Sunt așa nerăbdătoare sa le cunosc si pe celelalte fete sau mai bine zis sa vad concurenta. Ii plătesc taximetristului cursa si intru in casa. Vreau sa fiu cea mai frumoasa in seara asta, plus ca o sa fiu însoțita de iubitul meu...da oficial suntem un cuplu.
- Mamaa! Am ajuns acasă.
- Sunt sus iubita, o aud pe mama așa ca urc scările.
- Ce faci in camera asta? O întreb.
- Fac curățenie.
- Alea sunt hainele lui Cătălin? Dar nu a plecat?
- Baa ddd...da dar le-a...uitat aici.
- Mama? Ce se întâmpla? O întreb, in ciuda faptului ca nu mi-a revenit memoria acum nu înțeleg de ce si-a lăsat hainele aici, toata lumea se comporta ciudat când pomenesc de Cătălin.
- Nimic doar ca a plecat in graba si nu a apucat sa strângă tot.
- Vorbim mai târziu despre asta, am o petrecere si nu vreau sa întârzii, mă duc sa mă pregătesc si apropo eu si cu Alex suntem oficial un cuplu, ii spun cu zâmbetul pana la urechi.
- Știam eu ca aici se va ajunge, felicitări va sta foarte bine împreuna, si mă îmbrățișează.
Mă duc in camera si mă uit in oglinda, încă nu pot sa cred cat poate sa te schimbe puțin fard. Mă spăl si încerc pe cat pot sa nu stric ce mia făcut Roxana, o ador pe fata asta, face minuni. Mă dau cu crema de ciocolata si îmi deschid dulapul, sunt indecisa...a cam devenit un obicei sa nu știu cu ce sa mă îmbrac. E o petrecere deci trebuie sa găsesc ceva elegant.
- Draga ai primit asta.
- Doamne mama m-ai speriat, ce e aia?
- E pentru tine la adus un curier, îmi spune mama.
- Nu aștept nimic. Îmi da coletul si îl deschid.
- O doamne! E o rochie si o pereche de pantofi.
- Ce frumoasa e, exclama mama.
Trebuie sa recunosc nu am mai purtat genul acesta de rochie pana acum, e din dantele roz cu model superb, nu e strânsă pe corp dar presupun ca o sa arat bestial in ea. Mama ma ajuta sa o îmbrac si am avut dreptate, îmi vine perfect parca a fost făcută pentru mine.
- E de la Sergiu, ii spun mamei.
- De unde știi? Mă întreabă.
- Pentru ca îmi vine perfect. Mă duc si iau si pantofi iar sub ei se afla un plic. Îl deschid si citesc zâmbind conținutul.
„ vreau sa fi cea mai frumoasa in seara asta, așa ca ti-am făcut aceasta rochie, sa le faci praf."
Sergiu
- El a făcut rochia?
- Da mama, si arat divin. O sa fac senzație. Se aude soneria.
- Mă duc sa deschid, oare cine e?
- Alex, mergem împreuna, ii spun.
- Încalță-te mă duc sa ii deschid, si îmi face cu ochiul.
Mă încalț cu pantofi crem, îmi dau cu parfum si cobor jos. Alex sta cu spatele si vorbește cu tata.
- Printeso! ce schimbare, îmi spune tata.
Când aude cele spuse de tata se întoarce către mine, doamne cat e de frumos mai ales îmbrăcat in costum. E așa uimit încât mai are un pic si casca gura. Ii fac ochii dulci si mă îndrept spre el, ii depun un pupic pe buze si ii fac cu ochiul.
CITEȘTI
Alegere Vinovata vol I [ IN CURS DE EDITARE]
General Fiction„Alegere Vinovata" destinul unei fete care trebuie sa aleaga intre doi barbati si o posibila cariera. Infidelitate, minciuna, frumusete, dragoste si ura totul se impleteste intr-un singur destin. Ce va alege Andreea? Cum se va sfarsi totul? Oare va...