26

259 42 6
                                    


Din perspectiva lui Alex

Mă jur ca nu mai pun nici un strop de băutură in gura. De miercuri seara beau încontinuu. Abia mă dau jos din pat ținând cont ca am o durere de cap insuportabila si mă duc in baie. Îmi fac un dus cu apa rece ca sa îmi revin cat de cat. Ieri am auzit-o pe Andreea cum bătea la ușa dar in halul in care eram mi-a fost rușine sa ii răspund. Telefonul meu e făcut bucăți si nu am cum sa o sun. O sa ii las puțin timp de gândire poate ne-am grăbit prea tare, dar tot ce știu e ca nu pot trai fără ea. Sunt sigur ca nemernicul ala e in oraș si o sa fac tot posibilul sa îl găsesc, si o sa fac asta înainte sa înceapă concursul. Îmi iau niște haine decente si îmi fac o cafea pe care o beau cu doua aspirine sa îmi treacă durerea de cap. Mă urc in mașina si conduc pana la firma la Sergiu, traficul e liniștit. Ajung la firma si urc pana la etajul 10.

- Buna Sergiu, îl salut.

- Salut Alex, îmi făceam griji pentru tine. Mi-a povestit Andreea ce sa întâmplat si am încercat sa dau de tine. Pe unde ai fost? mă întreabă.

- Spre rușinea mea am băut ieri toata ziua, iar acum vreau sa îl găsesc pe Cătălin sunt sigur ca e in oraș.

- Da in legătura cu asta, ai avut dreptate a fost Cătălin, m-am uitat pe camere. Am făcut unele cercetări si am aflat ca e in oraș.

Când am auzit cele zise de Sergiu m-am ridicat atât de repede de pe scaun ca l-am dărâmat.

- Unde e nenorocitul? Îl întreb scrâșnind din dinți.

- Uite, o sa îți zic doar daca îmi promiți ca nu o sa faci vreo prostie.

- Promit, o sa am o discuție serioasa cu așa zisul violator.

- Este cazat la hotelul Galmondo camera 10. Vezi cum intri si Alex?

- Da? Răspund.

- Ai grija, Andreea nu te va ierta daca faci ceva necugetat.

- Stai liniștit, o iubesc prea mult ca sa o pierd. Ști cumva ce vrea sa facă la proba de talent? Îl întreb.

- Da dar nu vrea sa știe nimeni așa ca nu pot sa iți zic.

- O sa.....? Ii spun.

- De unde știi? Mi- a zis ca nu știe nimeni.

- Asta e secretul meu, si zâmbesc. Acum o sa plec am de rezolvat treaba asta.

- Stai! Tipa după mine.

- Sa ști ca nu o sa îl bat daca de asta m-ai oprit, si îmi dau ochii peste cap.

- Părinți ei dau o petrecere surpriza deseară, ar fi bine sa fi acolo. Maine e ziua cea mare si Andreea e terminata, are nevoie de tine, îmi spune.

- O sa fiu acolo, ii spun înainte sa închid ușa după mine.

Am îndrept spre hotel si sper sa îl găsesc acolo. Imbecilul va plăti pentru ce i-a făcut iubiri mele. O sa regrete ziua când a auzit de „drogul violului".

Intru in hotel si mă îndrept spre recepție.

- Buna ziua ii spun domnișoarei de la recepție, si ii fac ochi dulci știind ca nici una nu rezista.

- Buna ziua! Cu ce va pot ajuta? Mă întreabă cu o voce de mâță plouata, nici măcar nu e frumoasa.

- Prietenul meu cel mai bun e cazat in camera numărul 10 si vreau sa ii fac o surpriza, el știe ca o sa vin mâine, ii spun dulce.

- Da domnul Cătălin Voicu este in camera, fata asta e patetica si ușuratica.

- Si cum pot intra la el in camera fără sa știe? O întreb.

Alegere Vinovata vol I [ IN CURS DE EDITARE]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum