala.

- A da! Eu mă prostesc nu? Încerc sa îmi fac o cariera in moda e un lucru greșit cumva?

- O cariera in moda? Tu? Sa faci poze goala după care sa saliveze bărbați asta numești tu cariera?

- Vreau sa pleci, sa iți iei lucrurile si sa dispari nu vreau sa te mai vad. Ești un prost daca crezi asta. Cu lacrimi in ochi plec din camera si mă duc in bucătărie. Nu îl mai vreau in viața mea sa își ia tot si sa plece mi-am pierdut doi ani din viată cu el pentru ce? Sa ajungă sa mă facă curva in loc sa sărbătorim amândoi. De sus se aud zgomote semn ca împachetează restul lucrurilor din baie. Sper sa își ia tot daca nu o sa le arunc. Mă uit pe geam si îmi trec prin fata ochilor toate clipele minunate pe care le-am petrecut împreuna.

- Eu o sa plec acum, sa ști ca îmi pare rău. Nu îmi întorc privirea spre el.

- Pleacă nu vreau sa te mai vad.

- Sper sa fi fericita.

Atât, doar atât a avut sa îmi spună sa fiu fericita bravo Cătălin sunt mandra de tine. Mă prăbușesc pe jos si încep sa plâng cu sughițuri. Nu știu de cat timp stau acolo da cert e ca mă trezesc cu mama lângă mine.

Alegere Vinovata vol I [ IN CURS DE EDITARE]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum