15

308 48 8
                                    


Tot drumul pana acasă am discutat despre cum ar trebui sa mă îmbrac.

- Ia-ti ceva sexy, știi ca toți băieți adora asta.

- Alex nu e ca toți băieți, e așa diferit...ști tu la ce mă refer.

- Doar nu o sa te îmbraci in trening?

- Nici chiar așa, poate îmi iau o fusta si un tricou.

- Ești nebuna? Te duci la o întâlnire nu la gradina zoologica?

- Atunci pantaloni scurți? Mă abțin sa nu rad, uneori mii place sa mă rad de ea.

Se uita la mine cu niște ochii mari iar eu încep sa rad.

- Nu...pot sa cred...ca m-ai crezut.

- Păreai așa serioasa.

- Știu, o sa îmi iau o rochița sexy si o sa mă fac frumoasa ce zici?

- Asta e sora mea.

Am ajuns acasă si ne-am dat amândouă jos din mașina?

- Ce faci? Vi sa ii saluți pe mama si tata?

- Da si asta, dar vin sa te ajut mie frica sa nu fi vorbit serios in legătura cu pantaloni si tricou.

Intram in casa râzând si ii găsim pe ai noștri in bucătărie.

- Buna seara.

- Buna fetelor. Gabriela cu ce onoare pe la noii?

- Cătălin te-a băgat cineva in seama? E si casa ei.

Își da ochi peste cap si se întoarce in camera lui. Începem sa discutam despre ziua fiecăruia pana când Gabriela striga in gura mare.

- Andreea are o întâlnire. Mi-a căzut fata când am auzit-o.

- Cu cine?

- Aaa...pai cu...Alex.

- Bravo fata mea, știam ca așa se va întâmpla.

- Mama...eee...aaa..doar o întâlnire nu o răpire.

- Nu contează va potriviți.

- Asta e buna. Eu mă duc sa mă pregătesc, sa nu mă bârfiți. Si încep toți sa rada.

- Te așteptam jos sa vedem schimbarea.

- Nu pleci?

- Nu pana nu te vad, si fără pantaloni.

Urc sus in camera si deschid dulapul. Vreau ceva scurt da nici prea scurt si o culoare vie da nu prea țipătoare, îmi vine sa mă dau cu capul de mobila. Cu Cătălin nu a fost niciodată complicat alegeam ce îmi cădea la mana dar acum e altceva. Mă duc sa îmi fac mai întâi baie si apoi vad eu ce fac. Dusul scurt mă revigorează iar crema de corp cu aroma de flori îmi da o stare de visare. Mă întorc in camera doar cu prosopul pe mine. Îmi bag mana printre haine si îmi cad ochii pe ea. Da asta e cea mai buna alegere, am cumpărat-o într-o excursie dar nu am purtat-o niciodată, super scurta si crem combinație fatala. Asta rămâne, mă machiez un pic mai strident decât de obicei adăugând si un pic de negru un ruj nude si putina pudra pe care nu o foloseam mai deloc. Cum parul mi se aseaza perfect decid sa îl las pe spate. Mă îmbrac cu rochia si îmi vine un pic cam greu cu fermoarul da mă descurc si singura. Îmi arunc privirea in oglinda si rămân cu gura căscata. Eu sunt...aia? Nu are cum, mă dau mai aproape si mă analizez si tot nu pot sa cred nici nu zici ca sunt eu. O sa fac furori in seara asta. Îmi iau in picioare niște sandalute negre cu pietricele, îmi pun perle la urechi si la mana si mă îndrept spre bucătărie.

Alegere Vinovata vol I [ IN CURS DE EDITARE]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum