La asta chiar nu mă așteptam...sa îl vad in genunchi in fata mea cu publicul care aplauda si fluiera. Lacrimile încep sa țâșnească si picioarele nu vor sa mă mai susțină așa ca mă pun in genunchi alături de el.
- Da! Vreau sa fiu soția ta, si mă năpustesc asupra gurii lui.
Scoate inelul si mi-l pune pe deget. E superb cu o piatra albastra in mijloc si inconjurat de multe pietricele micuțe albe lângă. Se potrivește perfect cu toate ca sunt subțire in degete. Mă apuca de mijloc si ne ridicam de jos, mă uit la juriu si vad ca toți sunt un zâmbet. Le arunc o privire de „ nu contează daca câștig concursul, deja am câștigat altceva". In fundul salii vad o figura care îmi pare cunoscuta dar când vede ca mă uit la el pleacă pe ușă. De la distanta asta mi s-a părut furios parca avea pumnii strânși.
Ne luam de mana si intram in culise unde mă așteptau familia mea si restul fetelor.
- Felicitariii!
- Casa de piatra!
- Sa va fie cu noroc!
Toata lumea ne îmbrățișează si am fost pupați de nu știu cate ori. Nici nu pot sa vorbesc, am fost ceruta in căsătorie de bărbatul pe care îl iubesc, ce altceva mi-as mai putea dori? Momentan nimic, nu îmi mai pasa daca nu câștig concursul.
- Toate fetele pe scena, se aude un glas.
- Sergiu mi-e frica, ii spun.
- Nu îți face griji ați cântat minunat.
Le urmez pe fete pe scena, ne așezam in fata unde suntem așteptate de prezentatori si de alte fete cu premii si coroana.
- Acum sa vedem cine v-a câștiga in aceasta seara, toate ați fost minunate dar numai una e câștigătoare.
Un domn din juriu se ridica si ii aduce prezentatorului plicul. Acesta îl ia si îl deschide, nu se mișca nici un mușchi pe fata lui parca rezultatul nu îl surprinde deloc.
- Pe locul cinci in acest concurs...este Sava Georgiana, numărul 5.
Se vede ca e dezamăgita dar ne îmbrățișează pe toate si se duce sa își revendice premiul. Doamne măcar locul trei sa nu îl dezamăgesc pe Sergiu.
- Pe locul patru o fata care s-a descurcat minunat la probe este...numărul 24.
Roșcata trece pe la fiecare apoi i se alătura Georgienei. Am mai rămas doar trei si sunt sigura ca blonda va câștiga nu am nici un dubiu.
- Doamnelor si domnilor acum se încinge atmosfera, va rog un moment de suspans pentru câștigătoarea premiului trei. O sa va spun ca are un 1 in fata numărului...
Numărul 1? Toate avem un 1 fata. Blonda e numărul 1, eu sunt 15 si Raluca e 16. Ce vrea sa fie asta o gluma?
-...si aceasta este...Munteanu Raluca numărul 16.
- Felicitări! Ii spun in timp ce o îmbrățișez.
- Sa o faci praf pe blonda, îmi șoptește la ureche si pleacă sa își ia premiul.
- Au mai rămas doar doua concurente in bătălia pentru premiul cel mare. Si acum ca sa nu va mai țin in suspans câștigătoarea este...
Eu si blonda ne ținem de mâini si ne uitam una la alta. Are afișat pe fata un zâmbet de „eu o sa câștig, tu ești praf". Publicul intensifica atmosfera cu suspans, inima îmi galopează iar sângele îmi clocotește. Nu contează daca nu câștig, am ajuns aici si Sergiu e mândru de mine.
-...numărul 15 doamnelor si domnilor Andreea Mărculescu.
Nu pot sa cred ca am câștigat, o ploaie de confeti s-a lansat si cineva mi-a pus coroana pe cap si panglica in gat. Blonda are o privire de criminal care ii urâțește trăsăturile. Parca sunt picata de pe luna, sunt așa de fericita ca nici nu pot vorbi. De nicăieri apare Alex, mă ia in brațe si mă învârte. Primesc o grămadă de flori si a doua pereche de felicitări pe ziua de azi.
- Am știut ca o sa câștigi din primul moment in care te-am văzut, îmi spune Sergiu.
- Prima oara m-ai văzut pe jos, si ii sar in brațe.
- Felicitări, sunt mândru de tine.
Sergiu ii ia microfonul prezentatorului, oare ce vrea sa zică.
- Vreau sa va spun ca sunt fericit, am câștigat cu ajutorul Andreei care nu are o cariera de model in fata. Vreau sa o rog ca începând de astăzi sa fie noua fata pentru firma mea si sa mi se alăture mie.
Dumnezeule! Ar fi o onoare pentru mine, dau din cap in semn ca accept si ii iau microfonul.
- Îți mulțumesc ca îmi oferi aceasta oportunitate, acea zi in care am dat peste tine nu am cum sa o uit. Am ajuns aici datorita ție si eforturilor tale de a mă face cea mai buna. Toate meritele si acest premiu sunt pentru tine. Pentru modestia cu care lucrezi, mi-ai devenit prieten si normal ca îți accept oferta. Si îl îmbrățișez din nou. Când sa intru in culise blonda mă atinge pe umeri.
- Vreau sa te felicit, meriți acest premiu, cânți minunat, apoi se îndepărtează.
- Mulțumesc, strig după ea. Se întoarce si îmi face cu mana apoi se pierde printre ceilalți.
Ciudata fata asta acum zece minute parca vrea sa mă omoare.
- Ce face viitoarea mea soție? Si mă cuprinde cu mâinile.
- Viitoarea ta soție vrea sa petreacă, ii spun.
- Perfect, părinți tai si Sergiu au organizat o petrecere la voi acasă. Doar intre noi cei cunoscuți.
- Suna bine, am chef sa mă distrez acum ca am câștigat un premiu si...un soț.
- Iți sta bine cu coroana, mă săruta si mă i-a de mana.
Ne îndreptam spre ceilalți si primim un pahar de șampanie. Viața mea a devenit mai buna.
"\\"
SorinaGradea iti multumesc pentru voturi si sper sa iti placa acest capitol.
Doamne mai am un capitol si epilogul si o sa ne luam ramas bun de la Andreea si Alex, pentru moment.
Inca nu am inceput sa scriu la al doilea volum dar o voi face in curand.
Pana una alta vreau sa ii multumesc lui Andreea6262 pentru scurtul rap pe care l-a facut pentru aceasta carte.
Andreea, Andreea
Vroiai doar sa iei pranzul cu Gabriela
Dar impiedicata de tine a dat peste Sergiu
Si asa ai scapat de prostu de Catalin
Si ai avut cele mai frumoase momente cu Alex
Dar bunatatea din tine a dat-o iar gres
Si iar ai facut o tampenie
Si asa iti chinui familia si iubitu sa te minta
Ca sa nu patesti ceva
Dar tu o dai in bara si te apuci de urlat
Andeea tineti mai bine gura si lasa cum zic ei.
.....................................
Multumesc pentru surpriza draga mea si va pup pe toti.
CITEȘTI
Alegere Vinovata vol I [ IN CURS DE EDITARE]
General Fiction„Alegere Vinovata" destinul unei fete care trebuie sa aleaga intre doi barbati si o posibila cariera. Infidelitate, minciuna, frumusete, dragoste si ura totul se impleteste intr-un singur destin. Ce va alege Andreea? Cum se va sfarsi totul? Oare va...